Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od pavproch »

jo, máš pravdu, jsou to dost rozdílná auta.... když se ale pokouším odmyslet ty rozdíly, tak mi z toho furt vychází ten šnek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2651
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Ja si taky myslim ze je torsen OK reseni a ne jen polovicata ptakovina, kdyz to davaji do mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS, tak to preci nemuze byt spatny.

Uz aby nasnezilo at to muzu poradne proverit, zatim tu byl jen jedno odpoledne poprasek a to jsem skoncil asi 20cm od potoka :-D ...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5849
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Torsen je v pohodě, zachránil tě od koupele :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5695
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Snowman000 »

video nemame? ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1948
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Zajda »

No, tak hlavně lamelová špéra může mít podle konstrukce a nastavení nekonečno různých charakteristik při zrychlování a brždění a její naladění bude věda sama o sobě asi jako u podvozku. Navíc bych řekl, že M2 bude mít ten diff i aktivně regulovaný (nebo se pletu?).
Jinak bych předpokládal, že co je dostupné jako náhrada série třeba od Drexleru bude s ohledem na životnost lamel a řidiče nastaveno poněkud konzervativně, když si člověk vyloženě nevyžádá jinak. V provozu by mohlo být trochu na obtíž že s autem vlastně nepůjde pořádně zatočit dokud se neodlehčí vnitřní kolo atd.
Naposledy upravil(a) Zajda dne pát 30 pro 23:43, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 563
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od 911T »

Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube. :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jarka »

911T píše:
Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube. :D
Sice to bylo o GT350R, což je teprve auto na úrovni M4GTS - teda takový závoďák na značkách, ale ta emerika je prostě s ohledem na cenu o hodně lepčí ;) .
https://www.youtube.com/watch?v=R4f4q52J9qY#t=29m08s
PS: a ten jeho zvuk je prostě boží :x .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5849
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Zajda píše:No, tak hlavně lamelová špéra může mít podle konstrukce a nastavení nekonečno různých charakteristik při zrychlování a brždění a její naladění bude věda sama o sobě asi jako u podvozku. Navíc bych řekl, že M2 bude mít ten diff i aktivně regulovaný (nebo se pletu?).
Jo, M2 ho má el. regulovatelný - aktivní.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2651
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

911T píše:
Vrooom píše:mustanga GT350, ktery si dava k snidani high tech M4 GTS..
Predpokladam ze to tvrdi nejaky amik na youtube. :D
Tady to pisou
http://fastestlaps.com/comparisons/1e1au1j27ost

snehulak: ee, jen pouceni nedelat prvni zimni klouzani v mistech kde je kam spadnout :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5849
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

U auta pro denní ježdění, je pro mě osobně nejzajímavější výsledek na NS.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět