BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Rikin píše:
Bond007 píše:No to si nemyslim, bylo tam s nami i nove sti a to se nedrzelo ;) a kdyz jsme s 550d vymenili poradi, zas nebyl problem se toho druheho drzet ;)
Tak ja sem pul roku nejdu a co to vidim! [-x
Za ty hodiny co jsme spolu jezdili si nepomatuju ze by Z4M STIcku nekdy ujelo.... :) Coz pokladam za velky uspech pro japonske inzenyry vzhledem k horsimu vsemu (ridic, vaha, vykon).
Co se 550d tyce, tak to sice STIcku vzdy ujelo, ale to nemelo nic spolecneho s autem, ale byla to ciste zalezitost rozdilu nekolika trid mezi ridici (a vime to vsichni). x_x
tak primy srovnani pri te konkretni situaci co byla na videu sti x M550d x Z4 nebyla, protoze jsme se tm zaraz nepotkali... ale srovnani M550D vs STI bylo, M550D vs Z4 bylo a z toho jsem vychazel.... jak jsme jezdili k Franz J. Höhe, tak tam uz zase byly jiny podminky... aspon co si pamatuju :)

a ke vsemu ten puvodni komentar se tykal spis akcelerace a toho ze dnes uz Z4 chybi vykon, na to padl argument o 4x4 a na to ja reagoval ze pri stejne situaci a dvou 4x4 s vyrazne rozdilnym vykonem, byl vysledek jiny ;) nebylo to nic proti sti
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Bond007 píše:...a ke vsemu ten puvodni komentar se tykal spis akcelerace a toho ze dnes uz Z4 chybi vykon, na to padl argument o 4x4 a na to ja reagoval ze pri stejne situaci a dvou 4x4 s vyrazne rozdilnym vykonem, byl vysledek jiny ;) nebylo to nic proti sti
To uz nezakecas... ;)) Myslim ze se sem budu muset obcas podivat co se tu o me siri. :D
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 563
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Ja myslim ze nikto nepochybuje o tom, ze STI by v reali nemala problem drzat tempo s 550d. Urcite nie mimo dialnice.
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

911T píše:Ja myslim ze nikto nepochybuje o tom, ze STI by v reali nemala problem drzat tempo s 550d. Urcite nie mimo dialnice.
Co ja mam zkusenosti, tak STI nema problem se drzet cehokoliv na stredne rychle trati, ale na rychle uz je to horsi, nad 180 uz to nejede. Na dalnici podle me Zko STI uplne znici, jak 550d nevim, to mozna taky.
Uživatelský avatar
DaciaFan
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 01 lis 12:04

Re: BMW Divize

Příspěvek od DaciaFan »

Pajjoun píše:
Snowman000 píše:To si myslim, ze urcite nie, hlavne ak je to riesene ako v E46 kde za sedackami kovova stena ako sucast strukturalnej tuhosti...
Vid...
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg
To bych vživotě neřek, co ta malá díra v sedačce udělá, vždyť je to třetina. :-o
Ale to není o díře v sedačce ale o tom, že za zadní nesklopnou lavicí je přes celý auto napevno ocelová stěna. Bez ní se kastle kroutí přes horní konce zejména B sloupků. S tím, jestli je v zadní lavici nějaký průlez na lyže atp, to nemá nic společnýho.

Jinak se divím, že kupé ma nižší hodnotu než sedan.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 563
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Bond: mam na teba este jeden dotaz ak dovolis. Ako majitel Z4M, zda sa ti na ten motor 90 000 km vela? Myslim co sa tyka zivotnosti, resp. udrzby. Pocul som par hlasok ze tato 3.2-ka neni zrovna vyhlasena svojou zivotnostou. Ako to vidis ty? Kolko mas najazdene na svojej? Nebat sa toho, alebo hladat radsej mensi najazd? Je mi jasne ze vela zalezi od chovania majitela, ale povedzme pri beznom zaobchadzani a servisovani len v ramci prehliadok predpisanych vyrobcom.
Budem rad aj za reakciu od Mmira.
Dik
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

911T píše:Bond: mam na teba este jeden dotaz ak dovolis. Ako majitel Z4M, zda sa ti na ten motor 90 000 km vela? Myslim co sa tyka zivotnosti, resp. udrzby. Pocul som par hlasok ze tato 3.2-ka neni zrovna vyhlasena svojou zivotnostou. Ako to vidis ty? Kolko mas najazdene na svojej? Nebat sa toho, alebo hladat radsej mensi najazd? Je mi jasne ze vela zalezi od chovania majitela, ale povedzme pri beznom zaobchadzani a servisovani len v ramci prehliadok predpisanych vyrobcom.
Budem rad aj za reakciu od Mmira.
Dik
Asi te nepotesim, ale podle me je to tak jak pises. Vse je jen a jen o udrzbe. Mam ve svym okoli vicero 3,2 M a jedna je s najezdem uz ke 200 tisicum a co jsem naposledy slysel, az na nejaky drobnosti funguje. Zas moje mela uz ve 40 k km pridrenou vackovou hridel ;) Ve vysledku ale zas zadna zavada na tom motoru neni neresitelna, takze pokud pocitas s tim ze jednou za par let vysolis 3 tisice € za opravu, tak te nemuze nic prekvapit. Momentalne mam najeto 68 tisic a vse slape jak ma, otec ma na M3 k 80 tisicum a taky ok. Spis mi prijde ze casem se na tom aute sere kde co, ale motor moc ne. Samozrejme nemuzes cekat ze s nim nalitas 300k km bez investic, precijen je 252 kW z atmosfery celkem solidni vykon a ten si zada hlavne kvalitni peci..kterou tomu da malokdo
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

problematicke byly jen prvni rocniky, kde byl poddimenzovany nejaky dil na ulozeni kliky, uz presne nevim co. v podstate se da rict, ze motor, co prezil prvnich 40t km, je z tohoto ohledu v pohode.

nemyslim, ze by 90t km na ten motor bylo nejak moc, sam ted mam 96t a nezda se mi, ze by se chystal odejit do vecnych lovist. videl jsem par kousku i s dvojnasobnym najezdem a motoricky jim nic nebylo. na druhou stranu, do motoru nikdo nevidi, ze.

obecne, co se zivotnosti M motoru tyce, strasne zalezi na spravnem prohrati. otackomer s promennym cervenym polem je schopen ukazat, ze uz pri teplote oleje pod 50°C je mozno tocit 7000. super citlive na to byly V8 z M5, 3.2 to taky nemaji rady. ovsem vis jak, spousta maniku nastartuje a vystreli jak raketa, to ten motor pak jde do kytek rychle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

Tak se vám pánové musím pochlubit se zajímavým zážitkem. Jak jsem brouzdal po Tipcars, všiml jsem si že v Auto Base mají k mání jetou E90 320si:
http://www.autobase.cz/karta-vozu-ojety.html?id=61
Pro připomenutí: to je ta limitka (asi 2600 aut), homologační speciál pro WTCC s točivým krátkozdvihovým atmo 2.0 R4. Standardně M paket atd.

Tak jsem se tam domluvil a zajel si ji vyzkoušet. Svezení nebylo dlouhé, ale i tak zajímavé. Zejména se mi moc líbilo řízení (je to samozřejmě preFL s hydraulikou), podvozek (M paket) a opravdu vynikající sedačky. Ještě bych rád někdy vyzkoušel, jak se bude chovat E90 s M paketem a nějakou R6 pod kapotou...
Pokud jde o motor, ten je hodně zvláštní, jako by to ani nebylo BMW moderní doby. Je opravdu velmi točivý, však taky max. výkon (173 koní) je někde u 7.300 otáček a max. točivý moment tuším na 4.250 ot. Spíš to připomínalo nějakou Hondu, ale bez typického "zlomu" při změně časování VTEC, u 320si je přísun výkonu naprosto lineární a výkon prostě roste s otáčkami.
Tohle konkrétní auto má navíc ještě zkrácené dráhy řazení a kratičkou řadičku z programu Performance, což k tomu motoru perfektně pasuje, i když opticky to v tom interiéru vypadá IMHO trochu divně.

BTW 1: Prodejce Ing. Brožovský působil sympaticky, byl ochotný a věděl o čem mluví.

BTW 2: Není to tak, že bych se jen tak chtěl projet na cizí účet, E90 je pořád ve výběru na moje budoucí přibližovadlo, i když proti Alfám (GT V6, 159 TBi a Giuliettě Multiair) nemá velkou šanci. Ale "never say never", nakonec to může dopadnout všelijak... Teď je v plánu vyzkoušet někde pro srovnání Alfu 159 poFL (tj. lehčí) s TI paketem, tj. sportovním podvozkem, vlastně alfáckou obdobou M paketu. A jak už bylo řečeno, taky nějakou E90 s Mp a motorem R6, abych viděl jaký podíl na těch jízdních vlastnostech má M paket a jaký ten lehký motor a případné další změny u 320si...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

věř tomu, že i s R6 to bude perfektní
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět