Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Já si včera a dneska vyzkoušel Michelin Energy Saver (nebo jak se ta příšernost jmenuje) na sněhu a nic moc teda
2.9T RWD
Re: 125d vs M135i
Eko mrdky nebrat ušetřiš hovno a jizdně je to o dost horší než třeba primaci3
Re: 125d vs M135i
Zvažuju, že si možná pořídím sportovní podvozek...
Nechal jsem si nacenit zatím Bilstein B16 http://www.tlumice-bilstein.cz/bilstein-b16-pss.php (mají teda dost slabé webovky, nic se tam člověk počádně nedoví). Cena 55t, tuším bez Ride Control.
Napadá vás další řešení? Chtěl bych určitě regulaci tuhosti z místa řidiče, auto používám každý den.
Nechal jsem si nacenit zatím Bilstein B16 http://www.tlumice-bilstein.cz/bilstein-b16-pss.php (mají teda dost slabé webovky, nic se tam člověk počádně nedoví). Cena 55t, tuším bez Ride Control.
Napadá vás další řešení? Chtěl bych určitě regulaci tuhosti z místa řidiče, auto používám každý den.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
regulaci maji B16 Ride Control
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Až mi konečně namontujou zpátky stavitelné uložení tlumičů, pak uvidím co dál. B16RC ještě nechám nacenit, doufám, že to nebude příliš velký rozdíl proti normální B16.
Šlo mi o to, jestli to dělá i jiný výrobce, i když Bilstein by měl být dobrý.
Šlo mi o to, jestli to dělá i jiný výrobce, i když Bilstein by měl být dobrý.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: 125d vs M135i
Koukni na německé weby, tam máš ceny.M.Z. píše:Až mi konečně namontujou zpátky stavitelné uložení tlumičů, pak uvidím co dál. B16RC ještě nechám nacenit, doufám, že to nebude příliš velký rozdíl proti normální B16.
Šlo mi o to, jestli to dělá i jiný výrobce, i když Bilstein by měl být dobrý.
Bilstein B16: 1 663 €
Bilstein B16 RC: 2 300 €
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 004&12=130
http://www.bilstein.de/products/sport-a ... ontrolreg/
KW dělá taky adaptivní coilovers, DDC se jmenuje ten model. Jestli máš na autě z výroby adaptivní podvozek, tak dělají DDC Plug & Play, což znamená, že charakteristiku tlumičů (comfort, sport, sport +) přepínáš jako u standardního podvozku (tzn. tím čudlem u převodovky). Pokud nemáš, tak budeš muset mít spešl čudl. Bilstein plug & play jako KW nenabízí, má jen ten čudl. A obě značky mají appky, přes které můžeš podvozek taky nastavit.
http://www.kwsuspensions.de/kw-ddc-ecu- ... Recomended
http://www.kwsuspensions.de/kw/info/kw_ddc/
KW DDC: 2 869 €
Já jsem s KW spokojený, ale jak jsou na tom bavoráky s DDC nebo B16 RC, nevím.
Re: 125d vs M135i
Děkuju za tipy, omrknu to
Adaptivní podvozek mám, právě, že jsem s tím spokojen, nechtěl bych o něj přijít.
Adaptivní podvozek mám, právě, že jsem s tím spokojen, nechtěl bych o něj přijít.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
@MZ: dobře ty!
škoda, že ty DCC B16 sa nedělajů aji pro Z4.....
škoda, že ty DCC B16 sa nedělajů aji pro Z4.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Takže se podařilo doladit to uložení předních tlumičů a auto funguje dobře, čili ušetřím za podvozek.
V servise mi vyměnili na konci záruky koncový tlumič výfuku, kvůli drnčící klapky (sport-comfort), projevovalo se jen ráno po startu na zvýšený volnoběh. To jsem nečekal, že se k tomu postaví takhle, tak mám po 60tkm nový výfuk
Chtěl jsem nechat vypnout mixování zvuku motoru do repráků, ale prý to nejde. Nemá někdo zkušenost, jestli to opravdu někdo neumí udělat? Měl jsem za to, že když to jde na M3, tak u 1er by si s tím taky mohli poradit.
V servise mi vyměnili na konci záruky koncový tlumič výfuku, kvůli drnčící klapky (sport-comfort), projevovalo se jen ráno po startu na zvýšený volnoběh. To jsem nečekal, že se k tomu postaví takhle, tak mám po 60tkm nový výfuk
Chtěl jsem nechat vypnout mixování zvuku motoru do repráků, ale prý to nejde. Nemá někdo zkušenost, jestli to opravdu někdo neumí udělat? Měl jsem za to, že když to jde na M3, tak u 1er by si s tím taky mohli poradit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27902
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 125d vs M135i
Co říkal Bond, tak jeden šroubovák, kleště, cca 5 minut a odvaha
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time