BMW M3 GTS v ČR

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28035
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od řidičBOB »

merlin píše:goes: rozdiel je v tom ze cez elektronicke padla ak chces podradit o dva stupne tak to funguje sposobom (spojka-rychlost-spojka-rychlost-spojka)
Tak to ani omylem [-x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od merlin »

Ja som jazdil na KitCar Octavii ktora mala sekvencku a mozem povedat ze stacilo dve poriadne buchnutia do obrovskej radiacej paky a bolo podradene o dva stupne rychlejsie ako s akymkolvek manualom alebo automatom. Jediny problem bol ze nebolo blokovane nespravne podradenie a tak motor skoncil dva krat pretoceny :(
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od brasci »

merlin: asi predpokladali, že s tým nebude jazdiť lopata :D
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od merlin »

brasci: nakoniec to aj tak pri druhom zavode totalne zrusili :)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28035
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od řidičBOB »

merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od goes »

řidičBOB píše:merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také ;-)
s tim rozdilem, ze u sekvence to muselo zaradit napr 5-4-3 a u tebe to zaradilo 5-3
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od merlin »

řidičBOB píše:merlin: já to včera taky zkoušel a nemusel jsem ani "bachnúť" do voliče - stačilo 2x potlačit mínusové pádlo a o dva stupně to přeřadilo bez diskuze také ;-)
Takze ta rychlost bola na rovnakej spojke, potom to de facto nebol DSG ale automatizovany manual a urcite to preradenie trvalo aspon sekundu.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od goes »

DSG je ve sve podstate robotizovany manual. a kazda prevodovka co preradi bez cinnosti ridice je automatem.
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od merlin »

DSG su dva automatizovane manualy, jeden ma parne (sude) a druhy neparne (liche) rychlosti. Funguje to optimalne len ked preradujes o jeden stupen a to aj len v tedy ak je predpripraveny a staci len zamenit spojky.

Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW M3 GTS v ČR

Příspěvek od goes »

merlin píše:DSG su dva automatizovane manualy, jeden ma parne (sude) a druhy neparne (liche) rychlosti. Funguje to optimalne len ked preradujes o jeden stupen a to aj len v tedy ak je predpripraveny a staci len zamenit spojky.

Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
jeste ze te mame, jinak by tu nikdo nevedel, co je DSG. Jinak radi DSG bez zasahu ridice? Ano - takze je to automat, ktery umoznuje menit kvalty dle pokynu ridice. Tedy je to automat, ktery nema HDM, ale reseni razeni je jine.

Funguje to optimalne i kdyz se radi o vice stupnu, protoze je vynechava a umi je preskakovat, coz dodnes mnoho lidi nevi. Proto melou, ze je dobry jen pokud radi na predpripraveny rychlostni stupen. Pokud radi na nepredpripraveny, je rychly na urovni sekvence, jinak na predpripraveny radi o neco rychleji. Pri razeni o vice stupnu je vyrazne rychleji, nez sekvence.
Odpovědět