Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Mně se to hodně libí.
Po současné (pro mě vyloženě hnusné A4) je to návrat ke kompaktnějšímu tvaru. A4 se mi vždy moc líbily, kromě současného uměle protaženého jezvčíka..
Po současné (pro mě vyloženě hnusné A4) je to návrat ke kompaktnějšímu tvaru. A4 se mi vždy moc líbily, kromě současného uměle protaženého jezvčíka..
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
a v cem je to spatne?merlin píše:Naozaj je potrebne aby sa vsetky modely Audi na seba tak podobali
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Uz FL A4 bude vyzerat viac kompaktnejsie.
A ta A4 2014 je fake - predok je A6 C7 a zadok A3 sedan - navyse kedze v 2012 bude este len FL, trosku pochybujem ze v 2014 by bola opat nova.
Inak A6 ma torsen od ineho vyrobcu, preto sa nevola Torsen, s miernymi modifikaciami (ku lepsiemu), je to stale mechanicky permanentny pohon vsetkych kolies.
A ta A4 2014 je fake - predok je A6 C7 a zadok A3 sedan - navyse kedze v 2012 bude este len FL, trosku pochybujem ze v 2014 by bola opat nova.
Inak A6 ma torsen od ineho vyrobcu, preto sa nevola Torsen, s miernymi modifikaciami (ku lepsiemu), je to stale mechanicky permanentny pohon vsetkych kolies.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
takze ma mechanicky samosvorny stredovy diferencial? nemaji uz vsechny aktivni?quasimoto píše:Uz FL A4 bude vyzerat viac kompaktnejsie.
A ta A4 2014 je fake - predok je A6 C7 a zadok A3 sedan - navyse kedze v 2012 bude este len FL, trosku pochybujem ze v 2014 by bola opat nova.
Inak A6 ma torsen od ineho vyrobcu, preto sa nevola Torsen, s miernymi modifikaciami (ku lepsiemu), je to stale mechanicky permanentny pohon vsetkych kolies.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
aktivny v zmysle ze rozdeluje vykon medzi predok a zadok podla aktualnej situacie, no je to riadene mechanicky (podla odporov ktore jednotlive kolesa prekonavaju), nie elektronicky.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Upne vo vsetkom, pripada mi to ako klonovana buducnost. Ja chapem ze urcite znaky su potrebne zachovat, ale AUDI to poslednu dobu prehana, kludne nech vyrabaju len A4 a na konci linky daju kopirku a vzdy len pridaju +20% a +20% a budu mat s toho A6, A8... Buducnost je krasnagoes píše:a v cem je to spatne?merlin píše:Naozaj je potrebne aby sa vsetky modely Audi na seba tak podobali
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
a ktera znacka tu uniformu nema z beznych znacek?
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Mercedes.
Ale na přístupu Audi nespatřuji vůbec nic špatného. Dokonce bych šel možná i dál. 1 auto ve 3 velikostech (A4,6,8) nejen po vnější stránce...
Ale na přístupu Audi nespatřuji vůbec nic špatného. Dokonce bych šel možná i dál. 1 auto ve 3 velikostech (A4,6,8) nejen po vnější stránce...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Mercedes uniformu ma uz roky, jenze pri poctu jeho modelu jde o to, ze tu soubezne ziji i auta v rozdilu 3 generaci, pokud se podivas na srovnavani generaci, pak to jde jednim smerem. Ale chapu, mas mercedes, tak je unikatni - nehadam se.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Beru stav jaký je, bez příkras a účelových zkreslení.
Aktuálně C,E,S jsou jednoznačně identifikovatelné. O A4,A8 se to říct nedá. A6 to teď rozrušila.
Jak jsem napsal. Nelíbí se mi podobnost aut mezi značkami, ale v rámci značky jsem pro, aby auta vypadala stejně a lišila se jen velikostí.
Aktuálně C,E,S jsou jednoznačně identifikovatelné. O A4,A8 se to říct nedá. A6 to teď rozrušila.
Jak jsem napsal. Nelíbí se mi podobnost aut mezi značkami, ale v rámci značky jsem pro, aby auta vypadala stejně a lišila se jen velikostí.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek