BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Cely je to podezrely.. Vypada to jako po FL verze coz mi nejak nesedi s datem uvedeni do provozu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Datum je naprosto přesně. F/L je přesně od tohoto měsíce 2001.
Re: BMW Divize
Tak to se omlouvam, myslel jsem ze fl byl az po 2002 ale asi to bylo od modelovyho roku 2002
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Ja ji vracel s 8l. Byl v tom kousek prahy, okruh + pulhodky testovani x-drive na zasnezenym parkovisti oc 6tka. 116d ma za prvnich 30tkm prumer 5.5, je tam vic delsich tras a min mesta, styl stejnej, motor a prevodovka v podstate taky.Arnie J píše:tak 320xdA by taky nemusela žrát nějakou dardu
jinak já se na vlastní kůži přesvědčil, že automat už ne, je to zabiják dynamiky i spotřeby, nemluvě o tom, že když člověk chce, aby to jelo tak, jak chci já, tak stejně musím celou dobu řadit sám
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
Tak, na tachu cca 70kkm a .... asi bude nutné vyměnit brzdové kotouče i špalky.... sice kontrolka ešče nesfítí, ale při brždění už je cítit ve volantu lehké cukání a hlavně už to vydává zvuky/vibrace jako dyž sa šuchá kov o kov....
Otázka: i dyž mám servis na 100kkm zdarma, tak výměna brzd asi free nebude, co?
Otázka: i dyž mám servis na 100kkm zdarma, tak výměna brzd asi free nebude, co?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jestli mas pouze standardni 7NH BMW Service Inclusive tak ne, pokud BMW Service Inclusive Plus nebo Ultimate pak ano
Re: BMW Divize
jj, 7NH... no nic no, tak to halt bude stát nějakou tu kačku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Zdravim,
jelikoz je tu spousta priznivcu BMW, optam se vas na par otazek.
Doma vybirame druhe auto do rodiny, a skoncili jsme u jednickoveho bavoraku. Doma uz jednu naftovou vrtuli mame, a i pres to, ze jsem hodne na mercedesy, opet to vypada na druhe BMW. Bohuzel, nemuzeme se rozhodnout mezi E82 125i a F20 118iA. Docela nesouroda dvojice, poctem dveri zacinaje a poctem valcu konce. Obe auta by byla s M paketem, ktery ma nezbytne sportovni sedacky, hezci narazniky a hlavne podvozek.
Tata se projel 116iA f20 bez Mkoveho podvozku a nadseny z toho nijak nebyl. Pomale to pry nebylo, ale podvozek prilis mekky a motor mdly a bez zvuku, automat ovsem pochvaloval. Standardni sedacky byly spatne, to se dalo cekat. Na priplatkove nic nema. Predbezne jsme se tedy rozhodli pro 118ku s automatickou prevodovkou a M paketem, ktery auto zkrasli o tisic procent a prida lepsi podvozek. Jeden takovy exemplar stoji v Nemecku. Ovsem za podobnou cenu jako stejne stara a vybavena 125i E82. Pridejte k tomu jeste prohlaseni taty, ze bychom si teoreticky mohli aspon jednou za zivot poridit sestivalec, kdyz jejich atmosfericke verze vymiraji, a razem mate brouka v hlave. Bohuzel, uz ho to asi trochu preslo, protoze pokukuje po 123d, kterou mu ale rozmlouvam. Je to traktor a kloudne naspecifikovany exemplar jsem nenasel. Mam tedy na vas nekolik dotazu. Pokud mate s obema auty zkusenosti, jen se rozepiste!
Je ta tolik opevovana R6 tak skvela, ze jeji charakter a zvuk ospravedlni spotrebu v porovnani s 118iA?
Je F20 o tolik komfortnejsi nez E8x?
Co prakticnost kupe?
Co dynamika obou aut? (125i se da lehce chipnout na vykon 130i, jelikoz maji identicky motor N52. Na 1erforum si to hodne pochvaluji).
Diky za vase reakce a nazory. Budu za ne rad.
PS: Omlouvam se za chybejici diakritiku, na ipadu to jde spatne.
jelikoz je tu spousta priznivcu BMW, optam se vas na par otazek.
Doma vybirame druhe auto do rodiny, a skoncili jsme u jednickoveho bavoraku. Doma uz jednu naftovou vrtuli mame, a i pres to, ze jsem hodne na mercedesy, opet to vypada na druhe BMW. Bohuzel, nemuzeme se rozhodnout mezi E82 125i a F20 118iA. Docela nesouroda dvojice, poctem dveri zacinaje a poctem valcu konce. Obe auta by byla s M paketem, ktery ma nezbytne sportovni sedacky, hezci narazniky a hlavne podvozek.
Tata se projel 116iA f20 bez Mkoveho podvozku a nadseny z toho nijak nebyl. Pomale to pry nebylo, ale podvozek prilis mekky a motor mdly a bez zvuku, automat ovsem pochvaloval. Standardni sedacky byly spatne, to se dalo cekat. Na priplatkove nic nema. Predbezne jsme se tedy rozhodli pro 118ku s automatickou prevodovkou a M paketem, ktery auto zkrasli o tisic procent a prida lepsi podvozek. Jeden takovy exemplar stoji v Nemecku. Ovsem za podobnou cenu jako stejne stara a vybavena 125i E82. Pridejte k tomu jeste prohlaseni taty, ze bychom si teoreticky mohli aspon jednou za zivot poridit sestivalec, kdyz jejich atmosfericke verze vymiraji, a razem mate brouka v hlave. Bohuzel, uz ho to asi trochu preslo, protoze pokukuje po 123d, kterou mu ale rozmlouvam. Je to traktor a kloudne naspecifikovany exemplar jsem nenasel. Mam tedy na vas nekolik dotazu. Pokud mate s obema auty zkusenosti, jen se rozepiste!
Je ta tolik opevovana R6 tak skvela, ze jeji charakter a zvuk ospravedlni spotrebu v porovnani s 118iA?
Je F20 o tolik komfortnejsi nez E8x?
Co prakticnost kupe?
Co dynamika obou aut? (125i se da lehce chipnout na vykon 130i, jelikoz maji identicky motor N52. Na 1erforum si to hodne pochvaluji).
Diky za vase reakce a nazory. Budu za ne rad.
PS: Omlouvam se za chybejici diakritiku, na ipadu to jde spatne.
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.