to, že je slušná e46 v třílitru drahá jak svině vylučuje prozatím tuzery, nicméně dojem z celého modelu dělají hlavně 316i s laufama a mřížkama ala M3 a těch je vidět dost
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ja si pořád myslím, že e46 v perfektní kondici a zvlášť kupé ustudu neudělá. Samozřejmě, že je to taré auto, ale nová bohužel lepší nejsou... nechtěl jsem už jít do e46 ale e90 je proti tomu odvar ... musel bych měnit spoustu věcí v tom autě ... řešením je samozřejmě M3 e90/92, ale to je provozně PC stále velmi drahé auto.HondaMan píše:Tady souhlasím s KoPPem. Pěkná e46 je pořád hezké auto. Bohužel image auta je již pár let hoodně nízko. A pár pěkných 330i to nezachrání. Úplně stejně na tom je třeba A6 C5, W211 nebo e39. Super auta, ve kterých dnes obvykle potkáš cikána, nebo jiného sociála majícího "luxusní kočár"
U E46 je to ještě horší o rovné kšilty a vesnické partyboye...
Zase tak vážně to neberte:))...když si někdo aerodynamic paket nechá dodělat post, tak bych to bastlem nenazýval. Proč taky? Jsou to jen nárazníky, mlhovky a případně senzory. Myslím,že primárně jde o to, aby díly byly originál a pocitvě nastrojené. Ale ty M3 zrcátka taky moc na klasickém kupé nemám rád, zvlášť, když ty standardní tam sednou perfektně a funkci plní dokonale.pjanda píše:Yngwie: Zrovna toto je ale bastl
Rozsireny/snizeny podvozek budiz, ale zrcatka ve stylu M3 uz moc neberu a dolepeny M paket uz vubec (origialni M paket ma vzdy svetlla s cernymi "parabolami", toto stribrne pozadi je jen na "luxusne" ladenych verzich).
I tak vypada slusne, ale original je original.
V navaznosti na dalsi diskusi: Budu se opakovat, ale opravdu me neurazi, kdo dalsi s podobnym autem jezdi. Auto na jezdeni je pro me auto na jezdeni, ne symbol socialniho postaveni. I spoustu lepsich aut si koupi rada idiotu, to ma clovek lustrovat registr aut, vsechny objet a rici si, jestli mu ostatni majitele nedelaji ostudu? Prece pokud kupuji auto pro sebe, na jezdeni, pro svuj pocit z jizdy... by muj nemelo ovlivnovat to, kolik jakych dalsich lidi s nim take jezdi.
Pridam aj ja trosku do ohnaYngwie píše: P.S. - Znám osobně jedno kupátko s SMG, které mělo mpacket z výroby a bílé vnitřky světel má také, takže bych to jako bernou minci úplně nebral.
Pre upresnenie si dovolim maly OT(k autu ale patri): Xenon vsak paraboly ma samozrejme. A zorvna u e46 su bohuzial plastove s naparenou vrstvou chromu a relativne kratkou zivotnostou (oproti klasike), ktora po 100t km zhorela na prach a bol nutny servis a nie zrovna jednoduchy, pretoze xenonove parabolky sa samotne v nasich krajoch nepredavaju (riesenie, dovoz z USA). Nemyslim, ze u inych kuskov to bude lepsie.pjanda píše:Ostatne xenon zadne paraboly ani nema
V pohodě někdy šum na přijímači ... jen mi to není jasné s těmi světly. Těch aut v mpacketu, co je mají je velmi mnoho a všechny zbořené a vyměněné nebudou. Btw. jak jsem psal, tak je mělo auto koupene v CZ od BMW v roce 2004. Možná, že na přání mohly být z výroby dány obě varianty, jinak to nevidím.pjanda píše:Je 1. kveten take den chytani za slovo?Nejdrive "dostanu" za paraboly v uvozovkach
a pak za to, ze napisu, ze xenony paraboly nema. Samozrejme, ze je ma, ale v danem kontextu jsem tim myslel, ze xenonove svetlo pouzivane v BMW klasicke paraboly (tj. neco, co zabere polovinu rozmeru celeho svetla) nema, tudiz ani nemuze vytvoreit neco cerneho, co by zabiralo tak velkou cast svetla.
Nabiham si zkratkovitosti, ale nebyla rec o svetlech, ale o tom, co je v nich cerne a co stribne. No nic, pujdu radeji do pruvodu