BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

vypada to ze ten predni naraznik není moc pocitanej na standardni rz... by me zajímalo jak se tam schovají neorigo "parkovaci senzory"
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

d1.8t píše:Nezdá se mi na ní, že by vyvážený bawo, plynem utržený, "umocnilo (ať už to znamená cokoli) přetáčivost" odstavením plynu. To se mi ještě nikdy nestalo. Jednou, dvakrát za zimu se mi stane, že se po ubrání nezačne hned rovnat a pokračuje dveřma napřed, ale vždycky to má souvislost se změnou povrchu z klouzavýho na ještě klouzavější, neboli ze sněhu na ledovou plotnu.
aha, mne to zase neprijde divne, protoze presne takto se mi velmi dlouho chovala M3 - stacilo mit vzadu gumy s lehce nizsi prilnavosti nez vepredu. pri vytocenenem motoru na 2 nebo 3 stacilo v zatacce ubrat prudce plyn a uz jsem letel dverma napred. docela mi to vytrenovalo reflexy, protoze se ten zadek trhal v nejneocekavanejsich chvilich.

takze podle me to je jedno z moznych vysvetleni, co se stalo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: BMW Divize

Příspěvek od enthusiastic.driver »

d1.8t píše:Nevim jak přesně zněl dotaz, ale 328i e36 má oddělenej vejfuk pro 3 a 3 válce, dvě cesty. Sbíhají se až v koncovým tlumiči. Dvě lambdy ve svodech, dva katy, dvě lambdy za katama. U Z3 2.8i se sbíhají před katem do jedný větve.

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Musíš sundat řetěz z rozvodových kol vaček. Takže do rozvodů šáhnout musíš.
Díky! To sem si ani nevšim, že to má Zetor jinak než 328. Nicméně mi ta odpověď furt nedává moc smysl... původní dotaz se ptal na výfuk u Z3 a jeho náhradu za nějakou lepší alternativu. A na výměnu vačic si asi budu muset najít někoho schopného :D

Mimochodem, nějaký tip na vačice z tuzemska? Na BMW syndikatu jsem si našel pár německých specialistů, kteří chtějí cca 400€, což mi nepřijde nijak hrozné...
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od KDB »

d1.8t píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/ne-vs ... zda-video/

Co si myslíte o týhle větě z článku?
dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
Není na ní nic divného, protože mluví o faktoru přenášení váhy - to, že je bávo " vyvážené", neznamená, že se nemůže díky přenesení těžiště stát přetáčivým.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

ed: 400€ je za sací i výfukovou? Předpokládám, že ano, jinak bys tak nejásal. Pokud jsou dobrý reference, těžko najdeš levnější.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

KDB píše:
d1.8t píše:http://www.autoforum.cz/bleskovky/ne-vs ... zda-video/

Co si myslíte o týhle větě z článku?
dostal pilota auta do lehce přetáčivého smyku ve vyšší rychlosti. Nepřiměřená reakce (pravděpodobně jen sundání nohy z plynu) počínající přetáčivost umocnila, dostala vůz na vnitřní stranu trati, kde se „odpíchl” do opačné rotace a zamířil prakticky po tečně ven.
Není na ní nic divného, protože mluví o faktoru přenášení váhy - to, že je bávo " vyvážené", neznamená, že se nemůže díky přenesení těžiště stát přetáčivým.
Já si pořád nejsem jistej jestli si všichni rozumíme. Podle věty v článku mi vyplývá, že auto jelo po dveřích POD plynem. Není rozhodující, jestli chtěně nebo nechtěně. Stejně jako z hlediska článku, nikoli videa jsou nepodstatný teorie, že to přehnal s nájezdovou rychlostí, škubnul volantem, slezl z plynu a začalo se mu to točit.

Autor prostě tvrdí, že auto šlo po dveřích, řidič byl na plynu, slezl z něj a umocnil tím přetáčivost. Na suchým asfaltu. Wtf?
RWD
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

d1.8t píše:Autor prostě tvrdí, že auto šlo po dveřích, řidič byl na plynu, slezl z něj a umocnil tím přetáčivost. Na suchým asfaltu. Wtf?
chces rict, ze tobe se BMW pri jizde bokem vysokou rychlosti a prudkem ubrani plynu srovna? M3 se za takove konstelace vydava do hodin bez ohledu na pneu setup a sucho/mokro.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Do teď se vždycky srovnalo. A rovnání je celkem razantní. Na suchu, navodě, na sněhu. Jedinou vyjímku jsem už psal, ovšem neumocňuje mi to přetáčivost, ale rovnání je výrazně zpomaleno. Samozřejmě se bavim o řiditelných úhlech, což je možná předmětem diskuze. Pokud už je někdo pod 90°, je to něco jinýho.
RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Normálně tu zatáčku napálil mimo své možnosti, od auta bych v tom žádnou nečekanou zákeřnost nehledal.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

tak to mame zasadne jinou zkusenost. a tva se prekvapive blizi tomu, co popisoval PP ;-).

jak rikam - M3 je v tom uplne konzistentni, u mych ostatnich BMW to vetsinou ale bylo stejne. kdyz se v rychle projizdene zatacce pri vysokych otackach z jakychkoliv pricin utrhl zadek, ubrani tu pretacivost jen zvyraznilo. ma to i vysvetleni - ubranim se prenese hmotnost dopredu a tim se odlehci se zadek.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět