Yngwie píše:
Těžko se hledá e46 v lehce zajetém stavu...ale e39 jsem našel ... pokud je to pravda a motor není udušený ježděním do sámošky:)... být cena o 3k dole, tak si ji snad vezmu.
pjanda píše:jerry: Pokud se o aute v testu napise, ze je to "GT", "auto na dalnici" apod., znamena to vetsinou jen diplomatice vyjadreni zaveru, ze je to spatne auto Protoze na dalnici dokaze jezdit dobre skoro vsechno...
E9x neni vylozene spatna, jen zkratka neni zdaleka tak dobra jako E46. A to zejmena kupe a zejmena 35i (bavime-li se o vykonnejsich verzich). Proto jsem si napodruhe poridil jako potah 330i E90, tedy sedan a atmosferu a da se to snest mnohem lepe. Jenze, E90 jde jen snaset, E46 lze milovat...
Ty srovnane ceny ojetin nejsou nahodne. E46 nabidne dokonce vyssi hodnotu (pokud se najde podobne zachovaly kousek) a stejne draha je jen proto, ze vyznamna cast trhu bere neco starsiho jako automaticky horsiho. Ale jak vidite, uz dost zakazniku zde prislo na to, ze tomu tak neni.
pjanda: o 335i vubec neuvazuju, jednoznacne chci R6 atmosferu. Predpokladam, ze E46 330Ci nebyla pouze "dalnicni" jako E 9x 335Ci. Takze s E46 330 CI bych se na horskych cestach nespletl? Tedy kdyz nevyberu nejakou "plecku" Jedu v patek dal pres Nemecko, tak se chci trochu porozhlednout
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry: 330i E46 urcite neni dalnicni auto Je naopak kouzelne tim, ze je vice nez dobre pri nizkych i vysokych rychlostech z hlediska zabavy i komfortu. Sirsi repertoar ma sedan, Ci prece jen s rostoucim vekem pousti dovnitr vice aerodynamickeho hluku, ale to se pripadne da resit pretesnenim oken (jen to tusim vyjde na cca 6 tisic Kc/jedny dvere jen za material). Nove kupe, i auto po par letech provozu s timto problem nemelo vubec zadny problem (na rozdil od E92, do ktere doslova tahlo...).
Kazdopadne s 330Ci E46 se na horskych cestach urcite nespletete Jen najit tu pravou...
HM: Nez se rozhoupete, zadne nebudou Jinak bych i pres Vasi nadsazku rekl, ze ano Podle me je to nejkomplexnejsi sportovne ladeny sedan stredni tridy, ktery kdy byl vyroben. Neni bez chyb, ale je to nic ve srovnani s tim, na co lze natrefit dnes... A vzhledem k soucasnemu trendu si nemyslim, ze by mohl byt jen tak necim prekonan.
pjanda píše:HM: Nez se rozhoupete, zadne nebudou Jinak bych i pres Vasi nadsazku rekl, ze ano Podle me je to nejkomplexnejsi sportovne ladeny sedan stredni tridy, ktery kdy byl vyroben. Neni bez chyb, ale je to nic ve srovnani s tim, na co lze natrefit dnes... A vzhledem k soucasnemu trendu si nemyslim, ze by mohl byt jen tak necim prekonan.
A názor na 530i e39 mp? Jel jsem pouze e39 523i na 15" balónech, takže si pamatuju akorat, že to bylo příjemně pohodlné, tiché a robustní:)