Sorry, že se vám tady do toho pletu. Měl jsem namířeno z X5 do M135i 5ti dvířka, ale na poslední chvíli po svezení v M3, jsem se rozhodl, že půjdu do M3. Měl jsem M135i 3 dny půjčenou a udělala na mě velmi dobrý dojem až na pár maličkostí. M135i nenabízí sledování mrtvého úhlu (velmi užitečný asistent) ani aktivní ventilaci sedadel, která se překvapivě nenabízí ani v M3, což automaticky vyřazuje kůži na sedadlech, což je škoda, protože bych rád měl červenou kůži v kombinaci s bílou kastlí. Největším problémem však bylo u M135i vystupování z vozu. Protože je vůz krátký a tak i kabina je krátká, načež i oboje dveře jsou krátké. Výhoda při parkování se bohužel mění v nevýhodu při vystupování, kde B sloupek mě byl pokaždé v cestě. Nevím jak to řeší ti vyššího vzrůstu se sedadlem posunutým dozadu, kde B sloupek bez posunutí sedadla plně dopředu nejen že musí hodně vadit při vystupování z auta, ale navíc ho má "dlouhý" řidič i vlevo v zorném poli. Myslím, že nebýt toho problému s B sloupkem, tak bych do M135i asi šel. Částečně by se to dalo řešit s elektrickým nastavením sedadla s pamětí, ale nevím jak by to v praxi fungovalo. Na M3 mě vadí, že za ty roky povyrostla tak, že teď již jde o celkově velký vůz. Délka 4671 a šířka 1871, což oproti M135i s délkou 4324 a šířkou 1765 je opravdu "velký bratr". X5 v porovnání s M3 je jen o málo větší s délkou 4886 a šířkou 1938. Ale zátah v M3 je opravdu dechberoucí........
Díky! Byl jsem odchován na sportovních kupátcích a pak jsem měl i 2 HH. Na stará kolena (jsem si myslel), budu bezpečnější v SUV. Ale po svezení v M3 a v M135i mě chytila "třetí míza".......