Arnie J píše:To jako fakt? Tak to je zajímavá strategie, jak zajistit dobré přijetí downsizovaných motorů -- zkurvit R6 elektrickým posilovačem a k těmhle potom dát hydraulický
Zásah do černého. Fakt bych se nedivim, kdyby BMW samo diskreditovalo to, čeho se chce zbavit. Nikdo z dealerů mi nebyl schopný dát rozumnou odpověď, proč 135i dostala elektrické řízení, když je (spíš tehdy byla) stavěná jako sportovní vrchol se spotřebou 15-20 litrů, u které o nějakou desetinu ve spotřebě jde mnohem míň než o jízdu. Ona totiž asi žádná rozumná odpověď ani neexistuje...
Já to dneska viděl v hnědý/zlatý, Mpacketu a na velkejch kolech a vůbec to nebylo zlý. Dokonce sem si řikal, že se mi to snad i líbí. Chvilku potom sem viděl bílou holotu a to mě teda vyléčilo.
A pickapu je škoda, to by byl takovej správnej úlet a určitě by byl i dobře jezdící. Řidič by si váhu nad zadní nápravou dorovnával cihlama podle vlastních potřeb.
Jako mně se vizuálně moc nelíbí (resp. líbí, ale předek je divný). Spíš se mi jako líbí ostatními vlastnostmi, podle toho, co jsem četl. Ale třeba by mě vyléčila zkušební jízda.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Ale nic zasadniho to vazne neni, jen par pohledu na maskovane auto. Kazdopadne uz se klube na svet Je bohuzel uz zcela nesporne, ze 330i E90 predFL je posledni 3er s atmoferickym R6 a hydraulickym posilovacem rizeni. Tak nejak jsem tusil, ze to bude posledni mohykan...
Jedenapůllitrový tříválec to alespoň zprvu nebude, čtyřválec 1,6 s výkonem okolo 150 koní známý z Mini a již odhalený motor N20 s 245 koňmi to ovšem budou zcela jistě.
tak možná tam snad zbyde místo na atmo 3.0, uvidíme ale škoda, že nebude hned ze začátku tříválec
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!