Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Nějaký spotřeby. Kaplice - Linz - Salzburg - Zell am See (po B311). Rakouská dálnice tempomat 150 tacho, prázdná rakouská okreska 120 - 140 tacho kde to šlo.
Kaprun - Zell am See - Salzburg (po B311) - Linz - Kaplice - Budějice - Praha Čimice (přes centrum). V provozu takže rakouská okreska okolo 80 až 100. Rakouská dálnice 150 tempomat, česká dálnice 160 tempomat + místy nějaké dynamické testy do 200 gps a předjíždění "S" + podlaha.
4 dosplěný lidi, 4 lyže uvnitř ve skisacku, bagáž, boty atd = plný kufr.
Natural 98 Agip.
Kaprun - Zell am See - Salzburg (po B311) - Linz - Kaplice - Budějice - Praha Čimice (přes centrum). V provozu takže rakouská okreska okolo 80 až 100. Rakouská dálnice 150 tempomat, česká dálnice 160 tempomat + místy nějaké dynamické testy do 200 gps a předjíždění "S" + podlaha.
4 dosplěný lidi, 4 lyže uvnitř ve skisacku, bagáž, boty atd = plný kufr.
Natural 98 Agip.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No to bude terno - skoro 300k z litrového objemu!
http://www.autoforum.cz/technika/2-0-td ... ovinky-vw/
Půjde to očipovat? A co na to životnost? A Jan Tleskač?
http://www.autoforum.cz/technika/2-0-td ... ovinky-vw/
Půjde to očipovat? A co na to životnost? A Jan Tleskač?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
BOBe, to je prý špatně přejatá / uniklá informace z VW. Jde prý o 1 litr, ale tohle je celkový výkon ve spojení s nějakým elektromotorem..
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak som si dnes konecne s radostou privstal do prace...no odbocku do prace odignoroval a siel si uzit posledne chvile s Polom GTI 3dv MT...
Dufam, ze sa mi do ruk este dostane a ze budem moct ho odskusat poriadne aj na inych cestach kde si mozem dovolit viac...
No par dojmov predsa len je:
Volant:
Preco do p*dele musi byt zase dole hranaty?!!! A pritom je akurat velky, akurat tlsty a samotne riadenie celkom fajn, ked si clovek odvykne ze citu tam moc niet...povedzme ze posobi dostatocne prirodzene a nicomu nevadi.
Maly dovetok aj k sedadlam, tie mi boli akurat, pohodlne no aj podrzali, ale kez by fakt sli spustit nizsie!
Mackatka SPORT, ESP OFF a SS:
SS bolo samozrejme offline cely cas, obavam sa ale dna kedy ho vo svojom starom BMW zacnem hladat, tak uz mam nauceny trojtah - startovanie, pasi, SS OFF a ide sa
ESP OFF bolo taktiez offline, no skor v jedinom rezime ktory bohuzial sudruhovia dovolili "ESP SPORT", jeho zasahy su ale akceptovatelne bolo mozne si aj jemne na brzdach nechat prdelku vybocit, ale na vacsie skumanie nebol bohuzial cas a casom by som z neho asi aj tak zacal trosku saliet...skoda
SPORT...ten mal pritvrdit podvozok, zmenit charakteristiku posilovaca, pedalu plynu a hlavne mal predsa zmenit zvuk, na novy ,agresivny, free a cool a in, atd...no proste rezim SPORT som mal aktivovany raz a nikdy vice...
Brzdy:
Dalsia kritika...vykon brzdny aj maju, iked neviem ako dlho vydrzia, nie su z najvacsich, no ten pedal brzdy...proste je to rovnake ako na obyc Pole 1.0, lahke, preposilovane, zabere to hned hore a posobi takym lepkavim dojmom. Snad to pojde nejako poriesit, lebo plyn a aj spojka maju super odpor, ale brzda k nim absolutne nepasuje...skoda...
Sprevodovanie:
Jedna z veci ktora mi taktiez vadila, lepsie povedane sa do toho auta nehodila...proste aby 2ka sla k 120 a 3ka tocila takmer na 170km/h
A k tomu su tam este dalsie 3 rychlosti...takze 6ka pri 130km/h vyzera nasledovne...
No na samotny vykon to nema az taky vplyv ako som cakal.
Samotna prevodovka ale ide fajne...akurat tuha, akurat drahy a ked si clovek pomoze medziplynom, doslova sa sama zaradi kam treba...a ze medziplyny idu jedna basen. Ano pedal plynu je na moje male nozky trosku dalej a trosku nizsie nez bych rad, pedal brzdy lepkavy a lahky, ale predsa...aby som sadol do auta a hned prvy medziplyn tam tak sam skocil...no s automatom nech si ho fakt prosim nik nekupuje
Spotreba:
7 (predpisova jazda - okresky/dialnica), 9 (jemne nepredpisova jazda - okresky/dialnica), 11 (BA - stop&go), 12 ( - okresky)....viac jak 15 da snad iba PJ
Vlastne spotrebu som mal +/- rovnaku ako prave na Passate B8 BiTDI
Skoda len tej pidi nadrze...45l
Podvozok:
Hravy a jemne uskakany, ale nic co by sa nedalo zvladnut (ak sa clovek vyhne na palubke napisu SPORT). A velkostne je ako stvorene na okresky, iked ani dialnica pri 160km/h nebola ziadna drama. Na skumanie sa ale este asi najviac tesim, kedze toho casu moc velmi nebolo, ale zanechal fakt dobry dojem a bolo citit, ze by nemusel byt len slepo nedotacavy. Dokonca aj to elektronicke XDS nebolo uplne k nicomu. A zaroven sa pod plnym plynom pri rozbehu vobec nedostavovalo take to neprijemne skakanie/kopanie ako pri autach na MQB platforme (ps: zazil to niekto okrem mna pri MQB???).
To be continued...
Motor:
Ano je to turbo, ano je to 4 valec, ano nie je z najvacsich (iked vlastne sa jedna o najvacsi motor v segmente ) a nema vyslovene vykonovu spicku a tocit za 6tisic sa moc neoplati...ale zacina chvala a o to vacsia. Mne sa ten motor do toho auta proste neskutocne hodil a obrovska pochvala a podakovanie tomu kto vo VW rozhodol ze tam bude
Zivy, plny energie a dokonca charakteru s velmi prijemnym zvukom. S lahkym a malym Polom jednoducho cvici, ale nie je to taky ten pocit ze by mal nejak vyrazne navrch oproti zvysku auta, len proste citit aky je stastny ze v tom aute moze byt a ukazat sa Jednu pihu na krase by som mozno nasiel, iked mozno je to len chyba/novost kusu, pri konstantnom plyne pri cca 2,500ot. je badat take jemne cukanie, akoby pridal a ubral, pridal a ubral. Stopovat ma nejake zrychlenie nenapadlo a ani casu nebolo ale pocitovo je to uplne iny pripad ako nedavny zazitok s Passatom BiTDI a ten by mal byt na 100ke o cca 0,5 sekundy skor. Clovek by prisahal, ze je to presne opacne a ze male GTI by mu malo ukazat v akejkolvek situacii prdel, kedze pruznosti aj na tej predlhej 6ke je este dost. Staci podradit na 3ku a behom okamihu preskocit aj tri auta. Tu rychlost clovek citi, lahko sa na nu zvyka, no zaroven nedostavuje sa taky ten pocit: "ze sakra, to uz je tam tolko ... tak to uz by chcelo spomalit".
Conclusion:
Ze tam tej chvaly nebolo az tak moc a ja kopal do coho slo? Ale prd, musim uznat ze sa Polo GTI podarilo a hlavne ked si spomeniem na Fabiu II RS, tak ta proti nemu bola nieco ako, psou terminologiu povedana, poulicna zmeska, kdezto Polo GTI je doslova jak Jack Russel. Inak povedane...asi som sa zamiloval
Do vyskusania Golfu R s manualom je Polo GTI pre mna to najlepsie co VW aktualne ponuka a je to perfektne antidepresivum na vsetky tie 4kolky, diesele a automaty...
PS: A jedno by som najradsej tiez poslal na vyskusanie panom z BM(V)W, ze ako ma vyzerat radost z jazdy a ze v X4 3.0xdcosi ju sorry, ale fakt ze nezazivam, nemusite sa ma to pre istotu pytat 5x pocas skusobnej jazdy.
PS2: Vsetky mnou popisovane +/- maju silne subjektivny chrakter a nemusia sa zhodovat so skusenostami niekoho ineho
PS3: Sorry zase za tak dlhy elaborat
Dufam, ze sa mi do ruk este dostane a ze budem moct ho odskusat poriadne aj na inych cestach kde si mozem dovolit viac...
No par dojmov predsa len je:
Volant:
Preco do p*dele musi byt zase dole hranaty?!!! A pritom je akurat velky, akurat tlsty a samotne riadenie celkom fajn, ked si clovek odvykne ze citu tam moc niet...povedzme ze posobi dostatocne prirodzene a nicomu nevadi.
Maly dovetok aj k sedadlam, tie mi boli akurat, pohodlne no aj podrzali, ale kez by fakt sli spustit nizsie!
Mackatka SPORT, ESP OFF a SS:
SS bolo samozrejme offline cely cas, obavam sa ale dna kedy ho vo svojom starom BMW zacnem hladat, tak uz mam nauceny trojtah - startovanie, pasi, SS OFF a ide sa
ESP OFF bolo taktiez offline, no skor v jedinom rezime ktory bohuzial sudruhovia dovolili "ESP SPORT", jeho zasahy su ale akceptovatelne bolo mozne si aj jemne na brzdach nechat prdelku vybocit, ale na vacsie skumanie nebol bohuzial cas a casom by som z neho asi aj tak zacal trosku saliet...skoda
SPORT...ten mal pritvrdit podvozok, zmenit charakteristiku posilovaca, pedalu plynu a hlavne mal predsa zmenit zvuk, na novy ,agresivny, free a cool a in, atd...no proste rezim SPORT som mal aktivovany raz a nikdy vice...
Brzdy:
Dalsia kritika...vykon brzdny aj maju, iked neviem ako dlho vydrzia, nie su z najvacsich, no ten pedal brzdy...proste je to rovnake ako na obyc Pole 1.0, lahke, preposilovane, zabere to hned hore a posobi takym lepkavim dojmom. Snad to pojde nejako poriesit, lebo plyn a aj spojka maju super odpor, ale brzda k nim absolutne nepasuje...skoda...
Sprevodovanie:
Jedna z veci ktora mi taktiez vadila, lepsie povedane sa do toho auta nehodila...proste aby 2ka sla k 120 a 3ka tocila takmer na 170km/h
A k tomu su tam este dalsie 3 rychlosti...takze 6ka pri 130km/h vyzera nasledovne...
No na samotny vykon to nema az taky vplyv ako som cakal.
Samotna prevodovka ale ide fajne...akurat tuha, akurat drahy a ked si clovek pomoze medziplynom, doslova sa sama zaradi kam treba...a ze medziplyny idu jedna basen. Ano pedal plynu je na moje male nozky trosku dalej a trosku nizsie nez bych rad, pedal brzdy lepkavy a lahky, ale predsa...aby som sadol do auta a hned prvy medziplyn tam tak sam skocil...no s automatom nech si ho fakt prosim nik nekupuje
Spotreba:
7 (predpisova jazda - okresky/dialnica), 9 (jemne nepredpisova jazda - okresky/dialnica), 11 (BA - stop&go), 12 ( - okresky)....viac jak 15 da snad iba PJ
Vlastne spotrebu som mal +/- rovnaku ako prave na Passate B8 BiTDI
Skoda len tej pidi nadrze...45l
Podvozok:
Hravy a jemne uskakany, ale nic co by sa nedalo zvladnut (ak sa clovek vyhne na palubke napisu SPORT). A velkostne je ako stvorene na okresky, iked ani dialnica pri 160km/h nebola ziadna drama. Na skumanie sa ale este asi najviac tesim, kedze toho casu moc velmi nebolo, ale zanechal fakt dobry dojem a bolo citit, ze by nemusel byt len slepo nedotacavy. Dokonca aj to elektronicke XDS nebolo uplne k nicomu. A zaroven sa pod plnym plynom pri rozbehu vobec nedostavovalo take to neprijemne skakanie/kopanie ako pri autach na MQB platforme (ps: zazil to niekto okrem mna pri MQB???).
To be continued...
Motor:
Ano je to turbo, ano je to 4 valec, ano nie je z najvacsich (iked vlastne sa jedna o najvacsi motor v segmente ) a nema vyslovene vykonovu spicku a tocit za 6tisic sa moc neoplati...ale zacina chvala a o to vacsia. Mne sa ten motor do toho auta proste neskutocne hodil a obrovska pochvala a podakovanie tomu kto vo VW rozhodol ze tam bude
Zivy, plny energie a dokonca charakteru s velmi prijemnym zvukom. S lahkym a malym Polom jednoducho cvici, ale nie je to taky ten pocit ze by mal nejak vyrazne navrch oproti zvysku auta, len proste citit aky je stastny ze v tom aute moze byt a ukazat sa Jednu pihu na krase by som mozno nasiel, iked mozno je to len chyba/novost kusu, pri konstantnom plyne pri cca 2,500ot. je badat take jemne cukanie, akoby pridal a ubral, pridal a ubral. Stopovat ma nejake zrychlenie nenapadlo a ani casu nebolo ale pocitovo je to uplne iny pripad ako nedavny zazitok s Passatom BiTDI a ten by mal byt na 100ke o cca 0,5 sekundy skor. Clovek by prisahal, ze je to presne opacne a ze male GTI by mu malo ukazat v akejkolvek situacii prdel, kedze pruznosti aj na tej predlhej 6ke je este dost. Staci podradit na 3ku a behom okamihu preskocit aj tri auta. Tu rychlost clovek citi, lahko sa na nu zvyka, no zaroven nedostavuje sa taky ten pocit: "ze sakra, to uz je tam tolko ... tak to uz by chcelo spomalit".
Conclusion:
Ze tam tej chvaly nebolo az tak moc a ja kopal do coho slo? Ale prd, musim uznat ze sa Polo GTI podarilo a hlavne ked si spomeniem na Fabiu II RS, tak ta proti nemu bola nieco ako, psou terminologiu povedana, poulicna zmeska, kdezto Polo GTI je doslova jak Jack Russel. Inak povedane...asi som sa zamiloval
Do vyskusania Golfu R s manualom je Polo GTI pre mna to najlepsie co VW aktualne ponuka a je to perfektne antidepresivum na vsetky tie 4kolky, diesele a automaty...
PS: A jedno by som najradsej tiez poslal na vyskusanie panom z BM(V)W, ze ako ma vyzerat radost z jazdy a ze v X4 3.0xdcosi ju sorry, ale fakt ze nezazivam, nemusite sa ma to pre istotu pytat 5x pocas skusobnej jazdy.
PS2: Vsetky mnou popisovane +/- maju silne subjektivny chrakter a nemusia sa zhodovat so skusenostami niekoho ineho
PS3: Sorry zase za tak dlhy elaborat
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Jak je to "oficiálně" s nespolehlivostí motorů TSI první generace EA111? Údajně byla okolo 06/2011 nějaká konstrukční změna (silnější řětěz?) a pak už se nemjí ty motory srát? Nebo je to jen legenda a serou se všechny EA111? Může někdo ze zasvěcených prozradit?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jestli je to stejná konstrukční změna, jako proběhla i u 1.4tsi, tak ta k lepšímu nevedla.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
EA111 MY2012 silnejsi retez, nalis proti preskoceni. V jednom takovem obcas jezdim a nepozoruji problem.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Vždyť tento problém nebyl pozorovatelný...jenom se to jednoho dne rozskočilo.
U 1.4TSI 160k mi i "nový" motor po konstrukční změně, odešel po 42t km.
U 1.4TSI 160k mi i "nový" motor po konstrukční změně, odešel po 42t km.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To zrejme zalezi na charakteru te vady, ja ji tedy slysim a kdo zna svuj motor, pozna ze je neco jinak. Posledni je normal.
Nicmene jestli to bylo u 1.4 jinak netusim, mozna hopsala o vic zubu a doslo rovnou k destrukci.
Nicmene jestli to bylo u 1.4 jinak netusim, mozna hopsala o vic zubu a doslo rovnou k destrukci.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Poprosime minutku vytacania motora na pamiatku Lupika a jeho ojnici na prvom valci :,(
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...