Porsche Panamera
Re: Porsche Panamera
Je to věc názoru. V záplavě dieselových MB, BMW a A8 bude i dieselové Porsche pořád Porsche. Uvidíme, jaké budou prodeje
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Porsche Panamera
ExFun: +1 vo všetkom v tomto vlákne...
Re: Porsche Panamera
To uz jsme probirali na jinem miste Ja nerikam, ze to nemuze byt ekonomicky fajn, ale prodat 20 000 Panamer Diesel znamena prodat 20 000 aut a 0 Porsche - a to je pro me prodejni fiasko Viz probirany priklad s "Ferrari 424 Deutschland"ExFun píše:Je to věc názoru. V záplavě dieselových MB, BMW a A8 bude i dieselové Porsche pořád Porsche. Uvidíme, jaké budou prodeje
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche Panamera
Ale ne, jen me to zarazilo Neni kdyztak od veci pridat k tomu i par slov textu, leccos by to vyjasnilo predemDix píše:pjanda:Pardon.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche Panamera
To je snem každého managera. Prodat 0 Porsche a získat 20000*X tisíc EURpjanda píše:To uz jsme probirali na jinem miste Ja nerikam, ze to nemuze byt ekonomicky fajn, ale prodat 20 000 Panamer Diesel znamena prodat 20 000 aut a 0 Porsche - a to je pro me prodejni fiasko
Mám obavu, že kdyby Porsche nedělalo Panameru a Cayenne včetně TDI, bylo by na tom ekonomicky hůře než je dnes.
2.9T RWD
Re: Porsche Panamera
Tomuto sa hovori degradacia znacky, ludom uz vyraz GoodWill asi nic nehovori... Nova doba
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche Panamera
nebo by taky nebylo vůbec...
když si uvědomím kolik potkám cayenne a kolik 911, boxteru, caymanu...
na druhou stranu je mi porsche sympatické, ať si vyrábí cayenne, ať dělají panameru, pokud je 911, coxster a boxster pořád tím, co bývaly, tak v tom vidím spíš plus než mínus.
klidně ať škoda ze zisků z octavie vyvine nový rapid nebo 130 RS. Pokud ochcávka zůstane rodinným převozníkem a snem všech chalupářů.
degradeci značky spíš chápu takto: nástupce stojí víc za houby než předchůdce, ne to že se osloví větší počet zákazníků diametrálně rozdilnými modely. Dokud nevzníka cayenne na úkor GT3RS tak jakýpa copa.
brand 911 asi těžko klesne kvůli cayennu, který každý chápe jako neporšaté porše.
když si uvědomím kolik potkám cayenne a kolik 911, boxteru, caymanu...
na druhou stranu je mi porsche sympatické, ať si vyrábí cayenne, ať dělají panameru, pokud je 911, coxster a boxster pořád tím, co bývaly, tak v tom vidím spíš plus než mínus.
klidně ať škoda ze zisků z octavie vyvine nový rapid nebo 130 RS. Pokud ochcávka zůstane rodinným převozníkem a snem všech chalupářů.
degradeci značky spíš chápu takto: nástupce stojí víc za houby než předchůdce, ne to že se osloví větší počet zákazníků diametrálně rozdilnými modely. Dokud nevzníka cayenne na úkor GT3RS tak jakýpa copa.
brand 911 asi těžko klesne kvůli cayennu, který každý chápe jako neporšaté porše.
Naposledy upravil(a) KoPP dne čtv 05 kvě 17:26, celkem upraveno 2 x.
Slow and serious
Re: Porsche Panamera
Ale HM má v něčem pravdu, vedle ve vlákně všichni opěvují novou GT3 RS 4.0. ale kde na ní vzali peníze? Prostě je to smutný, ale ta TDI prostě sypou do kasičky..
Kopp mě trošku předběhl
Kopp mě trošku předběhl
Re: Porsche Panamera
Goodwill samozřejmě znají, ale trh je trh. Trh sporťáků je výrazně menší než sporťáků + SUV + limo..merlin píše:Tomuto sa hovori degradacia znacky, ludom uz vyraz GoodWill asi nic nehovori... Nova doba
Degradace značek IMHO primárně začíná zapojením do koncernů. Společný vývoj, společné díly...
Otázkou ale je, co by Porsche dělalo, kdyby mělo jen 911, Boxer, Cayman... Na jednu stranu jistě by nasadilo prémiové ceny, ale bylo by to dost, aby mělo na vývoj a uspokojilo akcionáře?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek