BMW Divize
Re: BMW Divize
nevadi, s tym cdi sa mi to nak nezdalo
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Mam jednu zapeklitejsiu otazku...
Podla vsetkeho mi niekde naprdli zvody (pri motore sa obcas ozve viac basova nepravidelna zlozka, mozno je to katak), blizsi prieskum este spraveny nebol, to este len bude...ale ak sa to potvrdi...
1) Predpokladam, ze je to opravitelne, opravovat?
2) Alebo zohnat nahradny ale origo?
3) (tu sa dostavam k pointe prispevku) ma cenu tam dat nieco lepsie (priame)? Aby to malo efekt v akej cene sa pohybujeme?
Auto by malo byt pouzitelne aj na 500km+ takze ziadne kuchanie...aj ked
Podla vsetkeho mi niekde naprdli zvody (pri motore sa obcas ozve viac basova nepravidelna zlozka, mozno je to katak), blizsi prieskum este spraveny nebol, to este len bude...ale ak sa to potvrdi...
1) Predpokladam, ze je to opravitelne, opravovat?
2) Alebo zohnat nahradny ale origo?
3) (tu sa dostavam k pointe prispevku) ma cenu tam dat nieco lepsie (priame)? Aby to malo efekt v akej cene sa pohybujeme?
Auto by malo byt pouzitelne aj na 500km+ takze ziadne kuchanie...aj ked
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
@snow: není to teda přesně tvůj model, ale.... jezdil sem s BudVladovo (bmwklub.cz) 325i (e92 N53 160kW stock) po úpravách to má vlastně 330i )přidával tropjstupňové sání + měnil SW. odhadem tam fčíl má 300 kobyl). Mj. tam mám přímé AFe svody (s nízkoodporovýma free-flow catama) a.... jako jede mu to líp než moje 330i (méně poštelovaná N53 200 kW stock, odhaduju, že tam fčíl mám 205kW, víc ne), motor se líp točí ale.... není to žádný WOW efekt ani omylem..... navíc s tím ešče nebyl na STK/ME, takže neví co bude....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
PP: Diky za vsuvku, zaujimave info...no jeho vytvor mi uz pride moc...tak komplexne to urcite riesit nechcem, to ked clovek raz zacne...
Kazdopadne asi to bude vsetko naviazane na seb a ak sa zacne clovek hrat s priamymi zvodmi, tak uz to chce aj novz manazment a komplet vzfuk, a to uz radsej fakt opravit/zohnat seriu.
STK a EK je dalsia vec ktoru by som rad riesit este ofiko cestou, kym sa da
Kazdopadne asi to bude vsetko naviazane na seb a ak sa zacne clovek hrat s priamymi zvodmi, tak uz to chce aj novz manazment a komplet vzfuk, a to uz radsej fakt opravit/zohnat seriu.
STK a EK je dalsia vec ktoru by som rad riesit este ofiko cestou, kym sa da
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
pavproch píše:Chlopi, potřebuju poradit- dá se nějak eliminovat povrzávání v PuR uložení stabíků (při nedávné montáži KW V1 sem tam zároveň dal i tužší stabíky UUC včetně jejich PuR uložení) - vrže to za mrazu/sucha, jakmile jedu v mokru, tak to vrzat přestane, dyž je nad plus 10 tak to taky moc nevrže..... nějak ale nemám odvahu to nastříkat WD40 nebo jiným silikoňovým anti-vrzadlem....... :?:
namázáno, vyřešeno, už nevržou.... kujuMattyX z bmwklubu.cz píše:Vysvětlení je jednoduché... při montáži je někdo nenamazal. Při styku materiálů kov/PU je zapotřebí silentblok pořádně namazat, jinak se stane přesně to co popisuješ. Uložení rozdělej, použij jakoukoliv vazelínu, dej ji po celém průměru silentbloku a když sponu stáhneš vymáčkne se zbytek a vrzání se už neozve Nejsi první ani poslední komu se to stalo
njn, to je tak dyž člověk dělá něco poprvé... :idea:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Hlavně, když jsme ti to psali tady na AF, že se tam dává např. měděná vazelína, tak si stejně musel čekat na potvrzení na BMW foru.
Re: BMW Divize
enemže vyste na ňa byli tady empatičtí, zatímco tam sem se dozvěděl naprudko jak to je: sem blbej...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Poptával jsem se po Německu, zatím nemám nic konkrétního, ale bude, výběr je Mimochodem ty pružiny a tlumiče je typická slabina E85, mění je tam častoBond007 píše:Prekvapivy to není, pokud to jezdi na RFT...jerry píše:Přes víkend jsem měl čas popřemýšlet a misky vah se vychýlily ve prospěch E85 Z4 coupé. Teď mě čeká výběr. Napadá vás něco, na co si dávat speciálně pozor při výběru? Třeba mě docela překvapilo, že někdo prodává tohle auto s tím, že v 85 tis. km měnil pružiny a tlumiče.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
první a jediné SUV, které sem kdy mohl... taky sem ten úvodní obrázek měl asi 8 let jako plochu v PC...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.