VW Golf GTI
Re: VW Golf GTI
Budu zase jednou citovat sam sebe : Marketing je levnejsi nez vyvoj. To bohuzel vysvetluje vse. Zkratka se ukazalo nejefektivnejsim delat nedokonala auta s dokonalou prezentaci...
Je to na delsi debatu na tema "moderni marketing". Drive reklama spise podporovala skutecne prednosti, dnes spise maluje cernou na bilou...
Je to na delsi debatu na tema "moderni marketing". Drive reklama spise podporovala skutecne prednosti, dnes spise maluje cernou na bilou...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: VW Golf GTI
+1 Takhle to funguje i u nás ve firmě, i když s auty nemá nic společnýho. Hledá se možonst prezentace cestou uvěřitelné lži, ne vykreslením skutečných plus. Ta se totiž oproti starším výrobkům často obrátila v mínusy.pjanda píše:Drive reklama spise podporovala skutecne prednosti, dnes spise maluje cernou na bilou...
Re: VW Golf GTI
Jsem tu asi trochu s křížkem po funuse, ale až teď mě napadlo se na autoforum zaregistrovat
Anyway - od března jsem majitelem GTI VI, přecházel jsem z Oct II RS a zatím spokojenost. Auto jsem pořizoval s tím, co tu někdy v historii zaznělo - tj. spolehlivá a relativně komfortní doprava s možností si občas zablbnout.
Jako alternativu jsem zvažoval BMW 1, ale upřímně, vevnitř se v Golfu cítím líp a navíc těch 300.000 navrch za ekvivalentně vybavené auto mi přišlo trochu moc. Nehledě na praktickou stránku věci. Plus Golf je poněkud nenápadnější při parkování na ulici (bydlím blízko centra Brna).
Anyway - od března jsem majitelem GTI VI, přecházel jsem z Oct II RS a zatím spokojenost. Auto jsem pořizoval s tím, co tu někdy v historii zaznělo - tj. spolehlivá a relativně komfortní doprava s možností si občas zablbnout.
Jako alternativu jsem zvažoval BMW 1, ale upřímně, vevnitř se v Golfu cítím líp a navíc těch 300.000 navrch za ekvivalentně vybavené auto mi přišlo trochu moc. Nehledě na praktickou stránku věci. Plus Golf je poněkud nenápadnější při parkování na ulici (bydlím blízko centra Brna).
Re: VW Golf GTI
me by zase zajimalo, jak funguje podvozek VI GTI na brnenskych rozbitych cestach. tedy s ohledem na velikost rafku...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: VW Golf GTI
Teď koukám do Mileage (app. pro androida) a je tam 9,17. Je to úspornější než byla Oktávka (tam to bylo 9,5). Na té spotřebě se tak z 80 procent podílí dálnice v rychlostech buď 140 nebo 150 (tempomat). Dalo by se asi jezdit i za míň a rozhodně by se dalo i za víc.Moucha píše:za kolik s VI GTI jezdíš v průměru?
Největší spotřebu jsem měl něco kolem 17 litrů, když jsem zkoušel to trochu trápit na okresce. Zase - dalo by se i za víc (někdy zkusím na okruhu), ale po té okresce si nemůžu dovolit jet úplně hranu, když nevidím.
Re: VW Golf GTI
No po zkušenostech s 18 u RS jsem se rozhodl pro 17 právě kvůli komfortu a zatím nelituju. Celkově bych řekl že podvozek v nastavení Comfort (nebo Normal) v kombinaci s těmito koly je OK, byť to pořád je sportovněji naladěné auto, takže je tvrdší než např. otcova Octavia Tour na patnáctkách.mmira píše:me by zase zajimalo, jak funguje podvozek VI GTI na brnenskych rozbitych cestach. tedy s ohledem na velikost rafku...
Re: VW Golf GTI
tak šestkové gétéí je fešák, o tom žádná, ale ty ledky, ty ledky
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: VW Golf GTI
Určo nemůže dospat...