To je irelevantní , podstatné je, že se mi po startu automaticky zapne start-stop a musím ho tlačítkem deaktivovat. Vem si, že je ráno ještě stále okolo nuly, auto promrzlé a na druhém semaforu mi zhasne motor. Sešlápnu spojku, naskočí, jedu 100 metrů, zastavím před přechodem, ze zvyku vyřadím na neutrál, zhasne motor. Tak si říkám no to teda ne, vypnu ručně start-stop, zmáčknu spojku a motor nenaskočí protože je systém vypnutý...Arnie J píše:tak to lol ... co máš za káru teďka?Goggy píše:Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
BMW Divize
Re: BMW Divize
Re: BMW Divize
goes: To si neodporuji, pouze Ti chybi predstavivost. Musis si to predstavit v cele sve siri, muzes pouzit nejaky pilovy diagram. Pro maximalne efektivni jizdu (tj. pomer prumerne rychlosti a spotreby) muze byt kratsi prevodovka vhodnejsi nez delsi, protoze s tou kratsi muzes pro pozadavek urciteho vykonu drzet otacky blize minimu merne spotreby. U delsi muzes mit vedle toho jen dve alterantivy - napr. bud na trojku poslat otacky o mnoho vyse, abys mel potrebny vykon pro jizdu jakou potrebujes, nebo na ctyrku prilis nizko na to, abys ho mel. Druhy pripad vyuzit nemuzes, protoze potrebujes zrychlit vice nez Ti dovoli vykon dostupny v tak nizkych otackach. Takze muzes jiz jen prvni cestou - na vyssi otacky bud zrychlit vice nez potrebujes (ergo neefektivne) nebo nevyuzit potencial motoru a zamestnat ho vlastnim chodem, takze efektivita je zase v cudu. Precti si jeste jednou muj vcerejsi clanek, tohle je z neho mj. patrne.
Samozrejme, je to individualni zalezitost, vec konkretni situace a potreby, neni to pausalni problem. Ale u mne je to s E90 csto prave takto. To co bych s kratsi prevodovkou zvladl v pohode ve strednich otackach na ctyrku tady udelat nemohu (protoze na ctyrku padnou otacky prilis nizko a potrebny vykon tam neni) a musim pouzit trojku (kde uz jsou otacky prilis vysoko na to, co potrebuji za vykon).
Uz to chapes? A myslim, ze ta predlouha prevodovka v 330i (a jeste delsi v 325i) Te v typickych situacich na silnici vystavuje tomuto problemu docela casto.
Ale tohle sem nepatri, muzeme se s tim presunout opet do otacky vs. spotreba
Samozrejme, je to individualni zalezitost, vec konkretni situace a potreby, neni to pausalni problem. Ale u mne je to s E90 csto prave takto. To co bych s kratsi prevodovkou zvladl v pohode ve strednich otackach na ctyrku tady udelat nemohu (protoze na ctyrku padnou otacky prilis nizko a potrebny vykon tam neni) a musim pouzit trojku (kde uz jsou otacky prilis vysoko na to, co potrebuji za vykon).
Uz to chapes? A myslim, ze ta predlouha prevodovka v 330i (a jeste delsi v 325i) Te v typickych situacich na silnici vystavuje tomuto problemu docela casto.
Ale tohle sem nepatri, muzeme se s tim presunout opet do otacky vs. spotreba
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Goggy: tak to je lepší, než jsem myslel
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
pavproch: omlouvám se, přehlídl jsem se
Když jsme kupovali 325i, tak se prodejce ani nezmínil, že lze mít Start Stop jako volitelnou položku, takže tam není. Předpokládám, že šestiválce to běžně nemají.
Když jsme kupovali 325i, tak se prodejce ani nezmínil, že lze mít Start Stop jako volitelnou položku, takže tam není. Předpokládám, že šestiválce to běžně nemají.
Re: BMW Divize
Má pořád xi i s M paketem zvýšený podvozek?pavproch píše: jo, bude tam komplet M-sport paket (zadarmo, bo zrovna akce na podporu prodeje... )
Re: BMW Divize
V servisním menu ne, diagnostikou prý ano. Ale mám to z druhé ruky, ve 135i tuhle blbůstku naštěstí nemámGoggy píše:Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
Re: BMW Divize
reese: několikrát jsem se na to ptal prodejce (snad se nemýlí) - moje vozítko nebude mít ani zvýšený ani snížený podvozek, prostě ho bude mít "standartní" (tj. světlost 140 mm)
já bych radši mírně zvýšený jako mám u skautíka (ten má 179mm optoti normální Oct. II se 153mm) ale to u BMW nejde....
až mi skončí záruka, možná to budu řešit podložkama (+20mm) pod pružiny....
já bych radši mírně zvýšený jako mám u skautíka (ten má 179mm optoti normální Oct. II se 153mm) ale to u BMW nejde....
až mi skončí záruka, možná to budu řešit podložkama (+20mm) pod pružiny....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch: Vím bezpečně, že pětka E60 ho v xi zvýšený má, jezdil jsem s ní. Akorát se to lišilo zda šlo o normální verzi (ta byla zvýšená nějak) nebo Mpaket (ten byl zvýšený méně). Přesná čísla nevím, ale bylo to tak. Je možné, že to u trojky není, jen mě to zajímalo...
Re: BMW Divize
uzij si to zbavil ses skvelyho auta tak si vychutnavej novou radost z jizdyGoggy píše:To je irelevantní , podstatné je, že se mi po startu automaticky zapne start-stop a musím ho tlačítkem deaktivovat. Vem si, že je ráno ještě stále okolo nuly, auto promrzlé a na druhém semaforu mi zhasne motor. Sešlápnu spojku, naskočí, jedu 100 metrů, zastavím před přechodem, ze zvyku vyřadím na neutrál, zhasne motor. Tak si říkám no to teda ne, vypnu ručně start-stop, zmáčknu spojku a motor nenaskočí protože je systém vypnutý...Arnie J píše:tak to lol ... co máš za káru teďka?Goggy píše:Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW