nevim jak se to jmenuje, ale je to ta picovina která dela ten zbytecnej dunivej kraval v kabine s pomoci audia... realnej zvuk mi nevadi...doriftonigga píše:Agreed.Bond007 píše:byt konzerva je jedna věc, ale byt totalni zpatecnik je nesmysl...proc navi ne?pavproch píše:viz příspěvek výše, to já dyž konfiguroval, tak navi byla první, co šlo pryč....
@ref přijeď: ráth....
Stejně už tam ten displej je, tak proč si nepřiplatit za navi, aby ten iDrive aspoň k něčemu byl...
Jinak, co chceš odpojit? Active Sound Design?
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
tohle by bylo snad asi ještě v pohode... tady to funguje tak, ze pokud podrazujes, a saltrpaku zacnes zasunovat do nejake polohy tak to tam strihne meziplyn, kterej je vcelku presnej (+/-50 otáček) a rychlost tam krasne padne(obzvlast pri double clutch), ale RJ ty otáčky drzi ještě par sekund a když třeba zrovna brzdis, chova se to jako standardni DSG/DCT a brzdy se perou s motorem... ale libi se mi ten vyvoj, kdy se dal automat kritizovat za to, ze neumi předvídat situaci, tak tuhle pitomost nasadili i do manualu.. vzane by me zajímalo co pozitivního to ma prinyst. 'nejchytrejsi' na tom je ze ty meziplyny to dava jen nekdy, takze při razeni nejde vůbec předvídat co zrovna to auto udela.... vazne bych rad pohovoril s tim, kdo tohle vymyslelpavproch píše:ty brďo, brambor asi má automatický meziplyny či co.... tohle mi od novoty dělá taky.... meziplyn pod brzdami (nejčastěji 3 -> 2) - auto si asi půlsekundu po přeřazení cukne, jako by se "hádal" plyn s brzdama (ale to už je noha dávno z plynovýho pedálu pryč)Bond007 píše: jako největší peklo mi prijde u manualu pokus o falesny automaticky meziplyny ve všech režimech krom sport+... snad se to da trvale vypnout. Meziplyn to sice da presny, ale zaroven to potom motor drzi ve stabilních otáčkách, takze pokud podrazujete pod plnymi brzdami, auto se chova jak při epilaptickym zachvatu...
a dělá to enem s m-paket staggered kolama (Style M194 v 17" i Style M193 v 18"), dycky, dyž sem nasadil "squared" Style 158 v 17", tak to přestalo..... sem zvědav, až tam na jaře dám staggered OZ Ultraleggera 18" (aspoň o 3 kila na kole lehčí), esli to taky přestane nebo ne....
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
A víš, že jo. Docela by mě zajímalo o co líp než já by si s autem rozuměl... Nemyslím, si, že by jí ublížil víc než já (druhá věc je, že by se tam asi nenaskládal, páč sedačky jsou na pevno ).Bond007 píše:test nebude, ty bys mu snad pujcil svoje auto?jarka píše:Bond: super, ať slouží. Bude klasický jandovský test té tvé atypické bestie?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
active sound se vypina asi tremi moznymi zpusoby, nejsofistikovanejsi je to diagnostikou, nejprasectejsi je vyndani pojistky v pojistkove skrini a neco mezi varianta je odpojit kabel v levem zadnim oblozeni, postup presne nevim ale videl jsem obrazkovy navod na bimmerpostu
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Ano. Je možnost to odkodovat přes kabel a software klidně i doma. Vyndáním pojistky se zároveň vypne audio systém. Třetí možnost je nějakej bypass plug.retron píše:active sound se vypina asi tremi moznymi zpusoby, nejsofistikovanejsi je to diagnostikou, nejprasectejsi je vyndani pojistky v pojistkove skrini a neco mezi varianta je odpojit kabel v levem zadnim oblozeni, postup presne nevim ale videl jsem obrazkovy navod na bimmerpostu
U M3 to myslím ještě nikdo nezkoušel.
Re: BMW Divize
hustý aj bych se vetřel na svezení, ale asi by mi to zkazilo moje radostné očekávání, tak až někdy jindyBond007 píše:gargamel
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Super, to rád slyším. V podstatě by mě zajímala jen jedna věc. Jaký to má zvuk? na E92 jsem měnil koncový tlumič aby to auto neznělo jako 320d, takže na F80 jsem zvědavý.Bond007 píše:s odstupem par dni jsem z toho auta vic a vic nadsenej..sice v jakymkoli jinym nastaveni pohonu nez sport+ je to nepouzitelny, ale pokud najdu konektor, kterym se da ta saskarna vypnout, tak budu spokojenej na 110%. Btw slysel jsem o nejakym videu s navodem kde to odpojit, nevi o nem někdo něco bližšího, pripadne odkaz?
dynamika je vic nez solidni, ještě jsem si na to nezvyk, elektricky rizeni neobtezuje, jen za hustyho deste ve vyssi rychlosti chybi zpetna vazba a aquaplaning poznate az auto prestane reagovat na volant, coz je u prednich pneu 255 celkem hned a ve 150 na dalnici u 4 dny starého auta to nepotesi. Nejvic me prekvapuje spotřeba, samozrejme ze to porad zajizdim, ale i při dálničním tempu brno-plzen-brno 170-180 si to bere 11,5 coz je oproti 14 u 550i E60 celkem pohoda...
Dival jsem se ze po tom co Schumi stahl cenu akcii se GoPro da poridim za 3999,- tak si to mozna koupim abych zdokumentoval jizdni dynamiku... minimalne pocitove je to hodne pusobivy
Naposledy upravil(a) kosh dne úte 21 říj 16:33, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
tak ode dneška má i m4Zlik millerse ve střevech.... to sa mu bude spinkat zimním spánkem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
asi takle - zastávám názor, že je lepčí, dyž spí s čerstvým obsahem střev....
("vyjetý" volej - spousta všelijakých bovdelů v něm rozpuštěných i nerozpuštených, nový = čistoskvoucí)
ale možu sa mýliť....
("vyjetý" volej - spousta všelijakých bovdelů v něm rozpuštěných i nerozpuštených, nový = čistoskvoucí)
ale možu sa mýliť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.