Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Zkusím to upravit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Chce to zkoušet, každá pneu potřebuje trochu něco jiného (z mých nastavení mi vyšlo, že čím tvrdší bočnice, tím lze použít menší tlak) - začal bych u toho aby po zahřátí byly tlaky na úrovni továrního doporučení (nebo mírně pod).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
ma zkusenost s BMW, ktera se ukazala jako docela prenositelna, je jit kolem 0,3 pod tovarni hodnoty.tam to chce zacit a pak zkouset. jinak se to ale bude chovat na okuhu v myte ci hk a jinak pak na NS.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Ještě jsem si pro kontrolu v Mýtě nacvakal servisní menu a čekal jsem nějaké rekordní teploty v extrému.
Ovšem elektronika chladila, co jí síly stačily a voda se držela na 93° a olej do 115°, což je míň, než při běžném provozu.
Ovšem elektronika chladila, co jí síly stačily a voda se držela na 93° a olej do 115°, což je míň, než při běžném provozu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Potvrzuji. Tvrdá bočnice zajistí ovladatelnost, přesnost řízení a kontrolu pohybu auta. Nižší tlak umožní gumě být podajnější a líp "oblejt" makro i mikro strukturu silnice. Při hledání správnýho tlaku je pro mě cílem tak nízkej, kdy bočnice ještě funguje a neválí se. U Federalů ho mám někde kolem 1.7-1.8, ale je to individuální s přihlédnutí ke všem ovlivňujícím parametrů. Rozměr, váha auta, použití, ale to je všem jasný.jarka píše:Chce to zkoušet, každá pneu potřebuje trochu něco jiného (z mých nastavení mi vyšlo, že čím tvrdší bočnice
Loni jsem se jednu akci protrápil, klouzalo mi to a v celým zmatečným dni jsem si neuvědomil, že jsem neufouk kola, přestože kolem mě každou chvilku někdo laboroval s tlakem.
RWD
Re: 125d vs M135i
Mohli byste napsat kolik u Federalu foukate normál /okruh a kolik doporučuje výrobce auta. Dik
Re: 125d vs M135i
Federaly foukám na okruhu: předek 2.25b, zadek 2.05b (všechno jsou tlaky po zahřátí, tzn. když dojedu stint a dám 1-2 chladící kola, tak v depu mají gumy tento tlak), cca to odpovídá studeným tlakům 1.8b předek a 1.9b zadek. Jinak od výrobce má ctr myslím 2.3-2.4b předek a 2.1b zadek (tlak na studený gumě). Což by mi na okruhu udělalo minimálně 2.7-2.8b na předku a na zadku kde se to tak nehřeje kolem 2.3b.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Je to problém jen M135i nebo i jiné převodovky od BMW mají problém pobrat vytočenou 2 a zařadit 3? Ten kvalt (celkově 3) chodí hodně nečistě oproti ostatním kvaltům a dnes se mi už asi po 5. stalo, že jsem škrtnul. Je to teda vždy, když jedu po hodně nerovné silnici. Přeci jen ta převodovka není pevně uchycená.
Re: 125d vs M135i
a není to spíš problém CDV?
i dyž ten se spíš projevuje při řazení z vytočené jedničky na dvojku....
vymontováním tohodle sráče u mně uvedený problém vymizel....
i dyž ten se spíš projevuje při řazení z vytočené jedničky na dvojku....
vymontováním tohodle sráče u mně uvedený problém vymizel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Nahoru jsem u manuálu nic nepozoroval, řadí to dobře, jedině na hrbolech při brzdění z vysoké rychlosti mi jde např. z 5 na 4 přes zoubky
Mám najeto cca 30500km a svítil mi servis, automaticky jsem se objednal a u příjmu technik zjistil, že auto chce vyměnit jen přední desky a olej je až za 2400km.
Říkám, to neva, udělejte to už teď. OK, není problém, ale musel byste si to zaplatit (5let, nebo 100000km servis zdarma)
Normálně, nějaký pitomý počítačový program to nepustí, aby se mohla garančka provést dříve, než je interval.
Takže mi udělali desky (8000,-) a za 14 dní pojedu do servisu znovu...
Mám najeto cca 30500km a svítil mi servis, automaticky jsem se objednal a u příjmu technik zjistil, že auto chce vyměnit jen přední desky a olej je až za 2400km.
Říkám, to neva, udělejte to už teď. OK, není problém, ale musel byste si to zaplatit (5let, nebo 100000km servis zdarma)
Normálně, nějaký pitomý počítačový program to nepustí, aby se mohla garančka provést dříve, než je interval.
Takže mi udělali desky (8000,-) a za 14 dní pojedu do servisu znovu...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3