BMW Divize
Re: BMW Divize
bingo, tak deli na to konečně přišel co rozhodlo (už předem)...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
njn nevyplatili ti jackopt, tak se nedivDeli píše:se máš, já ani nevim co bych koupil ještě že nic nekupuju, to by bylo něco strašnýho
Re: BMW Divize
to víš, na mě si jen tak někdo nepřijdepavproch píše:bingo, tak deli na to konečně přišel co rozhodlo (už předem)...
goes:
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Jo, co vím tak většinou fandové řvali jak čerti. M3 E36 je ostatně pořád daleko nejméně oblíbená (a zřejmě i nejméně povedená) M3.goes píše:a dotaz, kdyz prichazela druha generace M3, jaky meli milovni "eMka" nazor na to, ze se opousti R4 a prichazi R6? myslite, ze to brali negativne jako fanousci nedavne minulosti pri prechodu z R6 na V8?
Zajímavé je, že při přechodu z R6 na V8 u M5 (E34 -> E39) si pokud vím stěžoval málokdo.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
tak ony ty motory samy o sobe problem nejsou, ale asi ten zbytek. Ja s tou E36 M3 nikdy nejel ta kenvimbeaumont píše:Jo, co vím tak většinou fandové řvali jak čerti. M3 E36 je ostatně pořád daleko nejméně oblíbená (a zřejmě i nejméně povedená) M3.goes píše:a dotaz, kdyz prichazela druha generace M3, jaky meli milovni "eMka" nazor na to, ze se opousti R4 a prichazi R6? myslite, ze to brali negativne jako fanousci nedavne minulosti pri prechodu z R6 na V8?
Zajímavé je, že při přechodu z R6 na V8 u M5 (E34 -> E39) si pokud vím stěžoval málokdo.
na 280 koni a 1500 kilo a RWD nic moc: váha 1460 kg, zrychlení z 0-100 km/h 6,2 s
Re: BMW Divize
goes: Asi jo, myslím že fandům spíš vadila hmotnost a kompromisnější charakter než že to dostalo R6.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Tohle je presne ono. Byt V8 z nove M3 v jinem aute, je to modla, takto je to spise zastupny duvod, problem toho auta je uplne jinde. 4,0 V8 sam o sobe nema zadnou zasadni nevyhodu krom vyssi spotreby (neni problem s tim jezdit vyrazne pres 30 litru, neco takoveho s 3,2 R6 neni vubec realne), jinak je podobne tezky (je dokonce lehci, protoze nema litinovy blok), kratsi, ma vytecny charakter, zvuk, vykon...goes píše:tak ony ty motory samy o sobe problem nejsou, ale asi ten zbytek.beaumont píše: Zajímavé je, že při přechodu z R6 na V8 u M5 (E34 -> E39) si pokud vím stěžoval málokdo.
Ale je to jedno s druhym. On by tam nebyl V8, kdyby to auto vyrazne neztezklo a ten V8 potrebovalo, aby si udrzelo konkurenceschopnou dynamiku. Z toho pak zase vice prameni vyssi spotreba... Jako celek to auto proste "neni ono".
U M5 E39 nikdo nerekl ani popel, protoze to jako celek bylo vynikajici (a porad je). M3 E9x urcite spatna neni, to ani omylem, ale charakterem, hmotnosti a dalsimi specifiky budi u casti auditoria rozpaky a nekdy to holt odnese motor...
Znam par narocnejsich ridicu z Krute Show Aliance (tedy KSA - Klub Sportovnich Aut - ano i tam je par lidi co jezdi na okruhy ridit), kteri si koupili M3 E92 jak prisla a dele si ji nenchal ani jeden, i kdyz predtim meli M3 E46 roky. Je to zkratka jine auto.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Krute Show Aliance
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Vsak je to tak Na akci prijede 200 lidi, polovina nejezdi snad vubec, nebo si to jen tak obkrouzi a z te stovky vyuzije alespon vetsinu moznosti auta tak 20 procent z nich. Presto priste prijedou s jeste lepsim autem, aby i pri te vyletni jizde byli nejrychlejsi. To je spolek ridicu, kteri chteji dokonale ovladat svuj vuz?
Nepohrdam tim, sam jsem clenem a diky bohu za kazdou moznost si nekdy zajezdit na okruhu kam se clovek normalne nedostane. Ale vetsina lidi se tam rozhodne nesrocuje kvuli rizeni.
Proste porad ta sama story:
- "Ty jsi dneska snad ani nevyjel..."
- "To je jedno, ale mam Ferrari."
vs.
- "Hele, k cemu je Ti ten luk bez sipu?"
- "Neni to jedno? Hlavne ze je z Tuzexu."
Kdyz pak clovek sveze po okruhu nekoho z tech showmanu v nejake plecce (pamatuji Vectru OPC a Hockenheim), ktera je tam kvuli omezene konkurenci beztak na spici, rekne Vam, ze jste se zblaznil, ze si pletete zavodni okruh se zavodnim okruhem.
Nic, tezce OT I v teto parte se ale najdou lidi co ridit chteji a ti proste M3 E92 rychle opustili...
Nepohrdam tim, sam jsem clenem a diky bohu za kazdou moznost si nekdy zajezdit na okruhu kam se clovek normalne nedostane. Ale vetsina lidi se tam rozhodne nesrocuje kvuli rizeni.
Proste porad ta sama story:
- "Ty jsi dneska snad ani nevyjel..."
- "To je jedno, ale mam Ferrari."
vs.
- "Hele, k cemu je Ti ten luk bez sipu?"
- "Neni to jedno? Hlavne ze je z Tuzexu."
Kdyz pak clovek sveze po okruhu nekoho z tech showmanu v nejake plecce (pamatuji Vectru OPC a Hockenheim), ktera je tam kvuli omezene konkurenci beztak na spici, rekne Vam, ze jste se zblaznil, ze si pletete zavodni okruh se zavodnim okruhem.
Nic, tezce OT I v teto parte se ale najdou lidi co ridit chteji a ti proste M3 E92 rychle opustili...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
tak já nikdy na žádné jejich akci nebyl, tak nevím, ale vaše slovní spojení mě pobavilo
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!