BMW Divize
Re: BMW Divize
presne, poFL e38, idealne jeste jako Alpina b7, je absolutni vrchol. pak to zacalo bachratet jit do kopru.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
A co tento? 740i + MTbeaumont píše:...Nebýt těch nesmyslných cen dílů a neexistence verze 730i / 735i / 740i po FL s manuálem, asi bych už nějakou měl v garáži.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =210436686
Uz dlho som nevidel lepsiu kombinaciu
Pripadne...
http://ww3.autoscout24.de/classified/271890877
Ale uznavam, ze to nie je LCI, kedze ten ak sa nemylim, bol az 6/1998
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Oboji pekne, ovsem pred FL. Po FL uz byla s manualem jen 728i a mozna nejaky diesel, coz me nezajima.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak uz viem k comu je dobra X6...
...na tahanie polomrtveho Lupa
...na tahanie polomrtveho Lupa
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Jo, E38 byla vrchol řady. Nádherný auto.
Mam teda rád i E66, je skvěle osobitá, ale zdaleka ne tak krásná.
Mam teda rád i E66, je skvěle osobitá, ale zdaleka ne tak krásná.
TSs
Re: BMW Divize
Za mně taky e38...
Vidím v ní tehdejší jag XJ...
Fčera i neska sem vpodvečer lehce provětral.... fajne, ale krapet horko....
Vidím v ní tehdejší jag XJ...
Fčera i neska sem vpodvečer lehce provětral.... fajne, ale krapet horko....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Po nedělním obědě a kafíčku sme ji ukacal do teho hicu - takže sme si střihli nějakých 140km tady těma našima kotěhůlkama, qůli hicu sem jezdil co nejvíc po(v) lese....
Objevil sem velmi zajímavou cestu okolo (a za) Stanovnické přehrady, na kasárna je to z CZ strany pořád stejná bída (rozdrbaná cesta) ale taky sem zistil že příjezdová cesta na Bílý Kříž (od soutoku Bílé a Černé) je úplně nově vyasfaltovaná....
Jo a i dyž byla neděle, kábriovité počasí, atxme potkali enem jednu jedinou ukradenou střechu - miatku na Bílé.....
Objevil sem velmi zajímavou cestu okolo (a za) Stanovnické přehrady, na kasárna je to z CZ strany pořád stejná bída (rozdrbaná cesta) ale taky sem zistil že příjezdová cesta na Bílý Kříž (od soutoku Bílé a Černé) je úplně nově vyasfaltovaná....
Jo a i dyž byla neděle, kábriovité počasí, atxme potkali enem jednu jedinou ukradenou střechu - miatku na Bílé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak fuckt CarTec mám předváděcí ///M4 na karbon-keramikách.... akurváth je to AT.... blééééééé.
Ty kabroňové vele kotouče (vepředu snad 400mm) sou opticky boooooží (obzvláště ty viditelné prasknilny v nich.... ) a vícepístky ve zlaté sou moooooc křasne....
Ty kabroňové vele kotouče (vepředu snad 400mm) sou opticky boooooží (obzvláště ty viditelné prasknilny v nich.... ) a vícepístky ve zlaté sou moooooc křasne....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
m4Zlik neska dostal nové papuče P-zero 19" staggered non-RFT.....
(plánované vyzkoušení PSS sem - zase - odložil o rok....)
a životnostní sumář: přední po 14tis km měly asitak 3,5 až 4mm vzorku, zadní sem za tu dobu ojel dvoje (na nějaké 4mm)... jj, RWD, autí pro zábavu, spotřeba 12-15 a svor, to dává gumám na prdel....
(plánované vyzkoušení PSS sem - zase - odložil o rok....)
a životnostní sumář: přední po 14tis km měly asitak 3,5 až 4mm vzorku, zadní sem za tu dobu ojel dvoje (na nějaké 4mm)... jj, RWD, autí pro zábavu, spotřeba 12-15 a svor, to dává gumám na prdel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tjo, 4 mm vzorku. tolik gumy...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou