Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Vadit by to určitě nemělo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Volkswagen obecne
během garančky bych tam lil to co je předepsáno tedy dle specifikace 504/507, pokud chceš pro placebo efekt něco lepšího tak jim dones Millers EE 5w-30, taky jsem ho tam ted nechal nalít. nově si některé autorizáky účtují až kilo za litr vlastního oleje a pokud je to něco jiného než lijou standardně (obvykle Castrol Edge Professional Longlife III 5W-30) tak to někdy i napíšou do servisky
Re: Volkswagen obecne
btw, aby se vůbec nějaká garančka (první je předepsaná až ve 30-tis km) po dobu záruky konala.... nám se nekonala neb drahá za první dva roky nalítala jen 26tis km... takže asitak (mezivýměna při 15kkm v neautorizálu se samozřejmě konala)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Planuju menit v rezimu 5-15-30-45-60...tkm. Za rok najedu 45-50tkm, dve garancky jsem vyhadal gratis v cene, zaruku mam do 120tkm, takze me to tam asi nemine
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
A platit nekomu spuntovny za donesenej olej fakt nebudu
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
není 5 pozdě? já s 3er měnil už ve 2... ale je fakt že sem to honil od nultého kilometru ... dyž záběh, tak záběh pořádně.... poprvé sem to poslal do redline, dyž na tachu bylo myslím číslo 0000013km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Taxem kecal, to číslo byloa si 000030km... se stydím (za svoju sklerozu)pavproch píše:v CarTecu sa nebudou dívat divně na první (placenou) výměnu woleje už ve 2000km, bo takový požadavek už znají (ode mně) ....
já teda bramborovi hned při první jízdě (cca 80km) dal "sodu".... od odjezdu ze salonu pořád střídavě zrychlovat/zpomalovat, prvních pár kilometrů do 2, jak rostly kilometry a teplota woleje tak do 3, potem do 4tis otáček a po cca půlhodině už až skoro do omezovače.... neska motor (něco přes dva roky a skoro 90tis km) jde jako zvon (mechanicky, oproštěno od posratých EURlimitů), wolej nežere (litr na servisní interval).... ale asi ne každý a ne vždy má to srce se takle chovat k nové "milence" ..... přiznávám, že sem takle zajížděl motor poprvé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
do redline to jde už ve vratech z fabriky a za studena takže o nějakém zajíždění dnes nemůže být řeč
i s případným "špuntovným" budeš v plusu 500-800 erár vs. 200-300 dones si sám za litr
aktuální novinka u Škodovky je, že interval servisu se ozve už po roce, ovšem to je bez výměny oleje, pouze "check"
u Audi zatim ne, ale taky se mi zdá, že se to samo "inteligentně" krátí ze dvou let max na rok a půl
i s případným "špuntovným" budeš v plusu 500-800 erár vs. 200-300 dones si sám za litr
aktuální novinka u Škodovky je, že interval servisu se ozve už po roce, ovšem to je bez výměny oleje, pouze "check"
u Audi zatim ne, ale taky se mi zdá, že se to samo "inteligentně" krátí ze dvou let max na rok a půl
Re: Volkswagen obecne
Jestli budou chtit spuntovny, tak je necham udelat ty dve garancky zadarmo a pak jdu jinam.retron píše:do redline to jde už ve vratech z fabriky a za studena takže o nějakém zajíždění dnes nemůže být řeč
i s případným "špuntovným" budeš v plusu 500-800 erár vs. 200-300 dones si sám za litr
aktuální novinka u Škodovky je, že interval servisu se ozve už po roce, ovšem to je bez výměny oleje, pouze "check"
u Audi zatim ne, ale taky se mi zdá, že se to samo "inteligentně" krátí ze dvou let max na rok a půl
Add zajizdeni, ano, ve vsech automobilkach v cr/sr to funguje tak, ze auto sjede z pasu, projede sprchou (zkouska tesnosti), pak je kontrola ovladacich prvku a pak hura na okruh (1-2-3 plnej, plny brzdy, zatacka v kilu, hrboly, kopecek a hura na transportni pripravu).
Ja mam ale o zajizdeni vlastni teorii, takze do 3tkm poctive zahrejvam a nechodim az do omezovace, od 3tkm uz dostava plnej, v 5ti olej. Uz jsem par novejch aut mel a osvedcilo se mi to. Vsechny byly dobre rozjezdeny a vsechny se dozily 150tkm bez problemu s motorem.
Ta prvni vymena by mohla bejt i driv, ale jezdim dost dlouhy trasy, takze 5tkm nevadi.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Litr oleje na jeden servisni interval mi prijde hodne. Ja zatim nemel auto do kteryho bych dolejval s vyjimkou 116d, ktera si vyzadala 2dl, kdyz jsem pretahl a jel na vymenu po 35tkm. Samozrejme, z principu nakej olej zmizet musi, ale litr?pavproch píše:Taxem kecal, to číslo byloa si 000030km... se stydím (za svoju sklerozu)pavproch píše:v CarTecu sa nebudou dívat divně na první (placenou) výměnu woleje už ve 2000km, bo takový požadavek už znají (ode mně) ....
já teda bramborovi hned při první jízdě (cca 80km) dal "sodu".... od odjezdu ze salonu pořád střídavě zrychlovat/zpomalovat, prvních pár kilometrů do 2, jak rostly kilometry a teplota woleje tak do 3, potem do 4tis otáček a po cca půlhodině už až skoro do omezovače.... neska motor (něco přes dva roky a skoro 90tis km) jde jako zvon (mechanicky, oproštěno od posratých EURlimitů), wolej nežere (litr na servisní interval).... ale asi ne každý a ne vždy má to srce se takle chovat k nové "milence" ..... přiznávám, že sem takle zajížděl motor poprvé.....
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k