BMW Divize
Re: BMW Divize
jo, na Zpost se taky objevila zpráva, že se jedná o svolávačku aut s N55
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dallen píše:Tys dělal i jině "m" úpravy ne?
ty woe, na to nejdůležitější sem zapoměl... krátká M-sport anténa...pavproch píše:jo, interior: m-paket řadička, volant, prahové lišty
a ///M-style pedály
automaticky snižuje spotřebu, zvyšuje rychlost a prodlužuje .....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
"ty woe, na to nejdůležitější sem zapoměl... krátká M-sport anténa..."
hej hej, tu antenu som si vsimol, to sa u bmw len tak nevidi Asi ze nemas pevne zadne sklo, kde sa to zvycajne dava.
hej hej, tu antenu som si vsimol, to sa u bmw len tak nevidi Asi ze nemas pevne zadne sklo, kde sa to zvycajne dava.
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
M3CSL vs. M235i
je mezi nima asi 10-15let rozdílu, ale na okruhovém času to znát není...
btw, tenhle příliš moc rozevlátý jízdní styl se mi vůbec nelíbí....
všimnětě si ale jak je m235i neklidná při intenzivních brzdách (čas 06:28) - M3 je ve stejném míste výrazně klidnejší...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Je potřeba si to celý zasadit do souvislostí. Jestli je M235i poloviční M-ko, pak je CSLo 1,5 násobek M-ka. CSL mělo už z prvovýroby semislicky a má o 35k víc. Podle toho jak bylo M235i (ne)řiditelný, když šlo bokem, tak bylo v serii bez lsd a podle kymácení a občasný nedotáčivosti je podvozek mnohem kompromisnější. Z tohohle úhlu pohledu mi čas přijde jako úspěch.
RWD
Re: BMW Divize
cas stejny, ale chovani pri jizde diametralne odlisne. CSL ztraci na brzdach, ty se na nem moc nepovedly.
jinak ja si to myslim od prvniho primeho srovnani, ze M135i je rychlejsi nez seriova M3. tohle to jen potvrzuje.
mmch, taky zminuje to pretizene vnejsi predni kolo. to bude asi problem vsech M1(2)35i
jinak ja si to myslim od prvniho primeho srovnani, ze M135i je rychlejsi nez seriova M3. tohle to jen potvrzuje.
mmch, taky zminuje to pretizene vnejsi predni kolo. to bude asi problem vsech M1(2)35i
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Dá se s tím nešvarem něco udělat, nebo je to prostě konstrukční chyba?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
tezko rict. otazka je, jak to ma rozlozenou hmotnost. mozna je ji az moc na predku. pak by pomohly stavitelne tlumice a vyvazeni rohu, jenze to se bavime o minimalne desetitisicich.
bral bych to jako vlastnost.
bral bych to jako vlastnost.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Na problém s rozložením moc nevěřim, přeci jen většina aut má na předku kolem 60%, čemuž se bawo ani nepřiblíží. Tipnul bych si, že stabík by to do značný míry řešil.
RWD
Re: BMW Divize
Takže na předek silnější?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3