Pěkný A já pořád nic nekoupil Ale snad v zimě něco v D
Btw v odkazu mají krásný lakování. Bral bych tu modrou nebo červenou, ale 3/4 nabídek na trhu je černá a šedá, možná i proto nemůžu vybrat. Ale třeba si zvyknu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Konecne nahozen mfactory . Byl ponekud problem sehnat nekoho na montaz, clovek co to tady ostatnim montoval do toho jit moc nechtel, protoze s mfactory nema zkusenosti, rikal ze se ozve - no uz se neozval ...
Zjistil jsem, ze v normalnim servisu do diffu nikdo nepoleze tak jsme zacal propadat panice, ze mi to bude jen lezet na stole (jeste byl ve hre PP mechanik, ale tam to je trochu z ruky).
Pri montazi muze nastat par problemu, pokud nesouhlasi "backslash" - vule (max 0.2 mm), je potreba pouzit specielni podlozky, nebo opracovat tu puvodni. Problem je sehnat tyto podlozky, BMW je na vymezeni vule neposkytuje. Podobny problem muze nastat s lozisky, ktera bmw taky neposkytuje a chce prodat komplet diff za 60k i s lozisky ..., nastesti obe veci byli u me v poradku.
(jinak by bylo potreba koupit neco takoveho http://www.difflab.com.au/BMW-Diff-Rebu ... nstall-kit)
Jeste dobry manual na montaz je tento: http://www.birdsauto.com/sites/default/ ... n%20v3.pdf
Na montaz jsem nakonec dostal tip na pana Grygara z Olomouce, ktery se specializuje na prevodovky, diferaky a mel dost odvahy do toho jit.
Dle jeho slov bylo nejhorsi na montazi odmontovani vyfuku, samotna montaz mfactory do hruska byla bezproblemova, diff je presne zpracovany a vule je stejna jako byla pred tim. Pro nej to byla prace na den.
Jinak auto ted lip akceleruje ze zatacek, v nekterych zatackach mi prislo, ze se lip staci. Tesim se na okruh, az to poradne vyzkousim. Dalsi poznatky az s tim neco dalsiho najedu.
Cela tahle sranda se vesla do 35k vcetne vsech postovnych, oleje, gufer a montaze. Rek bych, ze docela ok.
+ pokus o mensi sklouznuti na vyjezdu ze zatacky. S otevrenym diffem bych musel byt o dost agresivnejsi aby se to sklouzlo a neprotacelo se jen jedno kolo. Uz se tesim az naprsi
jsem vlastníkem Z4 3.0si coupé a právě pro ni hledám fandu, který by opravdu ocenil kvality auta. První registrace 04/2008, černá barva a nyní má najetých 61.000 km a je po velké servisní prohlídce, výměně spojky a dvouhmoty, všechny pneu nové. Je ve stavu nového auta.