Tak to ani omylemmerlin píše:goes: rozdiel je v tom ze cez elektronicke padla ak chces podradit o dva stupne tak to funguje sposobom (spojka-rychlost-spojka-rychlost-spojka)
BMW M3 GTS v ČR
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 GTS v ČR
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW M3 GTS v ČR
Ja som jazdil na KitCar Octavii ktora mala sekvencku a mozem povedat ze stacilo dve poriadne buchnutia do obrovskej radiacej paky a bolo podradene o dva stupne rychlejsie ako s akymkolvek manualom alebo automatom. Jediny problem bol ze nebolo blokovane nespravne podradenie a tak motor skoncil dva krat pretoceny
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW M3 GTS v ČR
merlin: asi predpokladali, že s tým nebude jazdiť lopata
Re: BMW M3 GTS v ČR
brasci: nakoniec to aj tak pri druhom zavode totalne zrusili
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 GTS v ČR
merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW M3 GTS v ČR
s tim rozdilem, ze u sekvence to muselo zaradit napr 5-4-3 a u tebe to zaradilo 5-3řidičBOB píše:merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také
Re: BMW M3 GTS v ČR
Takze ta rychlost bola na rovnakej spojke, potom to de facto nebol DSG ale automatizovany manual a urcite to preradenie trvalo aspon sekundu.řidičBOB píše:merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW M3 GTS v ČR
DSG je ve sve podstate robotizovany manual. a kazda prevodovka co preradi bez cinnosti ridice je automatem.
Re: BMW M3 GTS v ČR
DSG su dva automatizovane manualy, jeden ma parne (sude) a druhy neparne (liche) rychlosti. Funguje to optimalne len ked preradujes o jeden stupen a to aj len v tedy ak je predpripraveny a staci len zamenit spojky.
Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW M3 GTS v ČR
jeste ze te mame, jinak by tu nikdo nevedel, co je DSG. Jinak radi DSG bez zasahu ridice? Ano - takze je to automat, ktery umoznuje menit kvalty dle pokynu ridice. Tedy je to automat, ktery nema HDM, ale reseni razeni je jine.merlin píše:DSG su dva automatizovane manualy, jeden ma parne (sude) a druhy neparne (liche) rychlosti. Funguje to optimalne len ked preradujes o jeden stupen a to aj len v tedy ak je predpripraveny a staci len zamenit spojky.
Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
Funguje to optimalne i kdyz se radi o vice stupnu, protoze je vynechava a umi je preskakovat, coz dodnes mnoho lidi nevi. Proto melou, ze je dobry jen pokud radi na predpripraveny rychlostni stupen. Pokud radi na nepredpripraveny, je rychly na urovni sekvence, jinak na predpripraveny radi o neco rychleji. Pri razeni o vice stupnu je vyrazne rychleji, nez sekvence.