Na to jsem na nich zatím najel málo, aby to bylo možný posoudit, jediný co můžu říct, že po dlouhým trápení s Ferodama to konečně brzdí. Jinak auto na kterým tohle všechno páchám se tady asi s moc velkým pochopením nesetká...Volvo 850R
K těm EBC: na anglickým fóru, na kterým řeším většinu technických věcí všem těm EBC barvám říkají Brown Stuff...že člověk šlápne na brzdu a po**** se. Jediná výjimka je podle nich Blue Stuff.
Možná hlavní problém u Ferod je to, že DS3000, D1.11 jsou hodně citlivý na správný zajetí. Když se na začátku přepálí, tak pak už jdou rychle do kopru a není to ono. Já jsem takhle spálil první sadu DS1.11, druhou už jsem zajel citlivě a i s oem kotoučema ebc premium to brzdilo perfetkně a desky vydržely přes 10kkm a to se podívaly 7x krát na okruh. Teď mám RayBestos (technologie spékaných kovů) a jsem spkojen (tenhle typ desek se prakticky nemusí zajíždět, takže když je člověk lama, tak je nezmrví - pro mě velká výhoda). Nevím jestli je to jako když vyhodíš kotvu, ale v každý rychlosti je limitem pouze to co jsou gumy schopný přenést. Jinak jednou jsem se bavil s mechanikem co servisoval závodní ctr v mistrovství republiky a ten říkal, že jezdili kombinaci DS3000 a nejlevnějších kotoučů z autokelly a po cca 2-3RZ měnili kotouče .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
@dali: Tak ono hlavne Bluestuff jsou jedine desky na okruh zbytek je na na normalni auto. Zlutaky i zelenaky na 156 co jezdi denne funguji velice dobre.
@mmira: Ty ctyrpistky muzes pouzit z cehokoliv kde jsou radiální třmeny a tj. právě porsche apod. jak píšeš (ale nebyli tam náhodu 6ti) a nebo je můžeš vzít i např. z 159 2.4JTD kde jsou standardně na všech a dost 159 se válí na vrakáčích... Nějaké standardní kvalitní kotouče (ATE) a dobré desky, vyměnit brzdovku a do 15t. máš brzdy celkem slušně pořešený http://www.mates-auto.cz/ http://allegro.pl/alfa-romeo-159-brembo ... 24120.html
Osobne uz bych do toho sel, ma to cenu. Jen otazka jak je velky valec na M3, aby to dával. Btw. co ti delali YS?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
ja s temi brzdami zatim az tak laborovat nebudu. dam jiny drzak brzd, vetsi kotouc a lepsi desky, to by pro zacatek melo stacit.
Yellowstuff jsem daval v kombinaci s ulimax kotouci na WRX. cekal jsem citelne zlepseni, ale nic zvlastniho se nestalo. navic nastaly spise problemy pri poskocich po meste, kde se ty brzdy nemaji sanci zahrat. priste uz bych na "bezne" auto nedal od EBC nic jineho nez Greenstuff.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira: a koukám spirála úprav už se roztáčí (kolikrát já si jen říkal, tak už jen tohle a to mi bude stačit). Pak dej vědět jak to dopadlo a co to přineslo, bo to budeš moct otestovat zjara v Hradci.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
mmira: ještě nějakou lepší kapalinu bych dal. Pokud jí nehodláš měnit několikrát do roka tak úplně stačí ATE Superblue. Já jsem dával Motul RBF600, která má sice nová super bod varu, ale při testování nepoužitý kapaliny rok po prvním otevření originál balení vycházela výrazně líp ta Superblue. Cenově je taky víc než vpořádku.
jarka: nene, zadna spirala. dva kroky v podobe brzd a podvozku jsou nutne, poloskorepiny asi zadouci a tim to zhasne. maximalne, az jednou bude potreba repas diferaku, tak necham zkratit ten prevod.
i u WRX jsem poresil a "poresil" nejvetsi slabiny. podvozkove je to moc prijemne auto, brzdy uz se moc nepovedly, ale na dalsi vylepsovani prdim.
dali: lepsi brzdovka, nevim tedy presne jaka, uz tam je. tim u brzd obvykle zacinam.
jinak musim rict, ze uz se nemuzu dockat dalsiho vyletu na NS. M3 prestehuju k prizni do Plzne, odkud uz je to jen par hodin. snad to zafunguje a dostanu se tam vic nez jednou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira píše:co FSD tyce, daval jsem je na e91 a tam pomohly hodne. je ale pravda, ze jsem auto po 40t km prodal, tak jsem nemel sanci poznat pripadny problem se zivotnosti.
Koni FSD jsem dával na E46 ještě předtím než jsem na blbnutí kupoval třícu a jezdil s ní ostře. S Eibach Pro Kit malý zázrak na rozbitých okreskách, auto sedělo i na nejrozbitější silnici úplně skvěle, náklon minimální s jednou nevýhodou, a to je totální zaplouvání auta do krátkých hlubokých hupů, např. v propadlých lavorech před některými mostky na silnici jsem pravidelně jiskřil spodkem a pak letěl do vzduchu. Bohužel životnost necelých 40 tisíc km do prvního vyteklého tlumiče mě nepřesvědčila ke znovuzakoupení...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
@snow ref "self-destruct mode" : měls pravdu..... neska mi v servisu (po mém upozornění, že je něco v PP kole v nepořádku) pošeptali do ouška že (zřejmě) umřelo ložisko..... asi jo, v každé zatáčce doleva pod planem sa do celého auta od teho kola přenášení krásné zvuky soustruhů.....chjo, no...
teda doufám, že je to "jenom" ložisko a ne umírající homokineťák....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.