BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

něco takovýho, jako je "kouzelná" krabička od Turner Motorsport?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

d1.8t píše:Volkswágnisti umí nalogovat plno parametrů auta za jízdy principem požadovaná velikost/skutečná velikost určitého parametru. Graficky znázorní průběh v čase co ŘJ požadovala a co se skutečně dělo. Pokud si dobře vybavuju dokážou to i u váhy vzduch. Jsou docela schopní vyčíst co je v jakým stavu.

Jen se nemůžu dopracovat jestli je tahle pokročilejší diagnostika možná i u bmw.

pavproch: O tý vyfikundaci co se jmenuje Power pedál BMW a má to fungovat jako tlačítko sport v Z4 už jsem se asi bavili, že?
tu vyfikundaci jsem mel ve 130i a podle me je to na hovno, hlavne neresi padani otacek, ale jen jakoby zkracuje chod plynovyho pedalu.
udelat log dat z jizdy se zobrazenim MA DATI/DAL umi i muj servisak...ale pokud je spatej luftmenger, tak to pomoci tohodle nezjisti, protoze jeho funkce neni nijak kontrolovana... neni zadna referencni vaha...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Nejsem si tim uplně jistej, zkusim ještě někde něco pohledat. ;)
RWD
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Bond007 píše:ze je vadna vaha vzduchu auto neumi nijak zjistit, takze problem to byt muze a mel jsem s tim problem i u 550i. Pocitej s cenou to deseti tisic a na zkousku ti ji nikdo asi nevymeni ;)
to je zajímavý, já když prodával E46, tak to kupec napíchl na diagnostiku a ta mu oznámila, že je špatná váha vzduchu
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Tak jsem si to teď v polední pauze prošel a dokážou logovat váhu vzduchu požadované/skutečné. Předpokládám, že požadované hodnoty váhy vzduchu bude ŘJ vyhodnocovat z nějaký škály jiných údajů např. otáček, zatížení, poloha plynovýho pedálu, teplota nasávaného vzduchu atd. Skutečné jsou skutečné, je to přeci jen senzor.

Druhá věc je, že parametry ze kterých jsou počítány požadované hodnoty jsou opět sbírány z různých senzorů. V případě chyby některého z nich, můžou být požadované hodnoty chybné a je otázka jak reaguje váha, ŘJ atd.

Takže 100% říct, že je špatná nejde, ale podle všeho by měl zkušený diagnostik, poznat jestli je váha ok nebo s nějakou poměrně velkou pravděpodobností že není.
RWD
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Diagnostika je úrovni grafického znázornění hodnot hmotnosti vzduchu mi nepřijde jako pokročilá diagnostika, to je naprostý základ stejně jako sledování napětí LS, délka vstřiku, atd..
V podstatě stačí nalogovat teoretické a skutečné množství vzduchu s ohledem na otáčky/rychlost a polohu plynového pedálu a pak to ukázat někomu kdo tomu rozumí.
pp: Jestli tě to trápí skoro od začátku tak s váhou moc nepočítej, většinou se projevuje její nefunkčnost jinak, ale preventivně jí můžeš zkusit hodit do IPA. Osobně bych spíše než váhu hledal problém třeba v škrtící klapce jejím servo motorku, ale ten by se současně projevoval také občasným kolísáním otáček na volnoběh

edit: Ideálně můžeš vklidu vyčistit celé sání po klapku, pro klid
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@dll: dík za rady...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Nazdarek, lidi.

Asi pred mesicem jsem tu psal okolo naseho vyberu aut, E82 125i nebo F20 118iA... No, s R6 to vypadalo nadejne, jenze neco se jim doma stalo a otec chce vehementne 118d F20. Ja jsem priti nafte, uz jednoho chrochtala 20d doma mame a tak dalsiho na mestske popjizdeni (denne max. 7 km) fakt nechci. V sobotu jsme zkusili 123d a to byl takovej traktor, ze se to ani nedalo. Rozdil mezi 118i a 118d je zhruba dva az tri tisice euro ve prospech benzinu, coz je fakt dost.

Otazka zni, je lepsi do mesta moderni 1.6 turbo nebo diesel? Ja ten diesel fakt nechci, bavoracke ctyrvalcove diesely jsou hlucne a 1er zrovna nema nejlepsi odhlucneni... Myslim, ze tri litry rozdily za skoro ohluchnuti nestoji. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

ešče otázka na znalejší: jak píšu výše, tak je to "nepadání" otáček teplotně závislé... odkud si bere ŘJ údaj o teplotě vzduchu? Z čidla měřícího venkovní teplotu (v př. nárazníku) nebo má své vlastní čidlo (někde u/ve váze vzduchu) ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
bob
Autoškolák
Příspěvky: 89
Registrován: stř 16 úno 13:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od bob »

Prodejce mě jemně tlačí, že run flat pneu potřebují na zimu extra disky, při přezouvání se prý mohou poškodit pneu nebo disky.
Přezouvat to budu u nich, tak nepoškození stejně budou garantovat oni.
Platit disky mi připadá zbytečné - stejně budu mít i v létě základní osmnáctky.
Víte, že by měl někdo problém s přezouváním run flatů?
Odpovědět