tak primy srovnani pri te konkretni situaci co byla na videu sti x M550d x Z4 nebyla, protoze jsme se tm zaraz nepotkali... ale srovnani M550D vs STI bylo, M550D vs Z4 bylo a z toho jsem vychazel.... jak jsme jezdili k Franz J. Höhe, tak tam uz zase byly jiny podminky... aspon co si pamatujuRikin píše:Tak ja sem pul roku nejdu a co to vidim!Bond007 píše:No to si nemyslim, bylo tam s nami i nove sti a to se nedrzeloa kdyz jsme s 550d vymenili poradi, zas nebyl problem se toho druheho drzet
Za ty hodiny co jsme spolu jezdili si nepomatuju ze by Z4M STIcku nekdy ujelo....Coz pokladam za velky uspech pro japonske inzenyry vzhledem k horsimu vsemu (ridic, vaha, vykon).
Co se 550d tyce, tak to sice STIcku vzdy ujelo, ale to nemelo nic spolecneho s autem, ale byla to ciste zalezitost rozdilu nekolika trid mezi ridici (a vime to vsichni).
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
a ke vsemu ten puvodni komentar se tykal spis akcelerace a toho ze dnes uz Z4 chybi vykon, na to padl argument o 4x4 a na to ja reagoval ze pri stejne situaci a dvou 4x4 s vyrazne rozdilnym vykonem, byl vysledek jiny
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)