BMW Divize
Re: BMW Divize
Kdyz to mas na ctyrkolku tak by to chtelo tlumice na rallye
http://www.bos-engineering.com/pdf/CR50-60en.pdf
Maji tam pekne popsany jak je na stavit
By me zajimalo pro zajimavost na kolik vyjde tlumic, na kolo maji za 700E
http://www.bos-engineering.com/pdf/CR50-60en.pdf
Maji tam pekne popsany jak je na stavit
By me zajimalo pro zajimavost na kolik vyjde tlumic, na kolo maji za 700E
Re: BMW Divize
mno, pozdě bebycha honit... V1 už je objednáno.... uvidíme.... ono totiž celá sada (4 tlumiče+4péra) je levnější než 2 ks nových OEM př. tlumičů.... jak píšu, stejně mám jak všechna péra tak všechny tlumiče vřiti, takže vlastně ještě ušetřím... a v nejhorším halt příště vyzkušam něco jiného...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
týká se to 3er e9x v xDriveSo I gave in kw V1´s:
First impression is that the car drives almost identical to stock, in terms of comfort/smoothness..
Not bouncy or harsh whatsoever..!
stejně už mi nezbývá než doufat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
a ještě - úplně čerstvý posting ze90post.com:
začínám sa těšit...I've got KW V1 on mine and although I don't live in NYC, I do frequently visit. However, I spend most of my time between Baltimore and DC, where the roads are just as bad.
They're definitely not bouncy when compared to stock but at max height, they are about 1-2in lower than stock. Comfort-wise, I love them, I honestly would never go back to stock. It takes some getting used to since it makes the car feel completely different, in a good way.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jsem zvědavý na zkušenosti. Na mém <>káru řeším jestli jít do KW V1 nebo Bilsteinů, se kterými mám dobré zkušenosti z E21.
Re: BMW Divize
U KW si ludia chvalia pomer cena/vykon a kvalita a dost ludi ich ma na autach ktore casto navstevuju Nordschleife, cize 20 rocni tuneri asi vedia co je dobre.
Re: BMW Divize
Neviem ci je Mpack podvozok tak hlupo tvrdo (odskakujuco) naladeny ako s-line v a4, ale po vymene za kw1 je to pohodlnejsie a jazda je o dost kludnejsia
Re: BMW Divize
OEM Mpaket podvozek bohužel k xDrive nelze, proto KW.... jinak by tam už (z výroby) dávno byl...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
to jsem vazne zvedav na vysledek
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Mě se na tom KW specialně pro tohle použítí, kdy podvozek bude vyhrnutej uplně nahoru nelíbí, že nemá oddělenou rektifikaci výšky. Pokud to mají spočítaný tak, že při střední poloze snížení je tlumič v polovině svýho pracovního rozsahu, tak při maximální výšce bude jeho klidová poloha posunutá nahoru. Tlumič bude mít hodně prostoru pro stlačení, ale minimum pro roztažení. Čekal bych, že auto se už na malých nerovnostech "dolu" bude propadat, protože tlumič nebude mít pracovní prostor. A k tomu mají coilovery většinou výrazně nižší zdvihy.
Předpokládám, že KW počítá i s použitím extrémních poloh, takže pravděpodobně jen maluju čerta, ale dokážu si představit, že nejoptimálněji to bude makat na střední snížení, narozdíl od podvozku s oddělenou rektifikací výšky, kde jde tlumič nastavit vždy na střed svojí pracovní dráhy.
Ale tušim, že problém při výběru podvozku bude hnanej předek. Co je to taky za pytlovinu koupit si awd bawo?
Předpokládám, že KW počítá i s použitím extrémních poloh, takže pravděpodobně jen maluju čerta, ale dokážu si představit, že nejoptimálněji to bude makat na střední snížení, narozdíl od podvozku s oddělenou rektifikací výšky, kde jde tlumič nastavit vždy na střed svojí pracovní dráhy.
Ale tušim, že problém při výběru podvozku bude hnanej předek. Co je to taky za pytlovinu koupit si awd bawo?
RWD