BMW 1 M

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Woody
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27 úno 23:23

Re: BMW 1 M

Příspěvek od Woody »

Pokud je reakce na plyn neco jineho nez turbo lag, tak to nechapu. Mel sem za to, ze kdyz slapnu v Golfu GTD na plyn (sice DSG, ale v ramci jednoho prevodoveho stupne) a auto chvili nic jakoby nic nedela a pak s obrovskou silou vyrazi a ja musim plyn zase povolit, protoze je rekce zase prehnana, tak je to turbo lagem. Tim spis, ze se tohle vyrazne potlaci v S modu, kdy jsou vyssi otacky.
My next car is gonna be A///MAZING !
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 1 M

Příspěvek od pavproch »

nesrovnávej shnilá jablka se zralýma hruškama... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Woody
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27 úno 23:23

Re: BMW 1 M

Příspěvek od Woody »

Nic nesrovnavam! Na nic lepsiho nez GTD sem se holt zatim nezmohl ;) , ale je to prvni auto, kde mam turbo, tak se ptam, jak je to s tim turbo lagem.
My next car is gonna be A///MAZING !
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 1 M

Příspěvek od pavproch »

sjeď si s atmo benzínem R6 nebo V6 nejlépe z doby před EURo5 a pak prozřeš....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PaTaK
Pan Řidič
Příspěvky: 333
Registrován: čtv 07 črc 18:27

Re: BMW 1 M

Příspěvek od PaTaK »

Nejlíp před EU :ymhug:
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 1 M

Příspěvek od pavproch »

taktak...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: BMW 1 M

Příspěvek od charger »

Woody píše:Pokud je reakce na plyn neco jineho nez turbo lag, tak to nechapu. Mel sem za to, ze kdyz slapnu v Golfu GTD na plyn (sice DSG, ale v ramci jednoho prevodoveho stupne) a auto chvili nic jakoby nic nedela a pak s obrovskou silou vyrazi a ja musim plyn zase povolit, protoze je rekce zase prehnana, tak je to turbo lagem. Tim spis, ze se tohle vyrazne potlaci v S modu, kdy jsou vyssi otacky.
Tam to bude imho obojí, jak reakce na plyn, ta turbolag
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW 1 M

Příspěvek od mmira »

woody: v tom, co popisujes u GTD, se kombinuji ty dve veci, jak reakce na plyn, tak turbolag. podivej se na nasledujici video:


je to na volnobeh, takze je eliminovano turbo. jde slyset prudke zmacknuti plynu a teprve za pul vteriny se zacne neco dit. tohle muzes ovlivnit nastaveni elektroniky plynu. dalsi veci, ktera se nastavuje, a dela ji i M mod, je strmost krivky plynu. cesky receno, na stejne otevreni skrtici klapky staci mensi pohyb pedalu.

to ale porad neresi cas potrebny na roztoceni turba

mmch, ja osobne zazil posledni dobry plyn v Z3Mc, kde jeste bylo sest klapek ovladanych lankem.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW 1 M

Příspěvek od pavproch »

mmira píše: posledni dobry plyn v Z3Mc, kde jeste bylo sest klapek ovladanych lankem.
:x :x :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Woody
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27 úno 23:23

Re: BMW 1 M

Příspěvek od Woody »

pavproch píše:sjeď si s atmo benzínem R6 nebo V6 nejlépe z doby před EURo5 a pak prozřeš....
Asi sem natvrdlej, ale jak mi svezeni v atmo 6ti-valci pomuze pochopit efekt v GTD, o kterem sem si myslel, ze je turbo lag a podle vas neni ?!
My next car is gonna be A///MAZING !
Odpovědět