Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
V Praze mají nejkratší dodací lhůty na Ečko.Je tam jenom 1 měsíc.Je to přímo importér.Týka se to Ečka v plné výbavě.
Bez bodů
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Nezlepšilo se nic. S MB je potřeba jezdit do Rakous nebo do Německa.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Opravdu jen měsíc? To je pro mě velké překvapení. I když je pravda, že kolem Chodova je to centrum MB „nějaký velký a centralizovaný“, mě šlo hlavně o servis(drobné závady nebo třeba ti větší) a celkově o péči zákazníka. Ale asi to bude všude stejný, že jsou milí, dokud jim nedáš peníze.
Jinak má někdo to Ečko? Spolehlivost? komfort, drobné poškození? Přijde mi, že je o trochu levnější než pětkové BMW a přitom je tam více "zábavy".
Jinak má někdo to Ečko? Spolehlivost? komfort, drobné poškození? Přijde mi, že je o trochu levnější než pětkové BMW a přitom je tam více "zábavy".
Re: Mercedes - auto pro masy
ja to tady nasel nahodou tak z me osobní zkusenosti, ona ta cena je většinou dle vybavy/masiny a není e model jako e model a bmw jako bmwmesyas píše:Opravdu jen měsíc? To je pro mě velké překvapení. I když je pravda, že kolem Chodova je to centrum MB „nějaký velký a centralizovaný“, mě šlo hlavně o servis(drobné závady nebo třeba ti větší) a celkově o péči zákazníka. Ale asi to bude všude stejný, že jsou milí, dokud jim nedáš peníze.
Jinak má někdo to Ečko? Spolehlivost? komfort, drobné poškození? Přijde mi, že je o trochu levnější než pětkové BMW a přitom je tam více "zábavy".
ja mam jedno e400 convertible /2015 model 6ti cylindrovy/ ,to mam asi 1,5 roku ale mam to pro radost a na slunecne dny , nicmene ja jsem s tim velice spokojeny je to takove na prvni pohled nenapadne a interier je velice elegantni, zadne takove "kolotocarske" knoflicky a packy, nevim jak to rici, není tam nic navíc nebo co by mne rusilo, moje dcera říká ze je to jako "JIL SANDER" design, ale to je věc vkusu a chuti každého jednotlivce
nikdy jsem s tim doposud zadny problem nemel ale to ono v garanci maloktery automobil asi ma problémy , mercedes se o zakazniky stara ale ja i když ziji v praze tak nemam zkušenost jaky je pristup na domaci pude, ja jsem dost konservativni a chodim jen primo na pobočku mercedes tech je v nemecku dnes tusim jen 7 a podlehaji /patri primo mercedes fabrice, na rozdil od autorizovanych ci smluvnich partneru tam to třeba je jiné, nevim nemam zkušenost, proste tam jednou za rok prijedes a oni udelaji snad to co mají udelat , kafe tam kam chodim mají velmi dobre a pekny studentky tam kroutej zadkem.
co ma to auto blby je radio nebo sem ja blbej ale na te obrazovce namisto klasicke stupnice vylejzaji takove pitome obrazky s tima jednotlivyma radio stanicema ale ja nikdy nectu manuály, tak mozna ze tojde nejak prehodit a by tam vylezla standard radio stupnice s frequencema
to by mne osobne docela bralo kdyby se na tom daly nastavit frequence jako u standard radia, jeli tu někdo kdo vi jaky je na to třeba trik tak budu moc rad
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
Co si představuješ pod pojmem "zábava"?
Je tam určitě více tamagoči stajl - digitální obrazovky všude, kam jen oko dohlédne. Více komfortu určitě také. Ale jízdní zábavy je tam rozhodně méně, pokud tedy nevolíš rovnou AMG/AMG S verzi. Na rozdíl od BMW se ale nemusíš bát, si tuto motorizaci pořídit - u BMW je cokoliv s V8 dříve nebo později smrt - ale spíš dříve
Je tam určitě více tamagoči stajl - digitální obrazovky všude, kam jen oko dohlédne. Více komfortu určitě také. Ale jízdní zábavy je tam rozhodně méně, pokud tedy nevolíš rovnou AMG/AMG S verzi. Na rozdíl od BMW se ale nemusíš bát, si tuto motorizaci pořídit - u BMW je cokoliv s V8 dříve nebo později smrt - ale spíš dříve
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
Asi je potřeba rozlišit ty verze.
Mesyas se ptá na W213, Drak píše o W212 (C207), což je předchozí generace. Tam by to bylo asi tak, jak píše Bob.
Co se týče W213, kouknul bych se na to, co si o tom myslí Rasťo, protože to jsou v podstatě moje dojmy http://www.youtube.com/watch?v=hAM4S4mwWeE&t=6s
Mesyas se ptá na W213, Drak píše o W212 (C207), což je předchozí generace. Tam by to bylo asi tak, jak píše Bob.
Co se týče W213, kouknul bych se na to, co si o tom myslí Rasťo, protože to jsou v podstatě moje dojmy http://www.youtube.com/watch?v=hAM4S4mwWeE&t=6s
Re: Mercedes - auto pro masy
213 předpokládám, ne 123 To je všechno, jen ne tamagoči
Jels v tom? Za mě je to prostě daleko sportovnější auto, než F10, přitom komfortnější, když chceš, aby bylo...
Jels v tom? Za mě je to prostě daleko sportovnější auto, než F10, přitom komfortnější, když chceš, aby bylo...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
213 samozřejmě
Vyráz tamagoči není určen jízdním vlastnostem, ale interiéru. Barevné displeje nejsou můj šálek kávy a v Éčku se na tom vyřádili. Já jsem stará konzerva a tohle je prostě hnus, byť to může být jakkoliv líbivé, praktické, hezké... Pro mne je to čistý hnus.
Tak ono je otázka, z čím to jízdně srovnáváš... Jestli E400 (W213) porovnáš s 535i (F10), tak neporovnáváš porovnatelné, jelikož adekvátní je 5er G30. Ale i tak bych se hádal, že nové Éčko je víc sportovnější. Ať se tak klidně tváří, ale mne to nepřesvědčilo. Daleko víc mu sluší klidná, vyrovnaná a komfortní jízda než jakýkoliv výraznější sportovní režim - a tím opravdu nemyslím jízdy s plynem na podlaze po dálnici a ani klouzání se na sněhu...
Porovnání komfortu W213 a F10 je opět zcela mimo, protože Éčko umí vzduch a 5er nikoliv Což má pak dopad právě na onu sportovnost. Jestli mi chceš tvrdit, že auto se vzduchem je sportovní nebo snad sportovnější než auto bez něj, tak zde se asi neshodneme nikdy. Můžeme se bavit o pseudosprotovním charakteru, ale to je tak asi vše.
Vyráz tamagoči není určen jízdním vlastnostem, ale interiéru. Barevné displeje nejsou můj šálek kávy a v Éčku se na tom vyřádili. Já jsem stará konzerva a tohle je prostě hnus, byť to může být jakkoliv líbivé, praktické, hezké... Pro mne je to čistý hnus.
Tak ono je otázka, z čím to jízdně srovnáváš... Jestli E400 (W213) porovnáš s 535i (F10), tak neporovnáváš porovnatelné, jelikož adekvátní je 5er G30. Ale i tak bych se hádal, že nové Éčko je víc sportovnější. Ať se tak klidně tváří, ale mne to nepřesvědčilo. Daleko víc mu sluší klidná, vyrovnaná a komfortní jízda než jakýkoliv výraznější sportovní režim - a tím opravdu nemyslím jízdy s plynem na podlaze po dálnici a ani klouzání se na sněhu...
Porovnání komfortu W213 a F10 je opět zcela mimo, protože Éčko umí vzduch a 5er nikoliv Což má pak dopad právě na onu sportovnost. Jestli mi chceš tvrdit, že auto se vzduchem je sportovní nebo snad sportovnější než auto bez něj, tak zde se asi neshodneme nikdy. Můžeme se bavit o pseudosprotovním charakteru, ale to je tak asi vše.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
myslel jsem to tak, ze 123 byla všechno, jen ne tamagoči...
Mě BMW nepřesvědčilo už hned ze začátku zpracováním, kdy interiér perfetkně vystihlo slovní spojení "naleštěná bída". Máš pravdu, že není úplně fér srovnávat F10 s W213. Nicméně loni to jinak nešlo. Já jsem nejel na vzduchu, ten musí být úplně jinde.
Ono i o sportovnosti těch dvou aut by se dalo polemizovat, protože od sportovních aut mají obě sakra daleko. Každopádně v rámci možností, mně seděl možná o trochu měkčí, za to jistější podvozek W213 oproti F10. To je celé. Názor čistě subjektivní, projet si to musí každý sám, pokud se rozhoduje. Kdybych kupoval auta na základě něčí zkušenosti, tak nic neporazí oktávku, ať už sháním auto jakýchkoliv vlastnostní a dovedností
Mě BMW nepřesvědčilo už hned ze začátku zpracováním, kdy interiér perfetkně vystihlo slovní spojení "naleštěná bída". Máš pravdu, že není úplně fér srovnávat F10 s W213. Nicméně loni to jinak nešlo. Já jsem nejel na vzduchu, ten musí být úplně jinde.
Ono i o sportovnosti těch dvou aut by se dalo polemizovat, protože od sportovních aut mají obě sakra daleko. Každopádně v rámci možností, mně seděl možná o trochu měkčí, za to jistější podvozek W213 oproti F10. To je celé. Názor čistě subjektivní, projet si to musí každý sám, pokud se rozhoduje. Kdybych kupoval auta na základě něčí zkušenosti, tak nic neporazí oktávku, ať už sháním auto jakýchkoliv vlastnostní a dovedností