BMW Divize
Re: BMW Divize
ty nemas rucku na bubnu uvnitr kotouce? pokud ano, tak by mela byt samostavitelna - staci za ni cca 10x poradne zatahnout.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
já ti nevím.... všude se píše, že dyž sa mění zadní desky, taxa musí elektrická ručka kalibrovat.... a nevím, jak mám za ten čudlík pořádně zatáhnout, to ho asi urvu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
aha , elektricka rucka. toz to je neco jineho .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
nejenom 320d... neska sem na I/20 z KV nach Pilzeň dojel závoduchtivého a ctižádostivého pilota v Prassatu B7 (sedan) 2.0 TDI..... abych ho pojezdil, musel sem brambora drtit až do omezovače.... chjo no.....pavproch píše:neska opět několikero potvrzení psaného výše: dynamické zrychlení mého brambora a konfekční 320d (e90) 80-200 není nijak výrazně odlišné.... ujížděl sem mu (opakovaně) ale neblo to zdaleka rozdílem třídy, apíš tak o prsa vietnamské závodnice (a to až blízkosti omezovače....)... jak tu psal jarka, tristní to pocit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
ono je jsou ty pocity někdy i obráceně - před nějakou dobou jsme testovali moje vozítko vs. M550d sedan a leč se snažil hodně, tak ani v pružném zrychlení a ani ve Vmax mi neujel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Přesně tak, ono sice jsem měl problém na dálnici s rychlým Rapidem, ale pak třeba na okruhu v Brně trochu hůř řízená sériová M3E46, neměla moc šancí ani ve zrychlení, páč správně poskládáná převodovka a dobrý výjezd ze zatáčky udělá tolik, že ani 100koní navíc moc nepomůže.řidičBOB píše:ono je jsou ty pocity někdy i obráceně - před nějakou dobou jsme testovali moje vozítko vs. M550d sedan a leč se snažil hodně, tak ani v pružném zrychlení a ani ve Vmax mi neujel.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Jj a v menších + středních (řekněme do 100 až 130) rychlostech je úplně zásadní hmotnost auta. Vím, co mi dalo práce v tom dlouhém stoupání na brněnském okruhu předjet s mým GTV (200 koní na ca. 1450 kg + řidič) starou Alfu 33 1.7 (105 koní na nějakých 900 kg + řidič). Trvalo to skoro celé to stoupání, než jsem se před něj mohl bezpečně zařadit.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Jó to znám až moc dobře..hlavně do kopce.. 286koníků a 1,9t Ale jakmile se rozjede nad nějakých 150 tak už většina aut nemá šanci.. i když poslední dobou tyhle závodníky nechávám, ať jedou, nepotřebuju si nic dokazovat
Re: BMW Divize
Vcera nas rozjetej renault master brzdila cerna 330ixt s 316i oznacenim...z brna az na sjezd slavkov..nekdo mistni?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k