Bond007 píše:ja ted nalil do Z novej nano millers, prezul ho na novy supersporty, nahodil novy brzdy a vezu ho novemu majiteli
prečo to děláš ?
neříkej, že prodejní cena byla adekvátní ztrátě Z4 M
cena byla neadekvatni, ale je cas na zmenu a vymenil sem to docasne taky za coopera
taky JWC nebo jen S ?
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
M.Z. píše:Já bych řekl, že jen za S
Doufám, že je vše v pořádku.
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Jakou Z 4 kabrio byste mi doporučili?
1. r.v. ?
2. jakou doporučujete spolehlivou a zábavnou motorizaci (chci manuální řazení)?
3. kolik najetých km max. je rozumných?
4. na co dávat pozor při koupi?
5. dá se něco rozumného do 400 000 až 500 000 Kč koupit?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
já měl rozpočet o kus větší a proto sem si mohl dovolit e89 3.0i Sdrive, přičemž při koupi měl m4Zlik na tachu jen 35.500km za 4 roky.... poctivých! ... a je to samozřejmě taky 6MT... do e8í sem šel i přesto, že (zřejmě) e85 je "ridičtější"... u mně ale převážilo estetické a částečně i "užitkové" (skládací hardtop) hledisko
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.