BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Sportsitze jsou nutnost, vybiral sem inzeraty jen s nima...jestli jsou vsude tak to mozna jen nekde nepisou. 323ti jsem zavrhl, prece jen mam e36 a tak bych chtel neco aspon trochu jinyho. A ceny 325ti jsou super
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

A kdy bude, stíháš Hradec :) ?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Hradec bohuzel nestiham vubec. Kdy bude je otazka, vsechno se toci kolem bydleni, pak se uvidi...spis az na podzim (trh ale mapuju uz ted)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

325ti byla jedna z variant cim doplnit sbirku, tak jsem po nich taky koukal. docela me prekvapilo, jak jsou "levne". nakonec jsem ale usoudil, ze to ma v sobe z prilis elektroniky a koukam po te e30. zrovna vcera jsem nasel pekny kousek. pravda, je docela drahy na svuj vek, ale lepsi uz to asi nebude.

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search

zaujala me ale i tahle 318iS. to je designove tak krasne ciste auto :x
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Eda píše:Mate nekdo zkusenosti se 118i nebo 120i? Slabsi 116i nechcu a na 130i nebudou penize (vlastni bydleni ma prednost). Resp. je lepsi 1er i se slabsim motorem nebo e46 325ti compact?
ja bych tu 120i nezahazoval. Jednu jsme měli doma a to auto bylo absolutne kouzelny. Sice neumelo okouzlit nejakym brutalnim zatlacenim do sedacek, ale jakmile se to točilo v poslední tretine otackomeru, jelo to jak z praku. Na NS s tom nebyl problém konkurovat starsim typum porsche, zaroven to bylo krasne lehkonohy, tocivy, ovledatelny...proste to kouzlilo usmev, ale musel jsi sedet za volantem a nebat se toho. Bylo to hodne rychly, ale zas zadna velka show...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

to mozna, ale 120d ji dala na prdel kdykoliv se ji zamanulo, coz byla teda tragédie
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

Based off a mid-Seventies 2002, Norris reworked the classic coupe to utilize the E30 M3's hardware--most notably, the E30's chassis and 2.3 L inline-four. The combination of BMW's defining classic and the "holy grail" of M3s has resulted in a four-wheel wonder.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

:x
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

retron píše:to mozna, ale 120d ji dala na prdel kdykoliv se ji zamanulo, coz byla teda tragédie
zrovna na te NS bych si tím nebyl tak jistej
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

retron, Snowman: Sorry, ale tohle fakt NE-E [-( :-q

Veterán je veteránem nejen proto jak vypadá, ale taky proto jak jezdí. Pokud už se na něm mají dít nějaké úpravy, tak by měly být alespoň zhruba dobové. Čili pokud chceš silnější 2002, tak do ní dej dobové vstřikování / karburátory a tak, ale ne o dvacet let novější motor. Totéž kola, sedačky...

Moderní vylepšení bych byl ochoten akceptovat snad jen pokud:
a) Nejsou vidět
b) Dají se snadno namontovat a zase vymontovat bez jakýchkoliv trvalých zásahů
c) Auto není vzácný kousek v origo stavu
Čili moderní pneu, baterie atd. jsou samozřejmě OK (protože ty ze 70. let už nejsou resp. nejsou použitelné), větší a vrtané brzdové kotouče nebo jiná vačková hřídel u relativně běžné 2002 dejme tomu, ale jakmile bych měl třeba v motorovém prostoru vyvrtat byť jedinou díru která tam v roce 1970 nebyla, tak za mě rozhodně NE! A kdybych měl třeba vzácnou origo 2002tii nebo 2002 turbo, tak bych používal jen a pouze origo díly resp. přesné repliky!
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět