Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od HondaMan »

Já si včera a dneska vyzkoušel Michelin Energy Saver (nebo jak se ta příšernost jmenuje) na sněhu a nic moc teda :-D
2.9T RWD
Prdola
Řidič začátečník
Příspěvky: 180
Registrován: pát 13 bře 15:10

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Prdola »

Eko mrdky nebrat ušetřiš hovno a jizdně je to o dost horší než třeba primaci3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Zvažuju, že si možná pořídím sportovní podvozek...
Nechal jsem si nacenit zatím Bilstein B16 http://www.tlumice-bilstein.cz/bilstein-b16-pss.php (mají teda dost slabé webovky, nic se tam člověk počádně nedoví). Cena 55t, tuším bez Ride Control.
Napadá vás další řešení? Chtěl bych určitě regulaci tuhosti z místa řidiče, auto používám každý den.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

regulaci maji B16 Ride Control
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Až mi konečně namontujou zpátky stavitelné uložení tlumičů, pak uvidím co dál. B16RC ještě nechám nacenit, doufám, že to nebude příliš velký rozdíl proti normální B16.

Šlo mi o to, jestli to dělá i jiný výrobce, i když Bilstein by měl být dobrý.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od doriftonigga »

M.Z. píše:Až mi konečně namontujou zpátky stavitelné uložení tlumičů, pak uvidím co dál. B16RC ještě nechám nacenit, doufám, že to nebude příliš velký rozdíl proti normální B16.

Šlo mi o to, jestli to dělá i jiný výrobce, i když Bilstein by měl být dobrý.
Koukni na německé weby, tam máš ceny.

Bilstein B16: 1 663 €
Bilstein B16 RC: 2 300 €

http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 004&12=130

http://www.bilstein.de/products/sport-a ... ontrolreg/

KW dělá taky adaptivní coilovers, DDC se jmenuje ten model. Jestli máš na autě z výroby adaptivní podvozek, tak dělají DDC Plug & Play, což znamená, že charakteristiku tlumičů (comfort, sport, sport +) přepínáš jako u standardního podvozku (tzn. tím čudlem u převodovky). Pokud nemáš, tak budeš muset mít spešl čudl. Bilstein plug & play jako KW nenabízí, má jen ten čudl. A obě značky mají appky, přes které můžeš podvozek taky nastavit.

http://www.kwsuspensions.de/kw-ddc-ecu- ... Recomended

http://www.kwsuspensions.de/kw/info/kw_ddc/

KW DDC: 2 869 €


Já jsem s KW spokojený, ale jak jsou na tom bavoráky s DDC nebo B16 RC, nevím.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Děkuju za tipy, omrknu to ;)
Adaptivní podvozek mám, právě, že jsem s tím spokojen, nechtěl bych o něj přijít.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

@MZ: dobře ty! :ymhug:

škoda, že ty DCC B16 sa nedělajů aji pro Z4..... =((
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Takže se podařilo doladit to uložení předních tlumičů a auto funguje dobře, čili ušetřím za podvozek.

V servise mi vyměnili na konci záruky koncový tlumič výfuku, kvůli drnčící klapky (sport-comfort), projevovalo se jen ráno po startu na zvýšený volnoběh. To jsem nečekal, že se k tomu postaví takhle, tak mám po 60tkm nový výfuk :)

Chtěl jsem nechat vypnout mixování zvuku motoru do repráků, ale prý to nejde. Nemá někdo zkušenost, jestli to opravdu někdo neumí udělat? Měl jsem za to, že když to jde na M3, tak u 1er by si s tím taky mohli poradit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27902
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od řidičBOB »

Co říkal Bond, tak jeden šroubovák, kleště, cca 5 minut a odvaha :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět