BMW Divize
Re: BMW Divize
Dneska mě mezi Nepomukem a Plzní předjížděla minulá generace M6, odhadem tam moh mít tak 5000 rpm a zvuk má ta desetiválcová pila boží, a to jak od kapoty, tak z výfuků...
e36 328i coupe
Re: BMW Divize
Ano, souhlas ta V10 má jeden z nejhezčích zvuků motoru co jsem kdy slyšel..
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Calling all Millers! V rámci údržby bych chtěl vyměnit všechny kapaliny ve trojce N47D20. Jak jste spokojený s oleji od Millers, v motory, převodovce atd. Asi ještě dojde na výměnu tlumičů, v ČR moc nevydrží.
Dík.
Dík.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Millers zatial koluje len v prevodovke a diffe...a je citit urcity rozdiel, hlavne pri radeni. Za studena, ide radenie trochu ztuha, ale po zohriati ide krasne hladko a odvtedy sa mi nestalo, ze by som pri rychlom preradzovani chytil zuby (urcite v tom ma prsty aj double clutching samozrejme)...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
M47D20. Motor má na nano EE LONGLIFE C3 5w30 najeto zhruba 25tis. km. Zklidnil se, ztišil, od tý doby už nikdy neměl tvrdej chod při studeným startu. Je ovšem pravda, že míň jak pár stupňů pod nulou za tu dobu nezažil. Použitelný otáčka klesly o 200ot. Na jaře představili EE LONGLIFE 5w40, už jsem na něj motor chtěl převést. Jen jsem před první výměnou vzal 7l abych měl na dolejvání a vono to s EE přestalo ubejvat. Takže mi pořád zbejvá 1.5l 5w30, takže na zimu jí ještě naleju a na 5w40 půjde až v létě.doriftonigga píše:Calling all Millers! V rámci údržby bych chtěl vyměnit všechny kapaliny ve trojce N47D20. Jak jste spokojený s oleji od Millers, v motory, převodovce atd. Asi ještě dojde na výměnu tlumičů, v ČR moc nevydrží.
Dík.
V diffu a převodovce je nano EE Transmission 75w90. Mírně tišší, ale spíš v rovině pocitů, ono se to přeci jen hůř detekuje. Řazení mi přijde hladký, ale zásadně tomu teď pomohlo odstranění CDV.
RWD
Re: BMW Divize
N53 - na nano EE 5w-40 najeto prozatím asi 20tis km - taky je to spíš o pocitech
v garáži mám kanistr nano EE 75W-90 - co nevidět to pude do diffů i převodovky
v garáži mám kanistr nano EE 75W-90 - co nevidět to pude do diffů i převodovky
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
právě sem vylezl z i8.... bohužel sem v tym seděl enem staticky... v CarTecu, kam sem fčíl dával brambora na dokončení preventivního servisu - konečně se jim podařilo zajistit vodní pumpu na výměnu
ty woe, to je teda síla... leze sa do teho jak do ponorky, gulwing dveře je pro mě silný estetický zážitek, vevnitř moderna jakparase, fšude samý podsvícení, blbinky diskotéka ternky do zvonu a placatý kytary.... co mě ale zaujalo byly športsicny... ty sou fakt booooží.... mno a virtuální (LCD nebo LED či co to je ) palubní deska - to bych nechtěl ani omylem...
tožtak no...
a prý má být výkonnější verze (snad značená i9) s R6t pod haubnou.... dyby rači přestali v mnichově blbnout, vyházeli fšeccky ty hybridní číčoviny a dali tam V10 z předchozí ///M5....
ty woe, to je teda síla... leze sa do teho jak do ponorky, gulwing dveře je pro mě silný estetický zážitek, vevnitř moderna jakparase, fšude samý podsvícení, blbinky diskotéka ternky do zvonu a placatý kytary.... co mě ale zaujalo byly športsicny... ty sou fakt booooží.... mno a virtuální (LCD nebo LED či co to je ) palubní deska - to bych nechtěl ani omylem...
tožtak no...
a prý má být výkonnější verze (snad značená i9) s R6t pod haubnou.... dyby rači přestali v mnichově blbnout, vyházeli fšeccky ty hybridní číčoviny a dali tam V10 z předchozí ///M5....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Planeta by trpěla!pavproch píše: dyby rači přestali v mnichově blbnout, vyházeli fšeccky ty hybridní číčoviny a dali tam V10 z předchozí ///M5....
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Aktuálně mám jako náhradu pučenou 118d současné generace.... 6MT, jak jinka (jedno z pouhých !dvou! aut s MT, které mají v celém Cartecu....
Co mě na 118 zaujalo/překvapilo (ujel sem asi 100km):
- interiér vrže jaxfiňa (na tachu je 19tis km)
- palubka je jiná než 3er, ale není škaredá
- ovladače jsou v principu na stejných místech se stejnou funkcí
- trčící displej rádia/PDC (navi to nemá) je dyzajnová katastrofa
- motor (utlumený dvoulitr) jede docela obstojně, speciálně zátah na 3-4 (80-120kmph) je výborný
- v rychlostech 90-130 na 5-6 na kvalitním asfaltu je to neuvěřitelně tiché (samozřejmě po zahřátí)
- start-stop mi to zhasnul pár metrů po vyjetí (úplně studené).... jaja, ekologisch uber alles
- ED je strašné, i ED v e89 (m4Zlik) je o galaxie jinde
- v normal režimu je to mdlé, ve "sport" viz výše, "Ecopro" sem rači v zájmu zachování svého poševního zdraví ani nezkúšal...
- shrnuto apodtrženo: dyby to nebylo RWD a MT, taxa s tym nedá jezdiť....
Co mě na 118 zaujalo/překvapilo (ujel sem asi 100km):
- interiér vrže jaxfiňa (na tachu je 19tis km)
- palubka je jiná než 3er, ale není škaredá
- ovladače jsou v principu na stejných místech se stejnou funkcí
- trčící displej rádia/PDC (navi to nemá) je dyzajnová katastrofa
- motor (utlumený dvoulitr) jede docela obstojně, speciálně zátah na 3-4 (80-120kmph) je výborný
- v rychlostech 90-130 na 5-6 na kvalitním asfaltu je to neuvěřitelně tiché (samozřejmě po zahřátí)
- start-stop mi to zhasnul pár metrů po vyjetí (úplně studené).... jaja, ekologisch uber alles
- ED je strašné, i ED v e89 (m4Zlik) je o galaxie jinde
- v normal režimu je to mdlé, ve "sport" viz výše, "Ecopro" sem rači v zájmu zachování svého poševního zdraví ani nezkúšal...
- shrnuto apodtrženo: dyby to nebylo RWD a MT, taxa s tym nedá jezdiť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.