Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Správně, předprodejní servis, kde nahazujou systémy, které nejsou při přepravě aktivované.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Zkopíruju to i sem z BMW divize, kdyby někoho zajímal vývoj v tomto vlákně.
M2 je kultivovaná, každopádně má hezký zvuk výfuku, ten se zatím líbil všem. Je akorát ubrblaný, hezky kašle při řazení a prdí při ubrání plynu.
Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.
Ve srovnání s M135i je to ale samozřejmě lepší, v extrému tam celé auto v počáteční fázi uhlo na silentblocích. Po úpravách už to bylo citelně lepší.
Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i (spotřeba okolo 11l při stejném stylu jízdy). Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.
Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují ;
P.S. jo a budí docela pozornost, lidi se doptávají ještě víc, než na MX5.
M2 je kultivovaná, každopádně má hezký zvuk výfuku, ten se zatím líbil všem. Je akorát ubrblaný, hezky kašle při řazení a prdí při ubrání plynu.
Hodně mě auto baví, prakticky oba víkendové dny vždycky ráno vstanu a s rozbřeskem vyrážím a to i ve sračkách. To mě nejvíc dostalo, jak stabilně působí ve slotě, žádné nečekané ustřelování, vyděšené pohledy na blížící se svodidla, limit se hledá poměrně snadno a je čitelný.
Nechápu testera Machalu v AutoCZ, který podvozek označil za ultra tvrdý a nehodící se na denní ježdění. Je to normálně použitelná kára a naopak s ohledem na využívání auta, se bude podvozek měnit a provede se na něm pár úprav.
Ve standardu se v první fázi nájezdu lehce sklouzne přes předek a pak drží, tohle bych chtěl odstranit a po zkušenostech z MX5 vím, že to ostrosti-čitelnosti řízení pomůže.
Ve srovnání s M135i je to ale samozřejmě lepší, v extrému tam celé auto v počáteční fázi uhlo na silentblocích. Po úpravách už to bylo citelně lepší.
Najeto lehce přes 3tkm, průměrná spotřeba okolo 12,5l, převod je o cca 300ot kratší, než v M135i (spotřeba okolo 11l při stejném stylu jízdy). Auto používám denně a plánuju to tak i do budoucna.
Abych našel i negativa:
malá nádrž 52l, ale 1er to má stejně
nemožnost volby některých prvků výbavy, jako ventilovaná sedadla, adaptivní tempomat, přední senzory, aut. víko kufru
nad 160 je už v autě poměrně hluk od výfuku a špatně se telefonuje přes HF
i v režimu sport+ příliš horlivá stabilizace
vypnutí trakce znamená přepnutí auta do komfortu
nic dalšího mě momentálně nenapadá, když tak připíšu, každopádně pozitiva meganásobně převyšují ;
P.S. jo a budí docela pozornost, lidi se doptávají ještě víc, než na MX5.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Po najetých cca 12tkm, musím konstatovat, že za ty prachy se pro mě asi nic lepšího nenabízí. Byl jsem teď 2x na otočce v zahraničí (SK,PL většinou okresky) a auto i na delší štrece funguje skvěle, žádné utrpení se nekoná, moc příjemné svezení. Velmi nezáludné jízdní vlastnosti i na zrádném povrchu, jako je posypaná ledovka apod. Příští víkend jedeme šroubovat ten Bilstein, tak to asi bude zas ještě o kousek lepčejší
Spotřeba dlouhodobě 11,3l.
Spotřeba dlouhodobě 11,3l.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: 125d vs M135i
B16?
12k, to se s tim teda vubec nemazes.
12k, to se s tim teda vubec nemazes.
Re: 125d vs M135i
Ano B16.
Kupoval jsem si ji na ježdění
Začal jsem pořádně jezdit v říjnu, poctivě jsem o víkendech vstával a zajížděl místní kopečky. A za říjen byl účet za benál 18000,-
Pak se zhoršilo počasí, tak jsem se už krotil
Kupoval jsem si ji na ježdění
Začal jsem pořádně jezdit v říjnu, poctivě jsem o víkendech vstával a zajížděl místní kopečky. A za říjen byl účet za benál 18000,-
Pak se zhoršilo počasí, tak jsem se už krotil
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Moc pěkně shrnuto a po takovýhle porci km to má i velkou vypovídací hodnotu. Tak ať slouží stejným způsobem dál. Jen prosím tě dotaz, je B16 lepší vlastnostma než B6 případně B8, nebo už máš v plánu nějak laborovat s naladěním a proto B16? Teď jak je zima a můžu přemýšlet o blbostech, tak jsem si říkal že bych třeba pořídil B6 a nakombinoval to s origo pružinama...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Na MX5 jsem to taky zkoušel kombinovat a nejlíp funguje kompl. set, je to fakt rozdíl jako prase. Auto si nastavíš podle sebe, je krásně tuhé, přitom ještě docela komfortní a příčné nerovnosti žehlí rozhodně líp, než originál.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Lol to je dost ...M.Z. píše:Ano B16.
Kupoval jsem si ji na ježdění
Začal jsem pořádně jezdit v říjnu, poctivě jsem o víkendech vstával a zajížděl místní kopečky. A za říjen byl účet za benál 18000,-
Pak se zhoršilo počasí, tak jsem se už krotil
Mrzi me, ze jsem si ji vic neocihl v Brne ...