BMW Divize
Re: BMW Divize
Já měl s adaptivním tempomatem jen jediný problém a to, že i když jsem měl nastavenou tu nejkratší možnou vzdálenost, tak byla bohužel dostatečná na to, aby mi tam nějaký idi*t vjel. Což pak znamená nejen pípání ale i teda dosti necitlivé brždění - bylo to tedy u Audi A6 (takže se omlouvám o odklonění od značky) ale předpokládám, že to bude asi vlastnost všech taková minimální vzdálenost a u BMW je to stejné.
Ale za to technika nemůže, asi bude ještě chvíli trvat než i u nás někteří pochopí co je to ta bezpečná vzdálenost.
Jinak ale super věc a určitě bych si zvykl to používat každý den.
Ale za to technika nemůže, asi bude ještě chvíli trvat než i u nás někteří pochopí co je to ta bezpečná vzdálenost.
Jinak ale super věc a určitě bych si zvykl to používat každý den.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
přesně tak...bezpečná vzdálenost je v naší zemi pro řidiče tabu. Na such jsem ještě vcelku tolerantní, když mi někdo onu mezeru zaplní...ale třeba za deště/sněhu už na ty dementy troubím. BMW to má stejně - i nejkratší vzdálenost je pořád dost velká
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Stejně jako tommas...navíc jsem řešil i to, že ten tempomat prostě nedá tomu autu před tebou najevo, že jsi vlastně dojel a chtěl předjet. takže notoričtí drtiči levých pruhů nepochopí, že je chceš předjet, protože je vlastně nedojedeš a nedáš jim to najevo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Nevím, jestli je zkrácení bezpečné vzdálenosti úplně ten nejlepší způsob, jak dát někomu najevo, že ho chci předjet. U adapt tempomatu ale můžeš vzdálenost korigovat plynem, pokud máš pocit, že když se mu nalepíš blíž na prdel, tak uhne...nebo klasicky levým blinkrem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
rB: osvedcena taktika je priletet za prdel a s velkym tancovanim ze strany na stranu dobrzdit 15 cm za naraznikem. drtiva vetsina lidi uhne hned .
ale k tematu - stalo se znamemu, ze jel na ACC za nekym, kdo mu pri odbocovani vlevo zmizel z radaru prejetim do protismeru, v tu chvili system zaregistroval svodidla v blizici se zatacce a sel natvrdo na brzdy. osobne jsem si to taky vyzkousel v rade aut a ve vlastnim to nechci.
ale k tematu - stalo se znamemu, ze jel na ACC za nekym, kdo mu pri odbocovani vlevo zmizel z radaru prejetim do protismeru, v tu chvili system zaregistroval svodidla v blizici se zatacce a sel natvrdo na brzdy. osobne jsem si to taky vyzkousel v rade aut a ve vlastnim to nechci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
člověče, tak já na adapt jezdím prakticky pořád a všude a tohle se mi nikdy nestalo...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
taky jsem naštěstí nic takového naštěstí nezažil. Ale technika samozřejmě není neomylná. A pokud s tím člověk jezdí každý den (což určitě řB potvrdí), tak už ví co od toho čekat a na co si dát pozor a zatím to bohužel u nás není zařízení, které bych měl aktivní při páteční cestě z Prahy do Ostravy po D1.
A ti notoričtí drtiči levých pruhů (trefné označení ), pokud nepomůže probliknutí, tak by nepomohlo ani to, kdyby mě tempomat pověsil přímo za jejich nárazník.
A ti notoričtí drtiči levých pruhů (trefné označení ), pokud nepomůže probliknutí, tak by nepomohlo ani to, kdyby mě tempomat pověsil přímo za jejich nárazník.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Re: BMW Divize
To je vec hate it or love it. S tym sa neda ist rychlo plynulo, podla mna je jedine znesitelne vyuzitie ak by som jazdil rychlostami ako vsetci ostatni... 100m predomnou predbieha auto ktore ide v lavom pruhu dajme tomu 110kmh, to vpravo ide 90 cize ho predbehne celkom v pohode, ale system rozozna velky rozdiel rychlosti (mojej a auta v lavom pruhu) a brzdi ako keby sme na 10 metrov od seba. Vyskusam to niecim prelepit, mozno to bude fungovat ako obyc tempomat.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
bude - alespoň u mne to tak funguje...když to přelepím, tak mi to napíše, že nefunguje regulace odstupu nebo něco takového a chová se to jako klasický tempomat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
ja si to dovedu predstavit na interstates v US, tam mi neco takoveho chybelo, ale v evrope jsem nezazil situaci, kdy by mi to vyhovovalo. a to jinak na tempomat jezdim docela dost.
ovsem jak rika eMJe, love it or hate it
ovsem jak rika eMJe, love it or hate it
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou