Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od beaumont »

d1.8t: To máš jedno. To nebylo autem, to bylo ŘIDIČEM :ymapplause:
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

beaumont: Srandicky, na to Vas uzije :)

Nemyslim si, ze bych tomu dokazal fakticky pomoci :) Urcite plati, ze kdyz se zachazi s plynem citlive kousek pod limitem trakce, pusobi to rychle a pritom neochvejne stabilne, ale je to ve sve podstate pomala jizda :) Hodne pozitivnich pocitu take dodaji lepivejsi pneumatiky.

Jinak bych to nedramatizoval, ale fakt je, ze trakce auta s motorem za zadni napravou (to ani nen nad...) je ve srovnani s klasickou koncepci radove jinde...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

ja to teda nikdy neridil, ale trochu bych si dovolil zateoretizovat. pokud jsem zaregistroval, 911 vyzaduje specificky styl najezdu do zatacky, kdy pri spatnem zachazeni je to auto fest nedotacive. a taky je silne zahodno vyvarovat se chybam ve stylu nahleho brzdeni ci ubiraniu plynu v zatacce, protoze jak se jednou ta strojovna za napravou urve, uz s ni nikdo nikdy nic neudela.

znamena to, ze 911 neni uplne jednoducha a vse odpoustejici, jak by se skoro mohlo zdat. osobne me zase az tak nezaujala, jedinou vyjimkou bylo to zlute RS, co tu na nej nedavno byl odkaz, to se mi opravdu libilo.

mam pravdu?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

mmira píše:mam pravdu?
Ne ;) Ale rozeberu po postupne:
mmira píše:pokud jsem zaregistroval, 911 vyzaduje specificky styl najezdu do zatacky
Ano, to je pravda, koncepce fandi pristupu "pomaleji dovnitr, rychleji ven".
mmira píše:kdy pri spatnem zachazeni je to auto fest nedotacive.
Ne nutne, zalezi na generaci, typu... Treba 997 obecne uz tak moc nedotaciva neni, o 996 bych to nerekl. Kdyz se prezene najezdova rychlost, nedotacive je nakonec vse, vsak si vzpomen na 911 vs. Z4MC ;)
mmira píše:a taky je silne zahodno vyvarovat se chybam ve stylu nahleho brzdeni ci ubiraniu plynu v zatacce, protoze jak se jednou ta strojovna za napravou urve, uz s ni nikdo nikdy nic neudela.
Toto je do znacne miry klise. Parkrat me prekvapila, ale vzdy to melo reseni. Jinak se da rici, ze vice tresta necitlive zachazeni s plynem ci brzdami, ale neni pravdou, ze by to byla nejaka svine. Na svou koncepci odpousti mnohe.
mmira píše:znamena to, ze 911 neni uplne jednoducha a vse odpoustejici, jak by se skoro mohlo zdat. osobne me zase az tak nezaujala, jedinou vyjimkou bylo to zlute RS, co tu na nej nedavno byl odkaz, to se mi opravdu libilo.
To rozhodne neni, i pro me bylo slozite naucit se zacit z nej dostavat maximum. Ale diskuse tu neni o to, jestli je 911 mila jak vila Amalka. Slo o to, jak moc na tom zmeni 4x4. A ja rikam - ne mnoho, vsechny Tebou zminene "problemy" prameni z rozlozeni hmotnosti, ne ze zpusobu pohonu. 4x4 zmeni maximalne pocit, ne realitu...

Jinak jsi s tim take jel, mel jsi pocit, ze by to byla nejaka neodpoustejici svine? Nebo ze by snad trpela nedostatkem trakce? :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mmira »

aha, takze mam pravdu... na vsechno jsi odpovedel ano, takze i vysledek je ano :D

nejel jsem s tim, byl jsem vezen. to je dost podstatny rozdil. a nedotacivost 911 vs Z4Mc, to byla jen ridicska chyba, nic, co by zapricinila auta samotna.

jinak samo, tohle nebyl prospevek k diskuzi 4x4, ale chovani 911 jako takove.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

mmira píše:nejel jsem s tim, byl jsem vezen. to je dost podstatny rozdil. a nedotacivost 911 vs Z4Mc, to byla jen ridicska chyba, nic, co by zapricinila auta samotna.
Tim jsem jen dosvedcoval, ze kazde auto muze byt nedotacive, kdyz se prezene najezdova rychlost a tedy ze pokud nekomu prijde byt 911 nedotaciva v najezdu do zatacky, muze jet jen prilis rychle ;) Jinak se prilis nedotacive nechova, dale viz vyse...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Kdyby se nekomu zachtelo jednoho jeste bezpochyby sportovniho Porsche, pak muze sahnout po Black Edition Caymanu S.

http://www.autoforum.cz/predstaveni/por ... rnych-koni

Jsou to docela sympaticke edice vzhledem ke stavu dnesniho automobilismu ;) Ale i vazne - za ty penize je Cayman s 330 konmi a nejak unosnou vybavou docela zajimava volba.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Reese »

d1.8t píše:model? Sucho, voda nebo sníh?
No, zadokolka, sucho, místy lehce mokro po dřívějším dešti. Zvlášť na tom mokru mě to fascinovalo, na tom to jsou s BMW už trochu taneční, tohle sneslo řádově víc.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

pjanda: Když jsme tuhle probírali koncepce, tak jste mi doporučoval vyzkoušet středovej motor. Pořád nad tím přemýšlím, z nudy koukám po netu, až jsem přišel na to, že by se mi do rozpočtu vešel Boxster S 986. Pravděpodobně to asi neklapne a skončim u 130i, ale co na tohle auto říkáte. Bylo by s hrdtopem a po dovybavení lsd možný ho provozovat celoročně. I třeba jako daily-car.

http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=ljmxuitvyysd
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

d1.8t: Uz jsem to jinde zminoval v diskusi s Richardem74, je to z hlediska rizeni nejlepsi verze prvniho Boxsteru a ma me vrele doporuceni. Sam jsem o ni kdysi uvazoval, ale odradila me sundavaci strecha, pro me je to zcela zbytecna vec...

Zkusim to najit, at se neopakuji. Uz to mam, koukam, ze uz jsem se stejne opakoval ;), tak alespon ten zbytek:
pjanda píše:Pokud neni cilem jezdit s tim autem rychle (tim myslim vysokymi rychlostmi, ne jen aktivne), neni to problem. Je to opravdu vyvazene, prijemne ovladatelne auto, v tomto smeru sveho casu jasne prekonavalo 996.
"To spravne" reseni je vlastne pozdejsi Cayman, coz neni nic jineho nez Boxster se strechou. Ale na Caymanu mi zase dlouhodobe vadi, ze je vykonove zamerne podtaty. To auto ma na mnohem vic nez ~300 koni, se kterymi je dlouhodobe nabizen. A i Cayman R mi prijde byt "zamerne nekonflikni"...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět