BMW Divize
Re: BMW Divize
když zadám do realOEM 335ix e91 MY2011, tak mi to vyplivne (přesně ty mnou výše zmiňované)
kotouč OEM No. 34116855000
třmeny OEM No. 34116773201, 202
ale už jako standard, ne ten paket S100A....
a taky to ukazuje, že 335ix má povolena i 17" kola....
kotouč OEM No. 34116855000
třmeny OEM No. 34116773201, 202
ale už jako standard, ne ten paket S100A....
a taky to ukazuje, že 335ix má povolena i 17" kola....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
odpověď z e90post:
asi do teho puduHi, I have Eu specs 330XD(iesel) , My front brakes are 348x30 same as 335i or xi. So I am 99.9 %it sholud fit yours. I am looking for even bigger than those (m5) and found one thread of guy who actually did it .Those are 374 mm and they can also fit. Only problem is with bolting the discs on front hub but can be worked out with little mechanical knowledge.Some say that 535d e60 brakes have same calipers and pads only discs are smaller than m5's.
As of 348mm discs you can run on 17's and it will be a tight fit. hope this helps
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@mmira: nějaké nové poznatky? pros/cons.... tak nějak špekuluju, co vyzkušam příště a prozatím myšlenkově kotvím u Millers Nano EE 5w-40 (samozřejmě s výměnama co 15tis, i dyž je to LL)...mmira píše:taky jsem u vsech aut presel na Millers Oils, u M3 teprve uvidim, jde to tam ted poprve, u WRX to melo velmi pozitivni ucinek v lehokosti chodu motoru a lehce snizene spotrebe.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Když si jel v mým, tak bylo po druhý výměně Millers Nano. Najeto do tý doby asi 15tis. km. Plus Nano v diffu a převodovce, tam je to o 1000km dýl. Teď už nad tim ani nepřemejšlim, ale po výměnách byl poznat rozdíl v hladším chodu. U motoru se posunuly ot. od kterých byl motor ochoten spolupracovat o 100-200 níž. Začal líp fungovat při meziplynech atd.
A tady nějaký info od českýho zástupce Millers Oils.
http://www.oleje.cz/forum/millers-oils-t2795-210.html
A tady nějaký info od českýho zástupce Millers Oils.
http://www.oleje.cz/forum/millers-oils-t2795-210.html
Přínos nanosložky je stále stejný, ať už jedete popojížďky start-stop po 100 metrech nebo 500 km v kuse.
Právě naopak přínos pro snížení tření - opotřebení součástí - je ideál i pro městský režim a moderní motory s režim automatického vypínání a startu. Jak známo, tak motor dostává právě dost zabrat v kritické fázi startu a i tam je vhodné tření snižovat.
Je jen jeden jediný moment, kdy nanosložka nefunguje a to je úplně první start s novým EE nebo NT olejem - trvá několik minut / kilometrů - než se nanosložka "aktivuje" navázáním na kov. Od druhého startu an ten olej už to "funguje" a vrstva je na kovu aktivní i při startu během desetin sekund, ještě než se olej samotný "dostane všude". Toto vše je umocněno oproti civilní EE řadě u sportovních CFS NT a to díky 3esterovému základovému oleji, který má i sám o sobě extrémní smáčivost kovů a výrazně méně stéká, než PAO nebo HC základy.
Aby vše výše uvedené nevypadalo jen jako výklad z teleshopingu Horsta Fuchse, přikládám graf z laborky Millers Oils, kde zkoušeli právě to, o čem nyní diskutujeme. Vzali tehdy standardní (už ukončený) polosyntetický XSS 10w40 a zatěžovali ho 3x po sobě až na teplotu k 135°C při čemž měřili koeficient tření. Mezi jednotlivými cykly vždy nechali jen olej vychladnout - to jsou ty tři křivky nahoře (zelená, červená, modrá). Po té se do základu domíchala nanosložka a stejný postup tří běhu se opakoval. Je vidět, že při prvním (fialovém) zatížení se nedělo nic a to až do teploty oleje cca 65°C, kdy se nanosložka aktivovala a následně koef.tření začal klesat. Při následném druhém a třetím cyklu (oranžová a světle modrá) se hned od začátku testu a koef.tření razantně snížil oproti "nenano" oleji a to cca o 1/2.
RWD
Re: BMW Divize
škoda, že je to fotošop....
bral bych to hned zfleku okamžitě nafurt...
bral bych to hned zfleku okamžitě nafurt...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Hoši, nemá tu někdo zkušenost z SMG převodovkou v e46? Jak se to v reálu chová? Poslouchá to řidiče, nebo si to zařadí i samo, i když nechci..Vysoké otáčky atd..Lze si s tím užít legraci, nebo na to prdět a dívat se jen po manuálu? Díky za rady..
Autobus a malé veselé autíčko
Re: BMW Divize
ten profil mi docela připomíná první viper gts, měl jsem to kdysi jako modelpavproch píše:škoda, že je to fotošop....
bral bych to hned zfleku okamžitě nafurt...
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
V manualnim modu by to samo radit nemelo...ale u E46, kdy poslední kousky uz mají 10 a vice let za sebou bych se teda smg vyhnul...mánička píše:Hoši, nemá tu někdo zkušenost z SMG převodovkou v e46? Jak se to v reálu chová? Poslouchá to řidiče, nebo si to zařadí i samo, i když nechci..Vysoké otáčky atd..Lze si s tím užít legraci, nebo na to prdět a dívat se jen po manuálu? Díky za rady..
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW