BMW Divize
Re: BMW Divize
Protoze jizda v autech ala lotus, caterham a podobne je spis utrpeni:))
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
No aj pri nich sa predsa len da najst situacia kedy su vhodne...niekto mozno rad aj to utrpenie
Ale ano, nie je vacsie zlo na cestovanie ako auto, ktore je proti aktivnej jazde a robi so sofera dalsieho spolusediaceho, ktory len urcitym nedopatrenim urcuje ciel cesty...
Ale ano, nie je vacsie zlo na cestovanie ako auto, ktore je proti aktivnej jazde a robi so sofera dalsieho spolusediaceho, ktory len urcitym nedopatrenim urcuje ciel cesty...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Tomu rozumiem. Aj to je riesenie, v takom pripade si ale nuteny prijat kompromis v jednej alebo druhej oblasti. A samozrejme sa musis borit s problemami dnesnych novych aut..Bond007 píše:To jsem si taky myslel, ale pak jsem zjistil, ze nemam cas jit se nekam jen tak projet. Chci se bavit kazdej km co jedu a ne mit na potah neco, co se pri aktivnejsi jizde po silnici placa a pije mi krev. U dnesnich aut je vyhoda, ze se da spousta veci nastavit, takze v jednom baleni dostanes vicero aut911T píše:Ja myslim ze to zbytocne hrotite. V prvom rade ak je niekto nadsenec, tak ho v zasade nemoze uspokojit E90 rovnako ako F30. Kompromisy nikdy uplne nefungovali a ani fungovat nebudu. Jednoznacnym riesenim je mat auta dve. Na vyblaznenie treba mat v garazi auto ako CAYMAN (STI, 350Z, MX5... kazdy podla svojich moznost). Ten dnesny sa bude dat kupit pekny aj o desat rokov. Kupovat auto na zabavu nove je nezmysel uz z principu. A na dennodenne jazdenie neviem o nicom lepsom ako 530xda GT co je technicky sedma liftback. Ked potrebujem, sklopim sedadlo a supnem do auta aj lyze a pritom sa cely rok vozim na vzduchu v maximalnom moznom komforte. Toto vam ziadne pseudosportove auto neda. Nemusim tak riesit ze mi auto cely rok drnca na sportovom podvozku alebo ze mi k zabave chyba manualna prevodovka. Ked si potrebujem cez vikend vyvetrat hlavu, alebo sa vyburit na okruhu, presadnem a neriesim nejakych prijebanych ekoteroristov z bruselu.
A na margo tych narekov na nove auta - prasit sa da prakticky na hocicom aj na RAPIDe TSI ako som tu videl v nejakom teste, takze o com?
Re: BMW Divize
Vsak jo, ale Giu QV taky uz koupis jen s dvouspojkou TCT. Je to tak, ze litinova 1.75 byla vzdy s manualem (s vyjimkou Lancie Delta, tam byl automat), hlinikova 1.75 zatim vzdy s dvouspojkou.vonkreuz píše:A u aktuální Giuliety není hlinikovy blok? Měl jsem za to, litinovy byl před FL, ale včul je hliník.beaumont píše:U hliníkového 1.75 pravda zatím manuál nikde není,
Zajimave je, ze se to NEkryje s faceliftem Giu, existuji auta po faceliftu (predek, sedacky), ale jeste s litinovym blokem a manualem. U Italu docela typicke...
-------
Jinak k tematu: ja jsem k rozdeleni na auta pro praci a pro zabavu dospel uz davno, jen jich mam jaksi vic nez 1+1 Ja byl vzdycky dusi sberatel.
Zase jsem ale nikdy nekoupil zadne nove auto, nanejvys predvadecku / referentske.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Vsetko je samozrejme relativne. Pre niekoho moze byt aj CAYMAN kompromis. Kazdopadne neverte otrepanym klise ze je porsche sportovym autom na kazdy den. Aspon nie v nasich podmienkach. Bez ohladu nato, ze hraju podvozkovo vlastnu ligu, skor alebo neskor cloveku pri beznom jazdeni zacne liest na nervy. Aby cele nastavenie toho auta zacalo zmysluplne fungovat treba jazdit daleko za povolenymi limitmi a to sa s beznym dennodennym jazdenim vylucuje. Na druhej strane s autom dojdes po vlastnej ose na okruh so sirokym usmevom na tvari a ono bez akychkolvek uprav(snad az na pneumatiky) funguje aj na tom okruhu ako maloco z beznej konfekcie. Cize tu funkciu vikendovky aspon z mojho pohladu plni na vybornu. Cez tyzden skor otravuje.Snowman000 píše:No aj pri nich sa predsa len da najst situacia kedy su vhodne...niekto mozno rad aj to utrpenie
Ale ano, nie je vacsie zlo na cestovanie ako auto, ktore je proti aktivnej jazde a robi so sofera dalsieho spolusediaceho, ktory len urcitym nedopatrenim urcuje ciel cesty...
Neviem, ja si jazdu viem uzit aj v 5 GT. Samozrejme nie tym ze jazdim zatacky bokom, ale tym na akej urovni cestovania a ako relativne rychlo sa viem presunut z jedneho miesta na druhe. Aj to pohodlie a izolacia od nekvality nasich ciest je v mojich ociach velka deviza.
Re: BMW Divize
Len mam pocit ze si tu jeden z mala.Bond007 píše:Ja jsem se svym resenim nadmiru spokojenej
Re: BMW Divize
Já se hlásim ke spokojenejm. I při variantě 1+1 je daily příjemně funkční. A ohledně druhýho auta je to přesně jak píše Bond, kvůli času se k němu moc nedostanu.
RWD
Re: BMW Divize
neřešil jsi náhodou vrzání gumových těsnění při skrutu karoserie?Bond007 píše:Ja jsem se svym resenim nadmiru spokojenej
Ja se s tím trápím už asi 2 měsíce a jsem z toho na nervy.