Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Co je CDV?
Ten problém vidím čistě mechanický. Jak kdyby zrovna na tom kvaltu byly pomalé synchrony nebo nepřesné fakt nevím. Možná by bylo řešení vyšlapávat 2x spojku i takhle směrem nahoru, ale při řazení to nemám absolutně zažité
Ten problém vidím čistě mechanický. Jak kdyby zrovna na tom kvaltu byly pomalé synchrony nebo nepřesné fakt nevím. Možná by bylo řešení vyšlapávat 2x spojku i takhle směrem nahoru, ale při řazení to nemám absolutně zažité
Re: 125d vs M135i
Já zrovna dnes řešil ty silnější brzdy co se dodávají jako performance díl. Byl jsem teď na Nordu a tam se mi potvrdilo, že mě ty sériové brzdy nesedí. Nechal jsem vyměnit kapalinu za závodní, což se pozitivně projevilo na tom, že se pedál tolik nepropadá, ale stále mám pocit, že to brzdí málo.M.Z. píše:Nahoru jsem u manuálu nic nepozoroval, řadí to dobře, jedině na hrbolech při brzdění z vysoké rychlosti mi jde např. z 5 na 4 přes zoubky
Mám najeto cca 30500km a svítil mi servis, automaticky jsem se objednal a u příjmu technik zjistil, že auto chce vyměnit jen přední desky a olej je až za 2400km.
Říkám, to neva, udělejte to už teď. OK, není problém, ale musel byste si to zaplatit (5let, nebo 100000km servis zdarma)
Normálně, nějaký pitomý počítačový program to nepustí, aby se mohla garančka provést dříve, než je interval.
Takže mi udělali desky (8000,-) a za 14 dní pojedu do servisu znovu...
Možná je to tím, že jsem zvyklý z Meganu RS, kde je mám lehce posílené a pak když sednu do BMW, brzdím i očima
Re: 125d vs M135i
Divny, me se v servisu sami nabidli jestli chci vymenit olej kdyz jsem tam byl s nakou prkotinou na zaruku, abych nemusel jezdit za 14 dni znova a to mi do vymeny svitilo pres 3tkm...M.Z. píše:Nahoru jsem u manuálu nic nepozoroval, řadí to dobře, jedině na hrbolech při brzdění z vysoké rychlosti mi jde např. z 5 na 4 přes zoubky
Mám najeto cca 30500km a svítil mi servis, automaticky jsem se objednal a u příjmu technik zjistil, že auto chce vyměnit jen přední desky a olej je až za 2400km.
Říkám, to neva, udělejte to už teď. OK, není problém, ale musel byste si to zaplatit (5let, nebo 100000km servis zdarma)
Normálně, nějaký pitomý počítačový program to nepustí, aby se mohla garančka provést dříve, než je interval.
Takže mi udělali desky (8000,-) a za 14 dní pojedu do servisu znovu...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: 125d vs M135i
Divné to je každopádně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Alex: co za ty brzdy chcou? Mě to zatím vyhovuje, dám vědět, jestli mi budou stačit i po NS.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
@MZ: m135i to má asi jinak s tím BSI servisem, bo já s 330ix mohl na servis zdarma přijet kdykoli, když svítilo 4900km nbeo míň...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
CDV je clutch delay valve - je to ventil na spojkovom vedeni, ktory spomaluje pohyb spojky. Cize ked pustis spojku tak realne este nie je uplne mechanicky zopnuta. Neviem ako je to u M135i, ale u predoslych modelov sa to dalo celkom jednoducho odstranit.Alex89 píše:Co je CDV?
Ten problém vidím čistě mechanický. Jak kdyby zrovna na tom kvaltu byly pomalé synchrony nebo nepřesné fakt nevím. Možná by bylo řešení vyšlapávat 2x spojku i takhle směrem nahoru, ale při řazení to nemám absolutně zažité
Preradenie z 2 na 3 to robi viacerym ludom na BMW presne ako popisujes, odpoved si trafil tiez, cize 2x spojka
Re: 125d vs M135i
Zatim nevim. Cekam na cenu. Prodejce rikal kolem 35 bez dph, ale uvidim. Prijde mi to nejak malo.M.Z. píše:Alex: co za ty brzdy chcou? Mě to zatím vyhovuje, dám vědět, jestli mi budou stačit i po NS.
Re: 125d vs M135i
řešili sme těploty woleje tady nebo v BMW vlákně?
sem přišel na zajímavou věc.... sem tu psal, že dyž m4Zlika pohonim, tak těplota přes 125 stC.... enemže to platilo dyž tam byl "starý" (jeden kalendářní rok, nalítáno asi 6tis km) wolej Castrol Magnatec 5w-40.... fčíl sem tam čerstvě nalil Pentosin Pentosynth 5w-40 (nalítáno do 500km) a ani v tym hicu, co byl fčera a neska (přes třicet) sa to ani nepřiblížilo 120 - spíš jen 115 při "prudké" jízdě do Pusteven.....
je to možné, že "stáří" a značka oleje může udělat takový rozdíl?
sem přišel na zajímavou věc.... sem tu psal, že dyž m4Zlika pohonim, tak těplota přes 125 stC.... enemže to platilo dyž tam byl "starý" (jeden kalendářní rok, nalítáno asi 6tis km) wolej Castrol Magnatec 5w-40.... fčíl sem tam čerstvě nalil Pentosin Pentosynth 5w-40 (nalítáno do 500km) a ani v tym hicu, co byl fčera a neska (přes třicet) sa to ani nepřiblížilo 120 - spíš jen 115 při "prudké" jízdě do Pusteven.....
je to možné, že "stáří" a značka oleje může udělat takový rozdíl?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Většinou se to drží mezi 115-120st. Nevím, jestli může dělat olej před výměnou takový rozdíl, já nic nepozoroval.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3