Nabuduce skusim
Musim skusit, iked na benzine to mozno nebude tak okate jeho sirsim rozsahom otacok...jasne nebude tam nejak extra tahat, ale z dieselu som mal pocit ze pri 4-ke ho podtacam a pri 3-ke nejde uvolnene...riesenim bolo 70 tacho
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
neska sem zahlíd na německé A6 koused od Saarbruckenu maskovanou audinu, která vypadala jako A7, ale byla asitak o metr větší.... celá v černobílé zakrutichové kamufláži... stála s blinkrama v odtasvným pruhu, pilot běhal okolo ve vestě... asi soudruzi v Ingolštatu někde udělali chybku.... a co z teho plyne za ponaučení - nekupujte si A9 nebo co to bylo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Pro zájemce o S1, test Autozeitungu proti Golfu GTI (220k verze), jejíž dynamika by mimochodem měla zcela odpovídat OIII RS (podle některých testů je OIII paradoxně lehčí)
Nechcel by som byt nemecky novinar a vyplnat nejaku megadlhu hodnotiacu tabulku s celkovym suctom 5000 bodov Tipujem ze na ziadne ciastkove kriterium nemaju viac ako 25-30 bodov
Docela mě zaujalo jedno pozitivní hodnocení A6 3.0 BITDI po 100 tis. km na německém fóru.
BTT - etwas Bitu-"Abgabe:(statistik" (alles FIS, Verbrauchswerte ab Kaltstart):
•Gefahrene km: 100.000 in gut 1,5 Jahren
•Vmax (FIS): 268 km/h (iphone GPS: "echte" 256 km/h)
•Max. Verbrauch mit 178er Schnitt (3 spurige BAB mit Vmax-Spitzen über 30 min.): 11,3 l/100 km
•Min. Verbrauch mit 102er Schnitt (CH, Autobahn über 2 h): 4,8 l/100 km
•Max. Reichweite mit einer Tankfüllung: 1150 km (nach1078 km betankt, > 1000 km wurde mehrmals gefahren)
•Durchschnittsverbrauch (Belegauswertung): 7,43 l über die gesamten 100.000 km
•Außerplanmäßige Werkstattaufenthalte: 1 zur Sitzledernachbesserung
•Pannen: Keine
•Reifen (18" SR 245 / 17" WR 225): Immer noch 1. Satz SR und WR (SR an Verschleißgrenze, WR 5-6 mm Restprofil)
•Interessantes Detail: 100 tkm mit erstem Satz Bremsbelägen und Bremsscheiben (wegen der ZF 8HP und Nutzung der Schaltpaddel;-))