BMW Divize
Re: BMW Divize
Dík za tipy, v týdnu něco zkusím pozjišťovat.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
kdesyk sem čet, že snad existujou originál M-performance stabíky pro f20 s výrazně vyšší tuhostí
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ALK nevim, jestli uz bude k dispozici, ale ten by asi neresil ten problem s pohupovanim. ani ten stabik to neporesi. pokud se nemylim, marek tam ma aktivni podvozek a ten ty naklony potlacuje slusne.
ulozeni ramen bude asi nejpravdepodobnejsi. pokud to ale neni nahodou projev hadani se LSD a eLSD. proto jsem se ptal, jestli se to nedeje pod plynem
ulozeni ramen bude asi nejpravdepodobnejsi. pokud to ale neni nahodou projev hadani se LSD a eLSD. proto jsem se ptal, jestli se to nedeje pod plynem
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
jakou mas zkusenost s zivotnosti? v M3 komunite ty plastaky vetsina lidi vyzkousi jednou, po par mesicich zjisti, ze jsou na hadry a vraci se zpet ke gume. obvykle tedy pouzviaji fialove powerflexy.jarka píše:MZ: jsem se díval ještě sem, ale v katalogu na 135i nic nemají, ale možná něco doporučí... Mám je na autě už tři sezóny a v pohodě.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
mmira: právě kvůli životnosti a stabilitě vlastností v čase (tvrdosti) jsem je dával - opět na základě Danyho zkušeností. Na minulým autě jsem měl powerflex a to byl už od pohledu a na omak jiný (horší) materiál než SuperPro. V typer.cz jezdí SuperPro většina lidí a nejsou s nima problémy, dál se SuperPro jezdí i v rally - už to lecos říká o životnosti.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
míra: dělá to od novoty, svor na to nemá negativní vliv. Abych to zkusil popsat přesněji, při jízdě na opravdovém limitu se karoserie jako by rozvibruje, takové drobné houpání sem a tam.
Je to docela nepříjemné, protože se to děje ve velké rychlosti a vypadá to, jako těsně před ulítnutím zadku resp. ztrátou kontroly nad řízením.
Ovšem auto ještě drží, je to takový špatný pocit a v současné době už jediná chybka, která mi vadí k ideálu podvozku, který je samozřejmě výborný.
Je to docela nepříjemné, protože se to děje ve velké rychlosti a vypadá to, jako těsně před ulítnutím zadku resp. ztrátou kontroly nad řízením.
Ovšem auto ještě drží, je to takový špatný pocit a v současné době už jediná chybka, která mi vadí k ideálu podvozku, který je samozřejmě výborný.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Co znamená sem tam? A děje se to na obou nápravách? Pokud ano, harmonicky, nebo ne? Je to při konstantním natočení volantu, nebo při korekcích? Přemejšlim nad tim už dva dny a řekl bych, že měkký pouzdra by se takto projevily je při korekcích volantem a tím pádem v čase různě zatěžovaný vnější straně auta. To předpokládám není tento případ a bavíme se o točení bez korekcí jedním plynulým obloukem. Pak bych to viděl na tlumiče. Pokud jsou v autě adaptivní, zajímalo by mě jestli bawo nemělo nějaký update SW a snažil bych se hledat info tímto směrem.M.Z. píše:míra: dělá to od novoty, svor na to nemá negativní vliv. Abych to zkusil popsat přesněji, při jízdě na opravdovém limitu se karoserie jako by rozvibruje, takové drobné houpání sem a tam.
Je to docela nepříjemné, protože se to děje ve velké rychlosti a vypadá to, jako těsně před ulítnutím zadku resp. ztrátou kontroly nad řízením.
Ovšem auto ještě drží, je to takový špatný pocit a v současné době už jediná chybka, která mi vadí k ideálu podvozku, který je samozřejmě výborný.
RWD
Re: BMW Divize
Na hraně se pohybuje (houpe vpravo a vlevo), není tam ten pocit, kdy auto jede a cítíš, jestli už kloužeš ven. Tady dojde k tomu nervóznímu houpání, budu to muset nějak zkonzultovat, ať nekupuju něco zbytečně.
Ale neudělá to v každé situaci, spíše je to při těch korekcích, kdy hledáš volantem míru přilnavosti a dojde k rozhoupání.
Ale neudělá to v každé situaci, spíše je to při těch korekcích, kdy hledáš volantem míru přilnavosti a dojde k rozhoupání.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Pak bych sázel na siláče. Pokud to dělá jen zadek. Pokud je to volnější i na předku mohly by to být ještě měkký bočnice, ale to by se projevilo i na přesnosti řízení. Zkusil bych cvičně přefouknout gumy, jestli to něco udělá.Ale neudělá to v každé situaci, spíše je to při těch korekcích, kdy hledáš volantem míru přilnavosti a dojde k rozhoupání.
RWD
Re: BMW Divize
mohly byto byt prefouknute gumy, podobny pocit na M3 vyvolavaly GY F1 nafouknute na tovarni tlak.
jinak by to chtelo lehce zmenit styl rizeni a misto hledani trakce volantem ridit plynem (rika teoretik, ktery taky volantem mele furt)
jinak by to chtelo lehce zmenit styl rizeni a misto hledani trakce volantem ridit plynem (rika teoretik, ktery taky volantem mele furt)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou