BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

I still have the original sticker for my 2007 BMW Z4 M Coupe had a base price of $50,100. The option list included metallic paint ($475), the Premium package ($2,850), heated seats ($500), and navigation ($1,800). The M Coupe is also subject to a $1,000 gas-guzzler charge along with its $775 destination charge, which bring the total $57,500.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

USA weby tvrdí Base Price: 2007 BMW Z4 M Roadster - $52,100 (last update: 2/20/2007)
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

a v roce 2008 byl na německém trhu

Z4 M Roadster 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 50.336,13- bez DPH - 59.900,– s DPH
Z4 M Coupé 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 48.655,46 - Bez DPH 57.900,– s DPH

tady máte ceník Z4M R a C z dubna 2008 Německo

Výroba probíhala v továrně ve Spartanburgu
Přílohy
price_list_BMW_Z4M.pdf
(766.06 KiB) Staženo 119 x
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
chceš draho prodat, co? :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

Arnie J píše:
Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
chceš draho prodat, co? :D

Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč :D takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní :D
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

acer.t píše:
Arnie J píše:
Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
chceš draho prodat, co? :D

Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč :D takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní :D
:D zas me natahli
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

acer.t píše:
Arnie J píše:
Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
chceš draho prodat, co? :D

Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč :D takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní :D
njn, jenze obe Z4 co jsem mel byly z 2006 kdy byl kurz 28,125... a asi to teda nemám uplne v zakladu :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
breadvan
Řidič začátečník
Příspěvky: 192
Registrován: pon 07 lis 10:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od breadvan »

Cena BMW Z4 3.0i Coupé na českém trhu činí 1.192.000,-Kč, BMW Z4 M Coupé pořídíte za 1.725.800,-Kč, psali na auto.cz, jestli se tomu da verit.

btw o tom rizeni u Z4 je zminka i na wiki
The Z4 includes an electro-mechanical power assist steering system which earned the vehicle considerable criticism. The system was introduced as a fuel-saving device by removing hydraulic pump loads from the engine. BMW claims this system provides a "more dynamic drive" and a "more direct feel." Motor journalists and racing drivers complained, however, that this device gave the vehicle an artificial, synthetic or indirect steering feel. The BMW Z4 M on the other hand, only included conventional hydraulic assistance, said to have given the car a much more direct and communicative feel.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

případně pokud se chce někdo podívat do manuálu ...

http://www.irvinebmw.com/usr/theme/imag ... _Coupe.pdf
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

breadvan píše:btw o tom rizeni u Z4 je zminka i na wiki
The Z4 includes an electro-mechanical power assist steering system which earned the vehicle considerable criticism. The system was introduced as a fuel-saving device by removing hydraulic pump loads from the engine. BMW claims this system provides a "more dynamic drive" and a "more direct feel." Motor journalists and racing drivers complained, however, that this device gave the vehicle an artificial, synthetic or indirect steering feel. The BMW Z4 M on the other hand, only included conventional hydraulic assistance, said to have given the car a much more direct and communicative feel.
to by mě fakt zajímalo, co tím BMW chtělo říct :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět