Prumerne si to stejne kupuji starci pred duchodem, to se neni cemu divit, ze je zajima pohodli ...Ted píše: Pak neni divu, ze vetsina kupcu sportovnich aut chce pohodli.
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsem dneska potkal v Praze kluka, vypadal tak na 20, co nasedal do 911 4GTS a uvnitř samozřejmě automat. Všechno špatně
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je smutny, zejmena ta cast s automatem... Porsche stale jeste vyrabi ryzi auta pro nadsence. Diky za to. Ale on se nejakej paprda v managementu najde a ten to zarizne... Zatim se bohuzel z ryzich aut stava sakra drahe zbozi, takze i ten, kdo by chtel to nakonec neufinancuje... A vsichni budeme jezdit v octavkach a piloti v octavii rs... Smutne
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak na důchod auto dobrý,automat podmínka,když bolí kolena,jen se z toho na pyču vylejzá,ale to se musí překonat,budu muset víc cvičit
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak zrovna ten automat dnes nie je uplne vynuteny. Naopak si ho ziada trh. Percento predajov manualu je aj u 911 velmi male. Tu "degradaciu" portfolia si nakoniec vynucuju zakaznici. Ono tych nadsencov co maju peniaze je oproti beznym zakaznikom minimum. Este aj z tych co rozoberaju tie predrazene maloseriove modely je polovica obycajnych spekulantov, nie realnych uzivatelov.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já si hlavně myslím, že automat není až taková tragédie. Spousta lidí, vč. mnoha fandů, to naopak bere tak, že jsou s automatem rychlejší. Myslím, že nemá cenu Porsche zatracovat, nebo hanit, kvůli tomu, že zákazníci chtějí automat.
Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pod toto sa rad podpisem. Do vikendovky kvoli zabave volim manual, ale z racionalneho hladiska je to zmareny potencial. Nikto neodradi rychlejsie ako PDK.Pavelpu27 píše:Já si hlavně myslím, že automat není až taková tragédie. Spousta lidí, vč. mnoha fandů, to naopak bere tak, že jsou s automatem rychlejší. Myslím, že nemá cenu Porsche zatracovat, nebo hanit, kvůli tomu, že zákazníci chtějí automat.
Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
A nad dobrym turbom neohrnam nosom. V beznych autach su dokonca prijemnejsie. Vadi mi ale ked su pretlacane umelo ako je to v pripade porsche, bmw M a inych.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pod toto sa rad podpisem. Do vikendovky kvoli zabave volim manual, ale z racionalneho hladiska je to zmareny potencial. Nikto neodradi rychlejsie ako PDK.911T píše: Snažím se oprostit od předsudků. Turbo i automat dokážu pochopit a akceptovat, přestože sám preferuji atmo a manuál.
A nad dobrym turbom neohrnam nosom. V beznych autach su dokonca prijemnejsie. Vadi mi ale ked su pretlacane umelo ako je to v pripade porsche, bmw M a inych.[/quote]
Člověče nemyslím si, že je to uměle protlačované. Já si myslím, že by Porsche udělalo 911 s turbem i bez zelených nařízení. Vždycky musíš balancovat výkon a hmotnost. Objem = velikost a hmotnost. A protože technologie a materiály zas o kus pokročily a Porsche vidí, že se dá udělat spolehlivý turbo motor pro denní použití za rozumné náklady, logicky ho začnou používat, protože 3,0 turbo je o 20% lehčí, než 3,8 atmo a navíc má vyšší výkon a auto má celkově agilnější projev.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak to si rozhodne nemyslim. Porsche ma vyvinuty turbomotor (dokonca s VGT) dekady. Keby to bolo o tom tak ich nasadia davno. Naopak tymto prichadzaju (aj ked casto len hypoteticky) o cast klientov ako sa ukazuje aj tu na fore.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sic to turbo v Porsche neberu jako ohavnost - jako třeba diesel, ale atmo je prostě nejvíc.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time