Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
pokud se nepletu tak daň je vyměřována podle emisí CO2, které jsou vázány na spotřebu. O spotřebě se lže u dieselů i u benzínů, takže tohle je evidentní hon na čarodejnice případně perzekuce majitelů dieselů a jediné, co mě zaráží, že si to VW nechá líbit...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Volkswagen obecne
Němci jsou hlavně dokonalí úředníci. Když dokáží zúřadovat zplynování 6 mio lidí, dokáží v klidu zúřadovat daň podle tabulkové spotřeby, přestože každý ví, že s reálnou spotřebou vůbec nesouvisí. A když se jim tabulky přepíší, zas to úředně přepočítají, vykáží a zkasírují. Není potřeba myslet, je třeba konat.
Kdyby jim do kolonky ke zplynování napsaly tehdá jinou rasu, pálili by jinou rasu. Nějaké dotazy? Není třeba myslet je třeba konat.
Kdyby jim do kolonky ke zplynování napsaly tehdá jinou rasu, pálili by jinou rasu. Nějaké dotazy? Není třeba myslet je třeba konat.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
...ani ne, že si to nechá líbit VW, ale že si to nechá líbit Das Merkel...protože problémy VW mohou mít velký vliv na celou D ekonomiku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Tak sem si dohledal co presne ti zeleni degeni stvorili.
Jak znamo, CO2 se prepoctem bere ze spotreby. Cim vyssi spotreba, tim vyssi CO2.
Tabulkova spotreba se stanovuje na zaklade normovaneho laboratorniho cyklu NEDC, ktery ma s realnym provozem pramalo spolecneho, kazdy to vi. Stejne tak kazdy vi, ze takova cisla nelze brat za bernou minci, slouzi leda tak k porovnani aut mezi sebou. I proto se davno pripravuje novy cyklus, ktery by mel byt blize realite.
V USA jsou v tomto dal, jejich normovany cyklus odpovida realite daleko vice, proto se vysledna realna cisla tolik nelisi.
Zeleni degeni vzali deset nejprodavanejsich aut, opsali si tabulkove spotreby udavane vyrobcem a na spritmonitoru!! si nahodile vybrali vzorek stejnych deseti aut a srovnali mezi sebou, cimz dosli k tomu rozdilu 42 %.
Prijde mi neuveritelne ze neco takoveho si vubec dovoli vydat, ze tohle prejmou tiskove agentury a vubec se tim nekdo zabyva. To uz absurdnejsi byt nemuze.
Jak znamo, CO2 se prepoctem bere ze spotreby. Cim vyssi spotreba, tim vyssi CO2.
Tabulkova spotreba se stanovuje na zaklade normovaneho laboratorniho cyklu NEDC, ktery ma s realnym provozem pramalo spolecneho, kazdy to vi. Stejne tak kazdy vi, ze takova cisla nelze brat za bernou minci, slouzi leda tak k porovnani aut mezi sebou. I proto se davno pripravuje novy cyklus, ktery by mel byt blize realite.
V USA jsou v tomto dal, jejich normovany cyklus odpovida realite daleko vice, proto se vysledna realna cisla tolik nelisi.
Zeleni degeni vzali deset nejprodavanejsich aut, opsali si tabulkove spotreby udavane vyrobcem a na spritmonitoru!! si nahodile vybrali vzorek stejnych deseti aut a srovnali mezi sebou, cimz dosli k tomu rozdilu 42 %.
Prijde mi neuveritelne ze neco takoveho si vubec dovoli vydat, ze tohle prejmou tiskove agentury a vubec se tim nekdo zabyva. To uz absurdnejsi byt nemuze.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Ono na ty doplatky daně u benzinů taky dojde, ale teď jsou na pořadu dne diesely. Německo z něčeho ty uprchlíky zaplatit bude muset. A bude hůř. Já v bytě v D nemám TV a musím platit koncesionářský poplatek. Platit totiž musí každá domácnost, ať TV má či nemá. A německej ústavní soud to potvrdil A na závěr: rozdílná spotřební daň u nafty a benzinu skoro po celé Evropě není diskriminace benzínů?ExFun píše:pokud se nepletu tak daň je vyměřována podle emisí CO2, které jsou vázány na spotřebu. O spotřebě se lže u dieselů i u benzínů, takže tohle je evidentní hon na čarodejnice případně perzekuce majitelů dieselů a jediné, co mě zaráží, že si to VW nechá líbit...
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Je rozdíl mezi zákonným zvýhodněním a selektivním uplatňováním práva. První je politika a druhé zvůle a persekuce.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak potvrdzujem predbeznu domnienku...Snowman000 píše:DCC mam v tomto kuse tiez + 17" disky...nechcem zatial predbiehat, tesim sa na D1 v pravom pruhu, ale zatial asi najlepsie nastavene DCC
Golf Alltrack je pre mna osobne asi najuniverzalnejsi a zaroven najlepsi Golf. Nastastie neexistuje uz dlho chybajuca kombinacia 1.8 TSI + MT do tej bych asi fakt neodolal investovat svoje ojra, hlavne v tej cervenej...
Odskusana kombinacia 2,0 TDI 184k + DSG nebola uplne marna, vykonu bolo dost, vysledna spotreba bola podla PP 7,5l, podla dotankovania skor tesne pod 8l, ale cez to DSG sa asi fakt nikdy neprenesiem...iked uznavam, ze niektorym k uvolnenemu charakteru auta bude sediet.
To cim si ma ziskal (a mozno uz fakt starnem) bola ale kombinacia DCC + 17" disky...jeden dokaz za vsetky...priatelka bola schopna prespat celu cesku D1 a z toho vacsinu casu v pravom pruhu (nie zrovna pomaly)
Proste na CSSR cesty je to fakt vynimocne dobra kombinacia, je stale dostatocne pevny a auto nezaklakava na vonkajsie predne koleso pri ostrejsej jazde, citit je aj urcitu stacavost dlheho zadku (ma to aspon ze ESC sport), no najma sa da ist fakt efektivne a hlava nehlava bez potreby spomalenia a bez pocitu vinny aj po niecom co si nezasluzi nazvat cestou.
(otazna bude len zivotnost, predsa len to clovek moc potom nesetri)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Souhlasím, akorát že je obojí tak promícháno v mišmaš, že je z toho bordel, kde se dá nadít čehokolivExFun píše:Je rozdíl mezi zákonným zvýhodněním a selektivním uplatňováním práva. První je politika a druhé zvůle a persekuce.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
1,8 TSI z roku +/-2010 nějaké chronické vady nebo doporučení na co dávat pozor?
Slow and serious