BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@bond: bubáku! :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Dallen píše:Těžko říct jak by narval 17" na ty šestipístky
Opacne:)) inside out ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:@bond: bubáku! :D
Jsem jen realista ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

i-Drive a sms

Příspěvek od drugster »

Nevite nekdo, jestli je mozne pres i-Drive cist a psat email a sms? Uz jsem z toho jelen
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

chlopi, fčera sem u Ovy zahlíd něco, co podle webu je jenom dílem fotošopu....

todle:

Obrázek

teda ne jako tenhle konkrétní kousek, ale 5er e60 coupe v černé barvě s T značkou.....

wtf? (přeloženo pro ty co nespíkujou: kua, čo to bolo?)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: i-Drive a sms

Příspěvek od Jenyk »

drugster píše:Nevite nekdo, jestli je mozne pres i-Drive cist a psat email a sms? Uz jsem z toho jelen
Vím. Na tohle jsou počítače a mobily. Auta jsou na ježdění.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Z4 e85/86 versus e89: pocit z jízdy/jízdní vlastnosti?

Mohu poprosit o rady/názory těch, co měli možnost řídit obě generace?

Jde mi o roadster: jaký je rozdíl v jízdních vlastnostech, pocitech z jízdy, zpětná vazba ve volantu od předních kol atd... která z těch dvou generací dává víc "sheer driving pleasure"?

Zdůrazňuju, nejde mi o absolutní rychlost/zrychlení, ale pocit z jízdy a "souznění řidiče s autem"....

Přes zimu si hodlám udělat radost prozatím sem uvažoval o Z4 starší generace ale novejší se mi začíná (zvenku!) líbit čím dál tím víc.... samozřejmě s R6 a 6MT.... je mi jasné, že novější bude podstatně dražší, ale... tohle má být radost až do důchodu, takže.... ale co jsem četl v recenzích (většinou z roku 2011), tak prakticky všichni recenzenti nadávali na "gumové" řízení e89....

Kuju převelice....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Osobni zkusenost nemam ale co sem se bavil s lidma kteri tu moznost meli tak se vsichni schoduji na tom ze e89 se jim vzhledove libi vic ale jizdne je starsi generace o moc lepsi. Vetsinou slo o srovnani 3.0i v starsi generaci proti 35i v novejsi...
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

to je snad notoricky známá věc, že E89 nemá nadšenému řidiči ve srovnání s E85 co nabídnout

ale vypadá 1000x líp, to zas jo ;-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

zkráceně ;)

E85 - řidičsky ano, komfortně ne a skoro řidičsky ne na RFT

typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou(což jsem několikrát dělal), přes dálnice mi nedělá už radost jako dříve ... asi stárnu :D respektivě vůbec se mi do toho nechce :D a radši se pojedu projet za barák po Karlštejnsku, Berounsku

E89 - řidičsky ne, komfortně ano a jako DC ideální , se sundáním RFT se tu dosáhne větší komfortu v cestování

typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou přes dálnice mi nevadí,auto je v nesportovním režimu velice komfortní.
Používal bych ho jako hezké, komfortní (hudba, telefon, maily atd) auto na každý den ježdění do práce, jako lehkou masírku (to, že to auto je řidičsky o ničem skoro nikdo neví). To auto bylo stvořeno pro to, aby byl perfektní malý dvoumístný roadster...což splňuje na 100%
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Odpovědět