BMW Divize
Re: BMW Divize
@mmira et d1.8t: esli ňa naserete, tak vám schválně nenapíšu, jak to dopadlo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
z jinýho soudeku: kura fix.... zase sem už zapoměl.... sem si v poslední době říkal, že brambor je nějak moc citlivý na koleje, že to dřív nebylo.... a až fčera ňa napadlo zkontrlovat tlak v pneu.... zadek OK (foukám záměrně 0.2atm pod doporučených 2.8 - míň to odskakuje)ale předek sem měl právě o ty dvě desetiny pod doporučenýma 2.5... po dofouknutí na 2.5 je najednou citlivost na koleje pryč.... sem sklerotik blbá, vím a přesto zapomínám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
neska sem potkal jednaho znáého v jeho novém autě.... po C-klasse, E-klasse, SL-klasse si pořídil.... modrobílou vrtuli.... sice obludu X5, ale zato benzín R6 NA .... aji automat mu odpouštím...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já mám na 3 týdny půjčenou X1 18d x-drive a nechápu, jak při konfiguraci automat, xenony, polokůže atd. může chybět tempomat. Pořád ho hledám, jestli nejsem debil, ale fakt tam není... (mám ho i v užitkovém Fiorinu)
Naposledy upravil(a) M.Z. dne čtv 21 srp 21:17, celkem upraveno 1 x.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
a já zase ani po dvou letech soužití nevím, jak nastavit a zapnout/vypnout tempomat v leguánovi... bo je to proti béemvé složité jak žebřík...
btw, bv 3er je supr, i dyž mám obyčený blbý nedaptivní, v Z4 nemám a vůbec mi nechybí...
btw, bv 3er je supr, i dyž mám obyčený blbý nedaptivní, v Z4 nemám a vůbec mi nechybí...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tempomat taky nepoužívám, v žádném autě. Ani teď ten ve 130i, byť má samostatnou páčku a použití je triviální. Pro mě zbytečná funkce. Ale třeba do toho ještě dorostu, vyhřívání sedaček jsem před lety nesnášel a teď už si ho v zimě občas pustím
Re: BMW Divize
Tempomatu se musim zastat, je to super vec jak na dlouhy cesty tak do mesta - nemusim hlidat tachac kvuli usekovkam a tak..
skoda jen, ze nemam adaptivni, ale treba ho casem dodelam
nekde jsem cetl ze do x1 stoji dodatecna montaz tempomatu 1200€ origo u BMW Docela masakr a jeste vetsi masakr, ze novy auto ho nema, to nechapu..
skoda jen, ze nemam adaptivni, ale treba ho casem dodelam
nekde jsem cetl ze do x1 stoji dodatecna montaz tempomatu 1200€ origo u BMW Docela masakr a jeste vetsi masakr, ze novy auto ho nema, to nechapu..
Re: BMW Divize
Jsem často na dálnici a tak tempomat dost oceňuju, ale ten adaptivní, co mám v E91, bych s chutí vyměnil za obyčejný. Vjede mi do levého pruhu náklaďák, auto za ním ukázněně zpomalí, ale když se náklaďák zase uhne doprava, trvá to té mašince dost dlouho, než se rozhodne, že zase může přidat. Můžu to samozřejmě overridovat plynem, ale to je otrava. Občas při předjíždění, kdy se octnu blízko u předjížděného auta, tak to na mě kvůli "nebezpečně malé vzdálenosti" zapípá tak, že leknutím málem skončím v příkopu.
V mojí staré E36 je zase pěkně archaická věcička - vzhledem k tomu, že to nemá ještě elektronický plyn, tempomat tam není žádná elektronická vymoženost, ale tahá pěkně mechanicky nějakým servomotůrkem za stejné lanko/táhlo jako plynový pedál. Když jedu na tempomat, plynový pedál se propadá k podlaze podle toho, jak s tím pracuje tempomat
V mojí staré E36 je zase pěkně archaická věcička - vzhledem k tomu, že to nemá ještě elektronický plyn, tempomat tam není žádná elektronická vymoženost, ale tahá pěkně mechanicky nějakým servomotůrkem za stejné lanko/táhlo jako plynový pedál. Když jedu na tempomat, plynový pedál se propadá k podlaze podle toho, jak s tím pracuje tempomat
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
adapt tempomat je samozřejmě nastavený na dodržování bezpečné vzdálenosti tak, aby byl, v případě kolize, schopen auto zastavit. Takže pokud se někomu zdá, že mu rozjezd po zařazení auta před ním trvá dlouho, má dvě možnosti - buď to korigovat plynem (asi stejně složité, jako u klasického tempomatu jej opět sepnout) nebo si najet více k levé krajnici, aby paprsek "radaru" přestal vnímat auto vepředu o něco dříve.
Já mám třeba možnost nastavení zrychlení - normal, comfort a sport; používám sport a zrychluje to dostatečně.
Já mám třeba možnost nastavení zrychlení - normal, comfort a sport; používám sport a zrychluje to dostatečně.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time