BMW 1 M
Re: BMW 1 M
Pokud je reakce na plyn neco jineho nez turbo lag, tak to nechapu. Mel sem za to, ze kdyz slapnu v Golfu GTD na plyn (sice DSG, ale v ramci jednoho prevodoveho stupne) a auto chvili nic jakoby nic nedela a pak s obrovskou silou vyrazi a ja musim plyn zase povolit, protoze je rekce zase prehnana, tak je to turbo lagem. Tim spis, ze se tohle vyrazne potlaci v S modu, kdy jsou vyssi otacky.
My next car is gonna be A///MAZING !
Re: BMW 1 M
nesrovnávej shnilá jablka se zralýma hruškama... ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
Nic nesrovnavam! Na nic lepsiho nez GTD sem se holt zatim nezmohl
, ale je to prvni auto, kde mam turbo, tak se ptam, jak je to s tim turbo lagem.
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
My next car is gonna be A///MAZING !
Re: BMW 1 M
sjeď si s atmo benzínem R6 nebo V6 nejlépe z doby před EURo5 a pak prozřeš....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
Tam to bude imho obojí, jak reakce na plyn, ta turbolagWoody píše:Pokud je reakce na plyn neco jineho nez turbo lag, tak to nechapu. Mel sem za to, ze kdyz slapnu v Golfu GTD na plyn (sice DSG, ale v ramci jednoho prevodoveho stupne) a auto chvili nic jakoby nic nedela a pak s obrovskou silou vyrazi a ja musim plyn zase povolit, protoze je rekce zase prehnana, tak je to turbo lagem. Tim spis, ze se tohle vyrazne potlaci v S modu, kdy jsou vyssi otacky.
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW 1 M
woody: v tom, co popisujes u GTD, se kombinuji ty dve veci, jak reakce na plyn, tak turbolag. podivej se na nasledujici video:
je to na volnobeh, takze je eliminovano turbo. jde slyset prudke zmacknuti plynu a teprve za pul vteriny se zacne neco dit. tohle muzes ovlivnit nastaveni elektroniky plynu. dalsi veci, ktera se nastavuje, a dela ji i M mod, je strmost krivky plynu. cesky receno, na stejne otevreni skrtici klapky staci mensi pohyb pedalu.
to ale porad neresi cas potrebny na roztoceni turba
mmch, ja osobne zazil posledni dobry plyn v Z3Mc, kde jeste bylo sest klapek ovladanych lankem.
je to na volnobeh, takze je eliminovano turbo. jde slyset prudke zmacknuti plynu a teprve za pul vteriny se zacne neco dit. tohle muzes ovlivnit nastaveni elektroniky plynu. dalsi veci, ktera se nastavuje, a dela ji i M mod, je strmost krivky plynu. cesky receno, na stejne otevreni skrtici klapky staci mensi pohyb pedalu.
to ale porad neresi cas potrebny na roztoceni turba
mmch, ja osobne zazil posledni dobry plyn v Z3Mc, kde jeste bylo sest klapek ovladanych lankem.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW 1 M
mmira píše: posledni dobry plyn v Z3Mc, kde jeste bylo sest klapek ovladanych lankem.
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
Asi sem natvrdlej, ale jak mi svezeni v atmo 6ti-valci pomuze pochopit efekt v GTD, o kterem sem si myslel, ze je turbo lag a podle vas neni ?!pavproch píše:sjeď si s atmo benzínem R6 nebo V6 nejlépe z doby před EURo5 a pak prozřeš....
My next car is gonna be A///MAZING !