Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
jo, máš pravdu, jsou to dost rozdílná auta.... když se ale pokouším odmyslet ty rozdíly, tak mi z toho furt vychází ten šnek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Ja si taky myslim ze je torsen OK reseni a ne jen polovicata ptakovina, kdyz to davaji do mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS, tak to preci nemuze byt spatny.
Uz aby nasnezilo at to muzu poradne proverit, zatim tu byl jen jedno odpoledne poprasek a to jsem skoncil asi 20cm od potoka
...
Uz aby nasnezilo at to muzu poradne proverit, zatim tu byl jen jedno odpoledne poprasek a to jsem skoncil asi 20cm od potoka
![Big Grin :-D](./images/smilies/4.gif)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Torsen je v pohodě, zachránil tě od koupele ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5695
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
video nemame? ![Hi hi hi ;))](./images/smilies/71.gif)
![Hi hi hi ;))](./images/smilies/71.gif)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
No, tak hlavně lamelová špéra může mít podle konstrukce a nastavení nekonečno různých charakteristik při zrychlování a brždění a její naladění bude věda sama o sobě asi jako u podvozku. Navíc bych řekl, že M2 bude mít ten diff i aktivně regulovaný (nebo se pletu?).
Jinak bych předpokládal, že co je dostupné jako náhrada série třeba od Drexleru bude s ohledem na životnost lamel a řidiče nastaveno poněkud konzervativně, když si člověk vyloženě nevyžádá jinak. V provozu by mohlo být trochu na obtíž že s autem vlastně nepůjde pořádně zatočit dokud se neodlehčí vnitřní kolo atd.
Jinak bych předpokládal, že co je dostupné jako náhrada série třeba od Drexleru bude s ohledem na životnost lamel a řidiče nastaveno poněkud konzervativně, když si člověk vyloženě nevyžádá jinak. V provozu by mohlo být trochu na obtíž že s autem vlastně nepůjde pořádně zatočit dokud se neodlehčí vnitřní kolo atd.
Naposledy upravil(a) Zajda dne pát 30 pro 23:43, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube.Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Sice to bylo o GT350R, což je teprve auto na úrovni M4GTS - teda takový závoďák na značkách, ale ta emerika je prostě s ohledem na cenu o hodně lepčí911T píše:Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube.Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=R4f4q52J9qY#t=29m08s
PS: a ten jeho zvuk je prostě boží
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jo, M2 ho má el. regulovatelný - aktivní.Zajda píše:No, tak hlavně lamelová špéra může mít podle konstrukce a nastavení nekonečno různých charakteristik při zrychlování a brždění a její naladění bude věda sama o sobě asi jako u podvozku. Navíc bych řekl, že M2 bude mít ten diff i aktivně regulovaný (nebo se pletu?).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tady to pisou911T píše:Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube.Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
http://fastestlaps.com/comparisons/1e1au1j27ost
snehulak: ee, jen pouceni nedelat prvni zimni klouzani v mistech kde je kam spadnout
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
U auta pro denní ježdění, je pro mě osobně nejzajímavější výsledek na NS.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3