BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Zas jedno z posledních trojkových BMW s atmosférickým R6 bude slušná relikvie tak jako tak :) I kdyby se s tim nedalo jezdit, v garazi Vas to muze tesit ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16912
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Bingo!

Popravdě řečeno, budoucí nemožnost pořízení atmoR6 byla jedním z hlavních argumentů proč jsem neotálel s objednávkou...

Jenom ale, aby se "relikvie" nestaly přemětem ještě většího "sběratelského" zájmu než už dnes jsou... :(
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Tak to by pro Vas spatne nebylo, ne? To by zvysilo prodejni cenu :) Cim horsi nova generace, tim vice cenena bude ta stara...

Ja E90 moc neadoruji, vubec ale nepochybuji o tom, ze vedle F30 to bude excelentni auto. Proto jsem si ji take poridil - ze bude (jeste) hur...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16912
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

já jsem tím "sběratelstvím" myslel jako že ráno nenajdete auto tam kde jste ho večer zaparkoval....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Muze se stat, ale k takove rarite ma E90 s atmosferickym R6 jeste daleko :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Reese »

pjanda píše:Kdyby mel nekdo zajem o opravdu levnou X1... ;)

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bri ... hodne-ciny
Nevím, jestli se smát nebo brečet, ale vypadá to líp než skutečná X1. Ta maska teda nic moc, ale jinak je předek dobrý, nevypadá to jak po havárii :)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4092
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Pajjoun píše:Já to dneska viděl v hnědý/zlatý, Mpacketu a na velkejch kolech a vůbec to nebylo zlý. Dokonce sem si řikal, že se mi to snad i líbí. Chvilku potom sem viděl bílou holotu a to mě teda vyléčilo. :D
Viděl jsem to samé a Tvůj názor rozhodně nesdílím :D
pjanda píše:ExFun: Zadny konkurencni boj bych v tom nevidel, turbomotor neni "zakaznicke reseni", zadna vyznamna poptavka po turbomotrech zde nebyla a neni. Spustily ji trzni regulace (hlavne chystane), ktere cili na emise CO2, ktere jsou jen obrazem spotreby. A spotrebu udavaji normy, ktere sleduji spotrebu motoru hlavne pri velmi nizke zatezi. Tam maji turba lepsi vysledky, proto k nim take automobilky prechazeji. Stalo by se to tedy tak ci onak, at uz by s tim zacal kdokoli.

Dukazem budiz mj. zmena pristupu VW, ktery udelal 1,8T misto 2,0 v dobe, kdy to regulace nevyzadovaly, pozdeji se ale s ohledem na problematicnost tohoto reseni vratil k atmosfere (2,0 FSI). Pote prisly ke slovu regulace a jsme zpatky u turba...
Myslíte to 2.0FSI, které trh vůbec nepřijal? To FSI, které se neprodávalo? To FSI, které se dnes prodává levněji než historická 1.6MPi?
Z jeho nástupce, 1.8TSi, uchcává celá evropa. To se v případě 2.0FSi nedělo a ten motor byl přijat až osazením turba (2.0TFSI/TSi).

Takže já bych si tvrzením "turbomotor neni "zakaznicke reseni"" nebyl vůbec jistý. viz oblíbenost TDi motorů i mezi lidmi, kterým se nemůže ani teoreticky vyplatit...
vasco píše:Arnie, Deli, Honda: X1 28i je úplně v pohodě... :) :x
S Tebou se o autech budeme bavit, až si zase koupíš normální auto. Nejvíce se mu blížila ORS, kterou jsi podědil a pak raději rozbil :-P
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

HondaMan píše:
vasco píše:Arnie, Deli, Honda: X1 28i je úplně v pohodě... :) :x
S Tebou se o autech budeme bavit, až si zase koupíš normální auto. Nejvíce se mu blížila ORS, kterou jsi podědil a pak raději rozbil :-P
ano, je třeba se podívat pravdě do očí :D

Jinak 2.0 FSI, je fakt, že BFU má turbo rád, protože se nemusí tolik řadit, tahá to vocpoda (i benzín) :D Věřim tomu, že když posadíte normální člověka do stejného auta (kdyby teď takové bylo) s 1.4 TSI 90kw a 2.0 FSI 110kw, tak většina sáhne po 1.4 a ještě všechny budou přesvědčovat, že to líp jede :) Kolik lidí už mi cpalo do hlavy, jak steré TDI 66kw supr jede ;))
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

A ještě k té X1, taky občas potkávam bílé na malejch kolech a je to něco naprosto zoufalýho :-o :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

HondaMan píše:Myslíte to 2.0FSI, které trh vůbec nepřijal? To FSI, které se neprodávalo? To FSI, které se dnes prodává levněji než historická 1.6MPi?
Z jeho nástupce, 1.8TSi, uchcává celá evropa. To se v případě 2.0FSi nedělo a ten motor byl přijat až osazením turba (2.0TFSI/TSi).

Takže já bych si tvrzením "turbomotor neni "zakaznicke reseni"" nebyl vůbec jistý. viz oblíbenost TDi motorů i mezi lidmi, kterým se nemůže ani teoreticky vyplatit...
Prekrucujete. Mluvil jsem o prechodu z 1,8T na 2,0 FSI, ke kteremu by jiste nedoslo tehdy, pokud by 1,8T bylo optimalni reseni at uz z hlediska uzivatelskeho, tak z hlediska spolehlivosti, trvanlivosti atp.

Ze se 2,0 FSI nepovedl nebo spise netrefil do vkusu zakazniku je uz uplne jiny pribeh, tim nezavrhujte atmosfericke motory jako takove. Resili jsme jen to, ze jeste pred par lety VW prirozene, rozhodne ne na bazi regulaci tihl k atmosferickym motorum a turba prakticky zlikvidoval. To, ze o par let pozdeji udelal opak, jiz bylo dano tim, proc to dnes delaji i vsichni ostatni - regulacemi.

Diesely sem neplette, to s tim vubec nesouvisi, udelat smysluplny atmosfericky diesel neni mozne, tam je turbo jedine reseni. Bavime se o turbobenzinech a co vedlo k tomu, ze pred par lety je nedelal nikdo a dnes skoro vsichni. Rikam regulace a ten priklad slouzil k tomu, ze kdyz takove regulace jako dnes neexistovaly (resp. se nerysovaly, ony neexistuji ani dnes), nabidka prirozene tihla opacnym smerem. Nic vice v tom nehledejte, nic vice v tom neni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět