BMW Divize
Re: BMW Divize
@snow:Na ty stabiky to je jedno, ale dej SF bo ty uz tam budou na vecnost.
Jinak dopredu bych dal stronglex (nebo powerflex jestli chces mit 2x takovy rozpocet ). Cervene
Na zadni napravu obecne je lepsi davat tuhsi, zlute. Eliminuje nedotacivost..
Vojtu co je prodava v cesku znas?
Jinak dopredu bych dal stronglex (nebo powerflex jestli chces mit 2x takovy rozpocet ). Cervene
Na zadni napravu obecne je lepsi davat tuhsi, zlute. Eliminuje nedotacivost..
Vojtu co je prodava v cesku znas?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
To Dallen: Diky, Strongflex je prave preto moja volba, bo stoja polovic Powerflexov, no moc referencii som na ne este nepocul, takze je tu urcita neistota...
A cervena vs. zlta...nerobi prilisna tvrdost paseku na inych silentblokoch a samotnych ramenach vacsim namahanim? Mozno blba uvaha, ale vyrazne obmedzim jeden tlmiaci element (vyhody to samozrejme mat bude). Preto som chcel len cervene, ale ak ma zlta na zadku pomoct eliminovat nedotacavost, tak sem s nou
A asi pri tom uz zobrat aj silentbloky pre ramena zadnej napravy, nech uz je to komplet...
Vojtu neznam, povodny plan bol urobit nakup tu - http://www.race-shop.sk/shop/26-podvozo ... 673-e46-98
No nebranim sa odporucaniu na kohokolvek ineho spolahliveho, kto bude vediet pomoct.
A cervena vs. zlta...nerobi prilisna tvrdost paseku na inych silentblokoch a samotnych ramenach vacsim namahanim? Mozno blba uvaha, ale vyrazne obmedzim jeden tlmiaci element (vyhody to samozrejme mat bude). Preto som chcel len cervene, ale ak ma zlta na zadku pomoct eliminovat nedotacavost, tak sem s nou
A asi pri tom uz zobrat aj silentbloky pre ramena zadnej napravy, nech uz je to komplet...
Vojtu neznam, povodny plan bol urobit nakup tu - http://www.race-shop.sk/shop/26-podvozo ... 673-e46-98
No nebranim sa odporucaniu na kohokolvek ineho spolahliveho, kto bude vediet pomoct.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
Oprava: Je to tak, máte pravdu.
Oprava: Je to tak, máte pravdu.
Naposledy upravil(a) Davcza dne stř 20 lis 23:26, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
len citujem bonda: "ale aby si clovek na nekom na rovnym useku smlsl, chce to minimalne rozdil nejakych 50-100hp, jinak se zda ze to všechno jede podobne. Jednou jsme se nahaneli s kamaradem v 550i vs A6 4,2...na křižovatce se k nam chtěl pridat někdo s E91 R6 (dva rovny výfuky, jestli D nebo i jsem si nestihl všimnout), ale po par set metrech nam uplne zmizel "pavproch píše:njn...
750i F01330ix e9160-100 km/h through gears = 2.6(sec)60-100 km/h through gears = 3.7(sec)
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Dneska se mi u 30i stala hrozně divná věc. Snažil jsem se prokličkovat dlouhou kolonou, takže jsem měl několik razantních kickdownů za sebou a při zhruba třetím čtvrtém takovém předjíždění mi najednou klesl výkon, jakoby kleklo turbo, i když žádné nemám... Stalo se mi to samozřejmě v protisměru, jak jinak, naštěstí jsem se vešel, ale nic moc příjemného to nebylo. Dalších cca 10km to auto prostě nejelo, ať jsem tam hodil manuálně kvalt jaký jsem chtěl, zrychlovat se tomu skoro nechtělo. Po těch několika málo minutách pak zase auto začalo fungovat jak mělo. Zvláštní... Setkal se někdo už s podobnou věcí?
Re: BMW Divize
Jebka jedna podmotorovaná.pavproch píše:neska sem měl názornou ukázku rozdílu R6 a V8.... sem jel za 750i (F01) skrz obec (ne)předpisových 60, u cedule konec obce na to šlápnul, já to čekal, měl sem tam za 2, plnej a ..... on udělal frnk a byl pryč....
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Za znizenych adheznych podmienok by to nemalo dokonca tu prilnavost zhorsovat? Alebo je to stale ten rychlejsi prechod drzi/nedrzi?mmira píše:ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
princip je v tom, ze to prilnavost zvysuje pritlacenim vnitrniho kola k silnici. jenze kdyz se uvnitr prida, venku se musi ubrat. funguje to bez ohledu na podminky. podstatne ale je, jak moc tuhy stabik se pouzije. kdyz se to prezene, tak to situaci opravdu jen zhorsi. zadek se zacne chovat podobne jako tuha naprava, hrbol nadlehci jedno z kol a zadek leti.
celkove vyzneni podvozku je ale dano nejen tim stabikem, zalezi, jake to ma pruziny, tlumice a geosku. je to docela alchymie, sam se v tom orientuju jen na zakladni urovni.
celkove vyzneni podvozku je ale dano nejen tim stabikem, zalezi, jake to ma pruziny, tlumice a geosku. je to docela alchymie, sam se v tom orientuju jen na zakladni urovni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Naposledy upravil(a) pavproch dne čtv 21 lis 12:12, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.