pavproch píše:@911: větrník jen přs moji mrtvolu....
Viděl jsem to stejně, ale teď o víkendu projeta m235i (celkově moje první zkušenost s 35i motorem) a krátké zhodnocení (pouze co se týče motoru): jede to jak z praku, točí to 7k rpm bez známky vadnutí nahoře, turbolag v podstatě žádnej, na dálnici to díky 8st. skoro nic netočí a zvuk je v pohodě. Jako víkendovku si to dokážu představit a to jsem do teď jiný řešení než R6 atmo neviděl. Uvidíme, co nabídne případná M2...
Navíc díky tomu, že ten motor není buhví jak přefoukanej (skoror stejnej litrovej výkon měla M3 dvacet let zpátky), by to mohlo i něco vydržet.
pavproch píše:
@911: to si rači nekupim... takže brambor to už se mnou bude muset vydržert (a já s ním) proto fčíl na podzim dostane (při 150tis km) takovou malou pologenerálku motoru a komplet nový podvozek
Tak to drzim palce. Bude zaujmave sledovat kolko km taky motor dneska vydrzi.
já taky.... M50 a M52 dokázaly natočit i milion km... uvidíme, jak na tom bude N53.... kdyby "dal" půlmilion, to by bylo fajn... mám i N52 (v m4Zlikovi), ale ten ročně natočí sotva 8-10tis, čili fklidu ..
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Tie klamacie krabicky riadiacich jednotiek su trapne, z dlhodobeho hladiska budu s motorom len problemy. Reakciu na plyn to nezlepsuje, len skracuje jeho drahu, cize napr. pri 1/2 plyne sa bude spravat ako keby je plyn na podlahe.
brzda bude jen pokud tam bude nějaký viditelný efekt, a to tu brzdu nechám udělat 2x (s krabičkou "on" a s krabičkou "off")
sem taky zvědav.... maximálně to bylo z wokna vyhozených 329USD
třeba BudVlad na bmwklubu ji taky měl a dal ji pryč....prý tam necítil rozdílu )ptal sem se ho ale na výkon, ne na reakci plynového pedálu)... btw, s tou jeho 325i e92 přestrojenou na 330i sem jezdil (bez krabičky) a jede mu to moooooc krásně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.