krasavec, ale ten najezd je, bych řekl, nemalýKoby píše:Nezná někdo toto auto? http://autoprosek.cz/index.php?pg=1&c=38 Docela by se mi líbilo
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nájezd je nemalý, to ano... na druhou stranu vždy rozhoduje stav a myslím si, že u starých aut odchází díly spíš kvuli věku než kilometrům. A Porsche je přece jedna z nejspolehlivějších značek Ty gumy mě taky trochu zarazily
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dost zaujimavy test, iked dalo sa do urcitych veci este viac obut
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přesně jak říkáš, i přes svou náklonnost k Porsche, nebo právě proto, se do těch špatných věcí mohl ještě víc opřít, přecijen jeho hlas už něco znamená. Nicméně výborný test.
Ain´t nobody got time for that
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dnes jsem na okresce ridil novy boxter S a carreru S.
Carrera S: Motor a vyfuk neuveritelna extaze, podvozek spickovy, stejne tak brzdy, bohuzel jsem mel jen automat. Co me vsak velmi nasralo bylo rizeni ktere poskytovalo prakticky zanedbatelnou zpetnou vazbu. I presto, ze az na rizeni mi auto prislo dokonale je to pro me neco, co bych neprekonal a duvod pro neporizeni tohoto auta...
Boxter S: Je neuveritelne jak uplne jine auto to je nez Carrera S. Motor uzasny, strasna pila, vsechno dokonale jako u carrery, rizeni bohuzel opet odpad. V boxteru mi vsak rizeni nevadilo tolik jako u Carrery protoze tam mam uzasny zazitek i z cabria a ten dokonaly motor za zady mi to vynahradi. I kdyz je to hloupa a zbytecna chyba (umele vytvoreny problem), tak u tohoto auta uz bych si dovedl predstavit ze bych si jej poridil, otazka je ovsem jestli nejit do toho starsiho s hydraulikou (o nem vsak nic nevim).
Carrera S: Motor a vyfuk neuveritelna extaze, podvozek spickovy, stejne tak brzdy, bohuzel jsem mel jen automat. Co me vsak velmi nasralo bylo rizeni ktere poskytovalo prakticky zanedbatelnou zpetnou vazbu. I presto, ze az na rizeni mi auto prislo dokonale je to pro me neco, co bych neprekonal a duvod pro neporizeni tohoto auta...
Boxter S: Je neuveritelne jak uplne jine auto to je nez Carrera S. Motor uzasny, strasna pila, vsechno dokonale jako u carrery, rizeni bohuzel opet odpad. V boxteru mi vsak rizeni nevadilo tolik jako u Carrery protoze tam mam uzasny zazitek i z cabria a ten dokonaly motor za zady mi to vynahradi. I kdyz je to hloupa a zbytecna chyba (umele vytvoreny problem), tak u tohoto auta uz bych si dovedl predstavit ze bych si jej poridil, otazka je ovsem jestli nejit do toho starsiho s hydraulikou (o nem vsak nic nevim).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak uz vieme preco riadenie v Porsche je take ake je...
http://pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=26213
Toto mi stacilo
http://pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=26213
Toto mi stacilo
...Start-stop is in its infancy but likely to expand into engine-off coasting and the need to be hybrid ready means you need power steering that works whether the engine is on or not. Put simply, EPAS is something we're all going to have to get used to, like it or not...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Zdravím znalce Porsche, donutilo mě to, zaregistrovat se tady. Diskuzi jsem prolouskal celou a chtěl bych se poradit.
Líbí se mi řada 997 a když půjde všechno dobře, na jaře bych se poohlídl po nějakém kousku okolo r.2010. Zatím mi nejlíp vychází Carrera S, líbí se mi parametry i vzhledově.
Na sportovních vozech se nabízí normální Carrera, ale výkon má jako S, je to jejich překlep v číslech?
http://www.sportovnivozy.cz/26188-porsc ... lu-19-bose
Líbí se mi řada 997 a když půjde všechno dobře, na jaře bych se poohlídl po nějakém kousku okolo r.2010. Zatím mi nejlíp vychází Carrera S, líbí se mi parametry i vzhledově.
Na sportovních vozech se nabízí normální Carrera, ale výkon má jako S, je to jejich překlep v číslech?
http://www.sportovnivozy.cz/26188-porsc ... lu-19-bose
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
btw: zrovna koukám po tom samém ale v cabriu, má to smysl koukat po autech co mají najeto třeba i 120 000 km ?
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
MZ: vitej u nas. docela posun od Subaru k Porsche .
ad inzerovany kousek. jsi si jist, ze chces PDK?
ad inzerovany kousek. jsi si jist, ze chces PDK?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já PDK nechci, sháním manuál, to byl jen příklad a spíše otázka, jak je to s tím udávaným výkonem.
Prodejce mi půjčí auto na víkend (možná déle) na odzkoušení a pak se uvidí. Tlačí mi to už teď, ale to s přemáháním odmítám, protože se znám a snažil bych se to uspíšit a to by mohlo udělat paseku. Finančně si to snad budu moct dovolit po novém roce, hračka musí počkat. Přesvědčuje mě o tom, že automat je k tomu perfektní, ale já bych přece jen raději ten manuál a proto jsem se obrátil na místní odborníky (bez ironie), jakou zvolit nejideálnější verzi a jakou hledat výbavu.
Výkonově mě hodně láká turbo, ale jsem taky přesvědčený, že 911 má mít hnaný zadek,navíc je tam veliký váhový skok a já si chtěl proti STI 350k polepšit výkonově i váhově.
S STI-čkem jsem byl spokojený, ale zkusit se má všechno a přece si nebudu do smrti kupovat jenom STI a navíc se mi Carrera hrozně líbí Auto bude jezdit strašně málo, jen o víkendech apod. A taky abych se měl na co chodit pod přístřešek dívat
Ještě jsem zvažoval nový Lotus Exige S, ale nakonec vyhrála 911.
Prodejce mi půjčí auto na víkend (možná déle) na odzkoušení a pak se uvidí. Tlačí mi to už teď, ale to s přemáháním odmítám, protože se znám a snažil bych se to uspíšit a to by mohlo udělat paseku. Finančně si to snad budu moct dovolit po novém roce, hračka musí počkat. Přesvědčuje mě o tom, že automat je k tomu perfektní, ale já bych přece jen raději ten manuál a proto jsem se obrátil na místní odborníky (bez ironie), jakou zvolit nejideálnější verzi a jakou hledat výbavu.
Výkonově mě hodně láká turbo, ale jsem taky přesvědčený, že 911 má mít hnaný zadek,navíc je tam veliký váhový skok a já si chtěl proti STI 350k polepšit výkonově i váhově.
S STI-čkem jsem byl spokojený, ale zkusit se má všechno a přece si nebudu do smrti kupovat jenom STI a navíc se mi Carrera hrozně líbí Auto bude jezdit strašně málo, jen o víkendech apod. A taky abych se měl na co chodit pod přístřešek dívat
Ještě jsem zvažoval nový Lotus Exige S, ale nakonec vyhrála 911.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3