BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Arnie J: N55 je nákladově a ekologicky oholený N54, nic víc. Je mdlejší dole, navíc je teď ve 135i svázaný s efficient dynamics, takže hlavně elektrický posilovač, start stop (!) a tyhle nesmysly. Celkový pocit ze 135i s N55 je dost jiný a lepší určitě ne.
Re: BMW Divize
myslim, ze po e46 330Ci bude temer jakekoliv novejsi BMW zklamani.Reese píše:pjanda: Naštěstí ještě s N54. Stačilo ještě chvíli váhat a skončil bych u N55...
Koupil jsem si to auto na základě Vašeho testu Nebojte, jsem v zásadě spokojený, ale mám z toho auta pořád trochu rozporuplné pocity. Měl jsem předtím 330Ci E46 a tak skvělé auto po všech stránkách to už není
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
pjanda: Co jste o tom napsal byla pravda, víc jsem nečekal, maximálně v to doufal. E46 byla vyjímečná a už je to prostě pryč
Re: BMW Divize
pjanda píše: 330i sedan ma 1555 kg a jede to presvedcive v sirokem spektru otacek tak na prvni tri kvalty, dalsi uz jsou tak dlouhe,
co sem kdesi četl, tak na trojku 330i dá asi kilošede...tak to sem v klidu.... já stejně víc nejezdím... ani na dálnici...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jen technická: ona Panda 1.2 4x4 má extrémně krátké kvalty, zejména 1 až 3 a ten motorek pěkně reaguje a docela rád se točí. Řídil jsem leccos, ale na závod ve zrychlení z 0 na 30 km/h bych si asi vybral zrovna tuhle Pandu. A to ještě do 4x4 bohužel nedávají 1.4 benzín...pavproch píše:... hlavním důvodem proč atmo 6tihrnek není moje honba za absolutní dynamikou, ale v současnosti chybějící pocit okamžité reakce na sešlápnutí plynového pedálu (i ta pandice se slaboučkými 44kW reaguje na plyn mnohem bezprostředněji a akčněji než "ubermotor" 1.8TSI)
Sorry za OT.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
To chapu, na druhou stranu neni spatne moci treba v klidu predjizdet z 90 na ctyrku nebo petku, pokud nehori. Ono to smaozrejme jde i tady, ale moc presvedcive to s temi dlouhymi kvaty neni...pavproch píše: co sem kdesi četl, tak na trojku 330i dá asi kilošede...tak to sem v klidu.... já stejně víc nejezdím... ani na dálnici...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
Re: BMW Divize
Ježiš koza! A ještě ke všemu má pravdu!
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
@pjanda et koza: proto si taky pořizuju manuál, abych moh tou šaltpákou furt kvedlat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.